backschless Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Backschless 31 jaar getrouwd en vader van 2 kids (1 1/2 en 3 1/2 jaar). Beroep: chefkok Hobby's: boogschieten, gezin, skills uitbreiden (vuurboog, water zuiveren,wecken, luchtbuks, rocketstovesmaken, groente/fruit kweken en preppen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Assim ef: 16 jaar singel beroep: elektromonteur Hobby's fitniss en alles wat met prepppen te maken heeft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 TC, 37 jaar. vader van 2. 10 en 13. beroep: muzikant. hobbys: ict, 27mc, preppen. wat ik wel erg leuk vindt is dat backschless dezelfde skiffs wel leren als ik. ik zie mogelijkheden ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Ik ben willieman, beroep: Lascoördinator/ lasser Hobby's : Vissen, Bush craften, en alles wat hier me te maken heeft en preppen woon in de omgeving van de Bies Bosch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Hallo mijn naam is Jan. Vader van 2 kinderen, getrouwd. Beroep: zelfstandige Hobby: preppen en in de natuur bivakkeren. Omg Loonse en drunense duinen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Welkom jan bij de VPP Brabant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Jan welkom hier bij VPP Brabant begint lekker vol te lopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Dank jullie wel, maar zielen meer vreugd toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 is zeker waar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 Vantazzy: 37 jaar, single beroep: restaurator hobby: preppen, games, computers, technologie, wetenschap, beeldjes maken, youtuber, muziek maken, Anime films verzamelen omgeving: eindhoven geheimhouding: och, daar is het nu al te laat voor :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Gerbewoner, 37, getrouwd Beroep: functioneel beheerder in het ziekenhuis Hobby: kamperen, luchtbuksen, 27mc Preppen is geen hobby, het is een lifestyle Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Vantazzy welkom bij de VPP. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 gerbewoner welkom bij de VPP en ben je er met de meetingf ook bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Het is wel de bedoeling dat ik er ben hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simmetje13 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Simmetje13, bijna 40 jaar jong, 20 jaar samen met mijn partner, 4 kids (10 jr - 14 jr - 17 jr alle dochters en een zoon van 21) Ik heb van alles gedaan, leukste levens ervaring is mijn baan in de beveiliging geweest, ga graag met mensen om en heb een oog voor gevaar. Daarnaast kook ik graag, tuinier, en bouw graag (hut bouwen, vijver aanleggen enz..). Ben een dieren liefhebber, dus jagen? pff dan moet ik me over een punt heen gaan zetten. Ben ook erg creatief en zie aan al het negatieve iets postiefs. Ook ben ik erg zorgzaam, vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn en streef er in mijn gezin en omgeving naar dat ook te realiseren, ondanks de denkwijze en stempels van de maatschappij. Wij hebben al een zwaar leven gehad als gezin, maar hebben alles kunnen overwinnen en zien alles postief in. Het lijkt ons erg leuk om andere preppers te ontmoeten en ideetjes en ervaringen uit te wisselen. We hebben nog een lange weg te gaan wat preppen betreft dus nog een hoop te leren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Mooi geschreven Simmetje13! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 1 januari 2013 Delen Geplaatst: 1 januari 2013 Dispar Vulgo Geboren 1975 te Eindhoven Electromonteur,verwarmingsmonteur,koelmonteur , mbo niveau Houthakker,kok,lasser,knutselaar,prepper , autodidact ( sjiek woord voor zelf geleerd ) Getrouwd,Vader Werkzaam in de buitendienst , serviceverlening aan hulpmiddelen. Nieuwsgierig ? Jazeker Gegroet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 JamHard ook van de partij... Hier komende met de steeds groeiende behoefte om meer zelfvoorzienend te gaan leven en na even aankijken steeds meer thuis aan het voelen begon het gevoel op te spelen om ons nauwer samen te gaan voegen aan de gemeenschap. Zelf: 33 jaar en als zelfstandige werkzaam. Partner: 27 jaar en als laborante werkzaam. Hobby's: Bushcraft, muziek en de simpele dingen des levens... Skills uitbreiden: Bushcraft in het algemeen, Zelfvoorzienend leven... Rocket Mass Heater, Square gardening, Aquaponic, and the list go's on and on:p Omgeving: Breda Hopelijk kunnen we nog veel van elkaar gaan leren in de toekomst... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2013 Vempain 27 jaar en als chemisch analist werkzaam partner 33 en als zelfstandige werkzaam omgeving Breda ik denk dat jullie wel zien waar dit naar toe gaat... Ik ben de partner van JamHard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
.:Survivalist:. Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Nickname: contructor leeftijd: 15 Beroep: - (scholier) Skills: contructie, basis architectuur, overleving (stedelijk en bossen) , basis inzicht op regeling van goederen en planning van toekomst mogelijkheden op inovatie hobbies: piano spelen, sporten en preppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Calimero 53jaar jong oma van 3 lieve kleinkinderen en de 4e op komst, als het goed is over 4 weekjes. Ben kruidengeneeskundige, yogadocente ,maak al mijn tinctuten en siropen en kruiden theeen zelf, leg ook tarot kaarten, en mijn man en ik hebbben een volkstuin van 240 vierkante meters waar we kruiden kweken en groenten waar we de gehele winter van kunnen eten. Manlief is 62jaar en nog werkzaam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boolie Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Hallo , ik ben 48 jr heb 2 kinderen van 11 en 15,werkzaam bij defensie in de beveiliging. mijn hobby's zijn fitness ,varen en preppen natuurlijk. ik woon in de omgeving van de drunense duinen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neliel Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Neliel, 20 jaar. Woon samen met mijn partner en kat. Beroep: Postbezorger Hobby's: Anime, preppen, tekenen, in de natuur wandelen, meedoen met wandeltochten, pc'en. Omgeving: Waalwijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Miss Jade, student in Brabant - maar woonachtig in Limburg in verband met studie. Geboren en getogen Brabantse. Omdat ik elke dag in de omgeving ben leek het me handig me hier ook aan te sluiten (mits jullie dat goed vinden natuurlijk!). Skills: Geneeskunde (traditioneel en fyto), strategisch inzicht en plannen, tuinieren en muziek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Van harte welkom bij de VPP Brabant .:Survivalist:. - calimero - boolie - Neliel en Miss Jade Momenteel is het hier nog tamelijk rustig, maar wie weet wat er nog te wachten staat:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten