FKAGB Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 @joking, waarom hebben jullie op de site helemaal geen informatie over wat er nu precies in Nutrilent zit. Zeker als je preppers over de streep wilt halen zul je toch echt wat meer informatie moeten geven over de inhoud van het product. Zoals ik het nu zie zit er niks meer in dan in de shakes die ik toch al dagelijks eet dus wat is dan de meerwaarde van dit product? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 @joking Geen grapje, maar ik heb weer een paar mooie recepten geplaatst. Doe er je voordeel mee ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 Ik ben niet iemand die gaat lopen discussieren over het internet, we leven we in een wereld met 7 miljard mensen en ja iedereen heeft gewoon een ander beeld over bepaalde dingen.. dus aub als je niks zinnigs hebt te zeggen, hoef je echt niet verder te reageren Ik heb wel wat zinnigs te zeggen. Wat een kut onderwerp. Als je niks te melden heb, blijf dan in godsnaam van je toetsenbord af. Straks ga je nog een kilo aardappels weggeven of andere flauwekul. Iedereen zijn mening hoor. Maar jouw bagger is echt zo zinloos. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 raakt me echt diep dit... hoe oud zijn jullie? Ik ben een sterrenkind. Ik ben ouder dan de maan en de zon. Mijn oog kijkt langs de eeuwen voorbij het heelal. Mijn ziel reikt tot in de oerknal. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 Ik ben niet iemand die gaat lopen discussieren over het internet, we leven we in een wereld met 7 miljard mensen en ja iedereen heeft gewoon een ander beeld over bepaalde dingen.. dus aub als je niks zinnigs hebt te zeggen, hoef je echt niet verder te reageren Huh, dit is nou net wat je aan het doen bent. Zeker als je een topic start op een forum... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 Ik ben een sterrenkind. Ik ben ouder dan de maan en de zon. Mijn oog kijkt langs de eeuwen voorbij het heelal. Mijn ziel reikt tot in de oerknal. En op SC's vraag ik wie voor 10 euro mijn piemel wil zien. Fixed it for ya. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 [Modbreak] geniet er nog even van jongens en meisjes, morgen gaat dit topic in da trashies ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 Fixed it for ya. Vijf euro. En daar houden mijn stommiteiten en plagerijen niet op. God zeg, ik lijk wel menselijk ondanks mijn reïncarnatie uit sterren stof en kosmisch licht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 Vijf euro. En daar houden mijn stommiteiten en plagerijen niet op. God zeg, ik lijk wel menselijk ondanks mijn reïncarnatie uit sterren stof en kosmisch licht. Dan zijn we familie. (But aren't we all) Van 10 naar 5 euro, dat is nog eens deflatie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 [Modbreak] geniet er nog even van jongens en meisjes, morgen gaat dit topic in da trashies ... Misschien is het een kunst? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 ik haal dan liever de NRG Noodrantsoenen uit de prepshop:) Komt binnenkort ook een erg mooie review over, nu we toch aan marketing doen;) https://prepshop.nl/nrg-5-noodrantsoen Ik koop die meuk toch liever direct bij de groothandel voor 3,90 ex-btw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Ik kan het echt niet laten ............... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Iedereen die wel eens z'n kaak gebroken heeft, komt erachter dat dergelijk vloeibaar voedsel aardig snel de keel gaat uithangen. Zelf kan ik het niet zo goed begrijpen als mensen liever joylent, soylent, nutrilent oid ipv van een echte lekkere maaltijd kiezen. Echt leren koken met basis ingrediënten, het zou verplichte kost op school moeten zijn. 100% mee eens. Probeer maar eens een week lang te leven op iets wat je echt lekker vindt. Dan komt dat zelfs je neusgaten uit na een paar dagen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 100% mee eens. Probeer maar eens een week lang te leven op iets wat je echt lekker vindt. Dan komt dat zelfs je neusgaten uit na een paar dagen. Zelfs BBQ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Zelfs BBQ Nee, dat verveelt weer niet maar wel als je elke dag alleen maar hamburgers p de BBQ zou maken. Ik hou echt van Indonesisch eten en door de vele gerechtjes kan ik het wel 3-5 dagen achterelkaar eten. Daarna toch maar weer een Hollandse pot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Nee, dat verveelt weer niet maar wel als je elke dag alleen maar hamburgers p de BBQ zou maken. Ik hou echt van Indonesisch eten en door de vele gerechtjes kan ik het wel 3-5 dagen achterelkaar eten. Daarna toch maar weer een Hollandse pot. Zo'n BBQ is maar een kooktoestel he, je kunt er van alles op klaarmaken. Jaarlijks doe ik de BBQ bij een vriend van me met wat veeleisend volk, (man of twintig) en daar komt geen hamburger, speklap of worst aan te pas. Varkenshaas tournedootjes omwonden met een stukje katenspek, gemarineerde garnalenspiesjes, ossenhaas puntjes en forelpapillot (duur woord voor 'in zilverfolie'), dat soort vreten. Samen met wat luxe salades, vers brood en rijst ben ik bang dat ik dat toch wel een tijdje vol ga houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 [modbreak] slotje op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten