Tom Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 München / Kelheim: Een arsenaal aan wapens is in beslag genomen door de politie in Kelheim. 140 vuurwapens en explosieven werden gevonden tijdens een huiszoeking door de Beamte des Bayerischen Landeskriminalamtes (LKA) zusammen mit Unterstützungskräften der Bereitschaftspolizei De verdachte, een 59-jarige werd verdacht van het verbergen van vuurwapens en grondstoffen voor de vervaardiging van explosieven in een zelf gecreëerde ruimte, zonder de vereiste vergunningen. De man had een zogenaamde "Nuclear-proof bunker" opgezet om zijn familie te beschermen tegen aanvallen. Dit omvatte, naast een verscheidenheid aan wapens grote voorraden voedsel en ook een lucht- en waterzuivering. Deze ruimtes zijn gebouwd met verstevigde materialen, de politie moest hun toevlucht nemen tot "zwaar materieel" en boorhamers om de muren en vloeren te onderzoeken. En duurde 3 dagen. Volgens de berichten had hij lopen opscheppen tegen een buurman, die de poitie inlichte! http://www.muenchen.tv/im-privaten-bunker-polizei-beschlagnahmt-etliche-waffen-und-sprengstoff-in-kelheim-78799/#.VG90cP6UPob http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2700026/pg1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Heilige poep wat een arsrnaal! Weetje ik kan best snappen dat iemand besluit zich te bewapenen. Uiteraard mag dat niet volgens de wet... Maar wat moet je er met 33 (even snel getelt)? Twee zou dan toch voldoen. Of ieder gezinslid twee om je maar aan de 'two is one, one is none' gedachten te houden. Niet slim om op te scheppen natuurlijk zo zie je maar weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 "met boorhamers en ander zwaar materieel" m.a.w: bunker mocht er ook aan geloven. Jammer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Welke les kunnen wij hieruit trekken? Gewoon je mond houden. Er lopen altijd mensen rond die een nsb/stasi mentaliteit hebben en die je gaan verlinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Welke les kunnen wij hieruit trekken? Gewoon je mond houden. Er lopen altijd mensen rond die een nsb/stasi mentaliteit hebben en die je gaan verlinken. Zo is dat. Tegen niemand vertellen dat je ‘140 vuurwapens en explosieven’ in je ‘nuclear-proof bunker’ hebt. En degene die uit zorg of angst de politie inlicht over de aanwezigheid van een dergelijke hoeveelheid wapens en explosieven is een NSB’er en een Stazi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Welke les kunnen wij hieruit trekken? Gewoon je mond houden. Er lopen altijd mensen rond die een nsb/stasi mentaliteit hebben en die je gaan verlinken. Ja dat heb ik ook altijd gezegt met die opschepperij kom je nergens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Wat ik dan weer niet begrijp van de "wapen-preppers" is al die verschillende wapens? En dus daarmee dus ook al verschillende kalibers munitie die je moet mee preppen. btw, goede keus om de autoriteiten in te lichten als je weet dat er ergens zo'n bult wapens illegaal liggen, niets stasi of nsb aan! Voor die mensen die dat willen zeg ik: verhuis naar de US. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Lekker voor diverse situaties een ander wapen. maar die discussie mag hier niet dus weer on topic. denk dat die gozer wel baalt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Lekker voor diverse situaties een ander wapen. maar die discussie mag hier niet dus weer on topic. denk dat die gozer wel baalt. HONDERZESTIG wapens lijkt me een beetje OVERKILL, zelfs voor een preppert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 HONDERZESTIG wapens lijkt me een beetje OVERKILL, zelfs voor een preppert. Als het allemaal verschillende kalibers zijn.... dan is ie goed voorbereid op wat er "later" allemaal nog te vinden is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 De man had er blijkbaar wel de middelen voor om zulks te bouwen en verzamelen... Zonde van zijn bunker... Maar tja, zal wel een bouwovertreding zijn zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Als het allemaal verschillende kalibers zijn.... dan is ie goed voorbereid op wat er "later" allemaal nog te vinden is Duitsland verloor hun laatste militaire interland omdat ze teveel kalibers en teveel van elkaar afwijkende wapenplatforms hadden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Duitsland verloor hun laatste militaire interland omdat ze teveel kalibers en teveel van elkaar afwijkende wapenplatforms hadden. Absoluut... en dan laten we de diversiteit van de rest nog buiten beschouwing. was een opmerking met een knipoog.... die ik vergat erbij te plaatsen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Met zo'n formaat aan materiaal zou je eerder in overtreding zijn dat je, niet de juiste papieren hebt om een winkel in wapens en munitie te beginnen. Zo'n voorraad materiaal is ook heel wat waard. Kan die veel ander leuks op preppen. Ach ja, mazzel dat het hem op een boete komt te staan etc. In NL was hij levenslang achter de trailes verdwenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Ach ja, mazzel dat het hem op een boete komt te staan etc. In NL was hij levenslang achter de trailes verdwenen. Oh ja joh? Volgens mij lul je gewoon een beetje main stream forum uit je nek. Welke boete, hoezo levenslang? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 Ik ben wel stiekem jaloers op zijn bunker. Jammer dat ze die slopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.