Simurgh Geplaatst: 16 april 2014 Delen Geplaatst: 16 april 2014 STANDBY!!!!! Inkoop actie olijfzeep komt er aan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rupsjenooitgenoeg Geplaatst: 16 april 2014 Delen Geplaatst: 16 april 2014 http://www.soapcalc.net/calc/SoapCalcWP.asp Deze calculator is ook een mooie. Je kan de eigenschappen van de vetten en olieen erin zien. Zo zag ik dat olijfolie een cleansing heeft van 0, en cocos 76. Ook zie je van welke olie de bubbels komen en de condition. Met deze stel ik zelf mijn recepten samen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ik heb wat van het zelfgemaakte wasmiddel van marseillezeep vlokken en soda meegegeven aan een tante die voor heel veel katten zorgt. Die heeft 't uitgetest op haar smerigste dekentjes (poep, bloed en kots vlekken) en was verbaasd over het resultaat. Dit gaat voor haar ook een behoorlijke besparing opleveren met al die dekentjes die ze wekelijks wast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Het werkt echt goed en het is nog eens leuk om te maken ook.. (Marseillezeep) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Dit wasmiddel had iemand voor me gemaakt, werkt razend goed! Breng 0,5 liter water aan de kook, los 40 gram geraspte sunlight zeep op, blijf roeren. Als dit gedaan is, gas uit. Meng er 40 gram huishoud soda door. Meng er dan 2 liter water door. Regenwater kan prima. Voeg een scheut azijn toe. Laat 1 nacht met open deksel staan. Daarna afsluiten en je wasmiddel is bruikbaar. Je kunt een paar druppels etherische olie toevoegen, bijvoorbeeld lavendel. Het wordt afgekoeld een soort gel, ik gebruik een oude pollepel om mee te scheppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Dit past ook in het draadje http://preppers.nl/forum/threads/1034-Wasmiddel?highlight=Wasmiddel+maken @mods ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 @Stuudje: ok, weet nog niet hoe het hier werkt lol, al doende leert men:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 geen idee hoe dat werkt. op andere sites worden ze nooit zo groot... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 @Stuudje bedankt hoor maar ik ken wel andere sites om foto's te verkleinen, dat is mij geheel niet onbekend. maar zoals ik al zei, op andere sites heb ik dit niet. misschien is er iets met dat paneel waar de foto's in staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 @Stuudje, heb net een nieuw bericht gezet in tuinieren, met een foto. wormen in de warmtebak heet het. wil je kijken of het verkleind is? ik kon namelijk bij de grotere foto's alleen in een flits zien dat ze erg groot waren, daarna werden ze bij het plaatsen meteen normale grootte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.