Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voel je veilig: stevige multifunctionele uittrekbare zaklamp


JJ&A

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Jezelf veilig voelen is niet het bij je dragen van een stuk 'gereedschap'.

 

Jezelf veilig voelen ligt meer in je houding, uitstraling en assertiviteit.

 

Peerke ik kan mij niet herinneren dat wij elkaar al hebben ontmoet . Maar bijna iedereen zegt dat ik een ergenstige blik heb sommige zeggen dat ik bijna altijd boos kijk over mijzelf ze ik dat ik serieus kijk . Dat wilt niet zeggen dat ik mij veilig voel maar het gebeurt zelden dat ik zeg verdomme nu ben ik even bang .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja :) de exacte vorige titel weet ik niet meer, iets met dubbel. Laatst ook al onderwerp van geert over varkens en een draadje van mij over voorraad in auto.

Draadje voorraad hebben we contact over gehad, was een tijdelijke aanpassing vanwege de actualiteit. Draadje Geert is ook met geert over gesproken, dat was een samenvoeging die achteraf beter weer ontvlochten kon worden, dat is dus ook gedaan, en hier weet ik het even niet, maar ik ben niet de enige mod.

In zijn algemeenheid geven we bij kleine aanpassingen en correcties dat niet altijd door, maar als een forumlid er vragen over heeft, nemen we graag de moeite om het uit te leggen. Het is zeker geen nieuw beleid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadje voorraad hebben we contact over gehad, was een tijdelijke aanpassing vanwege de actualiteit. Draadje Geert is ook met geert over gesproken, dat was een samenvoeging die achteraf beter weer ontvlochten kon worden, dat is dus ook gedaan, en hier weet ik het even niet, maar ik ben niet de enige mod.

In zijn algemeenheid geven we bij kleine aanpassingen en correcties dat niet altijd door, maar als een forumlid er vragen over heeft, nemen we graag de moeite om het uit te leggen. Het is zeker geen nieuw beleid.

 

Okay, dank je voor de uitleg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het er om gaat het beschadigde imago van preppers te verbeteren zou ik beginnen met het verwijderen van alle wazige complottheorieën en doemdenkerijen op dit forum. Enig idee hoe dat op meelezende buitenstaanders overkomt? Nou, ik wel.

 

Persoonlijk heb ik ook niet zo veel met wazige complottheorieën. Zelf heb ik de voorkeur om gewoon kritisch te kijken naar hetgeen ik lees, of het nou een artikel uit de MSM is of een meer alternatieve bron. Maar toch, als complottheorieën zorgen voor een imago waardoor mensen die alles dat ze in de MSM lezen klakkeloos voor waarheid aannemen liever op zoek gaan naar een ander forum, dan zeg ik kom maar op met die complottheorieën en doemdenkerij!

Dat is natuurlijk puur mijn eigen mening. Misschien dat die wel een beetje gevormd wordt door het feit dat het me mijn reet zal roesten wat men van mijn "imago" denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat die wel een beetje gevormd wordt door het feit dat het me mijn reet zal roesten wat men van mijn "imago" denkt.

Je mist de essentie van het verhaal. Het gaat niet om jouw imago maar dat van preppers in het algemeen. Dat imago is op zijn minst twijfelachtig te noemen, en dat komt niet alleen door de overdreven documentaires over preppers in de USA maar ook door bepaalde dingen die op dit forum worden geschreven. Soms is het fijn als mensen niet alleen maar aan zichzelf denken maar ook aan de belangen van de groep waar ze toe behoren. Ik heb voor mijzelf in elk geval besloten dat ik mij naar de buitenwereld toe niet als prepper kenbaar ga maken. Ik kijk wel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mist de essentie van het verhaal. Het gaat niet om jouw imago maar dat van preppers in het algemeen. Dat imago is op zijn minst twijfelachtig te noemen, en dat komt niet alleen door de overdreven documentaires over preppers in de USA maar ook door bepaalde dingen die op dit forum worden geschreven. Soms is het fijn als mensen niet alleen maar aan zichzelf denken maar ook aan de belangen van de groep waar ze toe behoren. Ik heb voor mijzelf in elk geval besloten dat ik mij naar de buitenwereld toe niet als prepper kenbaar ga maken. Ik kijk wel uit.

 

Grappig, volgens mij mis jij de essentie van MIJN verhaal. Die staat namelijk boven de zin die je gequote hebt. De zin die je quote is puur om aan te geven dat termen als "imago" en "reputatie" mij 's nachts niet wakker laten liggen, en bij mij dus ook geen alarmbellen laten rinkelen. Zelf zeg ik ook niet dat ik een prepper ben, maar dat is puur omdat ik mezelf als persoon zie die prept en niet als prepper. De enige titel die ik vol trots draag is "moeder", omdat dat wel een groot stuk van mijn zijn definieert.

Maar als je niet meer kritisch naar het nieuws mag kijken, als je niet meer je vraagtekens mag zetten bij de overheid, als je niet meer mag betwijfelen of het huidige systeem houdbaar is, en als je je twijfels vervolgens niet meer mag delen omdat dat het imago van preppen kan schaden, dan denk ik dat het tijd is om een dikke middelvinger op te steken naar dat imago.

Als andere mensen niet het vermogen hebben om informatie te filteren, om te kijken wat wel of niet resoneert bij hun belevingswereld, om te kijken of ze iets wel of niet waarschijnlijk of relevant achten, om te beseffen dat de mening van een paar niet een grote groep representeert, dan heb ik weinig zin om van dat probleem MIJN probleem te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik dit topic luchtig afsluiten als nieuwkomer, zie hier de nieuwe gummie knuppel, geeft alleen licht..... mits goed gebruikt.

A bit "cheeky" misschien, maar goed, het gaat om de gedachte :o

 

hier stond een plaatje, maar was idd bij nader inzien niet geschikt voor kinderen,

 

mijn excuses...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het er om gaat het beschadigde imago van preppers te verbeteren zou ik beginnen met het verwijderen van alle wazige complottheorieën en doemdenkerijen op dit forum. Enig idee hoe dat op meelezende buitenstaanders overkomt? Nou, ik wel.

 

Preppers imago beschadigd door kritische denkers?????? Heb je misschien een poll gehouden waar ik niets van af weet? Maurice de Hond als maatje zeker;)

 

Je doet net alsof kritisch nadenken over onze geschiedenis, hedendaagse onderwerpen & onze toekomst iets slechts is. Sorry hoor maar dat gaat er echt niet in bij mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preppers imago beschadigd door kritische denkers?????? Heb je misschien een poll gehouden waar ik niets van af weet? Maurice de Hond als maatje zeker;)

 

Je doet net alsof kritisch nadenken over onze geschiedenis, hedendaagse onderwerpen & onze toekomst iets slechts is. Sorry hoor maar dat gaat er echt niet in bij mij!

 

Volgens mij heeft enigma een beetje moeite zich te realiseren dat de dingen in zijn hoofd niet voor iedereen zo zijn. HIJ vindt mensen die kritisch nadenken complot- en doemdenkers, kritisch nadenken past niet in zijn straatje. DUS complottheorieën en doemdenkerij beschadigen het imago van preppers voor de buitenwereld.

Dat er ook in "de buitenwereld" mensen zijn die kritisch na beginnen te denken in zelfstandig op onderzoek uitgaan, en die mensen dan misschien wel hier terecht komen, dat zit niet in zijn hoofd en zal dus niet zo zijn. Voor hem dan. Of haar. Maar ik gok hem.

Sow, ben ik eens even lekker aan het oordelen en veroordelen zeg. Sodeju.

 

En @Toef, echt een enorm gemiste kans dat je niet een plaatje van een vibrator euh ik bedoel gummiknuppel met lichtgevende aan- en uitknop het gepakt.

Wel weer grappig dat je je afbeelding verwijderd hebt, maar hij er als bijlage nog gewoon staat :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja dat is een link.

 

Volgens mij heeft niemand gezegd dat "preppers" niet een bepaald "imago" hebben.

Volgens mij heb ik persoonlijk alleen geageerd tegen het feit dat wat jij stelt er op neer komt dat kritisch nadenken het imago van preppers zou schaden.

En volgens mij reageert @Flow daar ook op.

Dat ik persoonlijk niet wakker lig van iets als een imago (haha ik zei niet dat ik niet wakker lig, voordat iemand me dadelijk op het tijdstip van deze post wijst, maar dat heeft dan weer andere redenen :rolleyes:) wil niet zeggen dat ik het bestaan van een imago ontken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het enige dat ik hieruit kan halen is dat er in jouw persoonlijke omgeving word gelachen over preppers/mensen die zich voorbereiden. En dat jij je persoonlijk voelt aangetast in jouw imago als goed voorbereid mens... Dan moet je natuurlijk niet gaan vingerwijzen naar andere preppers over het imago van de preppers, de sensatie MSM heeft ervoor gezorgd dat het woord prepper als vreemd of raar moet worden beschouwd.

 

Het is maar net hoe je jezelf presenteert, gezien jouw ervaringen in het verleden kan ik mij voorstellen dat je niet zegt dat je prept. Of dat nou over opsec gaat of dat je door je medemens serieus genomen wil worden maakt niet uit, iedereen heeft daar zo haar/zijn eigen redenen voor;)

 

Ik kan alleen voor mijzelf spreken, noem ik mijzelf prepper..? nee, ik geef aan dat ik een goed voorbereid persoon ben.. Mijn opa & oma hadden gewoon een flinke voorraadkast, niet vreemds aan! Vergelijk het met een verzekering, iedereen schaap kan zich daarin vinden.. Nu neem jij alleen zelf het heft in hand m.b.t sommige zaken omdat je je daar prettiger bij voelt...

 

Ben ik een conspiracy theorist of complotter? nee, dit zijn scheldwoorden in de hedendaagse samenleving om een groep weldenkende mensen voor gekkies te verklaren. Ik zie mijzelf meer als kritische denker, niks om voor te schamen...

 

Het is eigenlijk vele malen erger dat sommige mensen nog steeds de politiek/MSM geloven, alles voor zoete koek slikken. En hun meningen over actuele onderwerpen baseren op hetgeen ze van de kijkbuis verteld krijgen. Deze mensen zullen in noodsituaties een gigantische klap te verwerken krijgen & zullen ongetwijfeld rekenen op de staat om het probleem op te lossen voor hen. Hierin zullen zij opnieuw teleurgesteld raken!

 

Het klinkt hard in deze maar wie het laatst lacht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...