CampusTalk Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Een hele goede middag! Mijn naam is Eefje van Son en ik ben student journalistiek in Utrecht. Momenteel maken we met een redactie vol jonge honden een talkshow (CampusTalk) voor RTV Utrecht. Rond juni worden de door ons gefabriceerde talkshows uitgezonden op RTV Utrecht. Via een vriend hoorde ik dat de Ebola-pakken over de toonbank vliegen, wat mijn interesse trok. Zelf ben ik nog totaal niet bezig met de voorbereidingen op een doemscenario wat betreft Ebola. Sowieso niet met doemscenario's in het algemeen. Maar natuurlijk weet ik dat er mensen zijn die hier wél mee bezig zijn, vandaar de volgende oproep: Ik ga een video item maken over deze verkoper van Ebola pakken. Maar niet alleen over naderende doemscenario's over deze ziekte, maar over doemscenario's in het algemeen. Hoe bereid je hier op voor? Dat is mijn hoofdvraag. Daar wil ik heel graag meer over weten en leren. Ik word graag meegenomen in het leertraject en de belangrijke voorbereidingen die getroffen dienen te worden om te toekomst met opgeheven hoofd tegemoet te treden. Dus, wie wil mij alles leren over de voorbereidingen op de onheilspellende dingen die ons naderen? Het gaat hierbij om een video item. Maar, als je het lastig vindt om herkenbaar in beeld te komen, dan kunnen we natuurlijk altijd je stem vervormen of je onherkenbaar in beeld brengen. De mogelijkheden zijn eindeloos! Ik hoop van harte op jullie medewerkingen! Prettige dag! Groet, Eefje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Huh, je gaat een video maken met deze verkoper van ebolapakken,schrijf je. Dan heb je toch al iemand voor de voor jou broodnodige medewerking? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Ben wel benieuwd welke verkoper van ebola pakken is want die worden schaars. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Simurgh wordt ooit nog eens een bekende Nederlander zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Simurgh wordt ooit nog eens een bekende Nederlander zo. Dit ben ik niet lieve mensen. Ik ben zelf natuurlijk ook een prepper dus kan @CampusTalk ook alles uitleggen als dat de wens is. Zowel vanuit het perspectief van verkoper als dat van prepper! Beste Eefje ik ben eigenaar van prepshop.nl marktleider in de wereld van het preppen;) O en de prepshop heeft natuurlijk inmiddels al weer ruim voorraad! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Lol, en je hebt tv-ervaring...ik zal je toch maar eens voor de uitreiking van het Gouden Kalf en "Best geklede Prepper" opgeven. Misschien ga ik zelfs John de Mol aanschrijven voor het opzetten van het programma "So you think you can Prep" en "12disasters &13 preps" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 "So you think you can Prep" Nee, niet nóg een talentenjacht! Volgend jaar op SBS de megahit: Preptopia! Hahahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 preptopia allemaal met een masker op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Wel een leuk concept, zet 10 verschillende preppers op een stuk land met een kale schuur en X voorraad en isoleer/film het als in BB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Vladimir ik doe mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Een jaar is me te kort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Volgend jaar op SBS de megahit: Preptopia! RTL4 komt met "Slechte tijden, Slechte tijden", de eerste prepper soap. Ik hoorde iets van "Prepper zoekt vrouw" op Nederland en 'BOLgenoten'. 'Slechtste Prepper van Nederland' komt misschien volgend seizoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Nomad_404 ze gaan ook het boek een prep te ver verfilmen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @ghostwhiper, klopt. Heb ik ook gelezen. Ben erg benieuwd. Ik las ook van de opkomende Teleac cursussen; Pleepapier plooien met Dick en Drone instructie van Mr.Gold en Simurgh. En RTL heeft Eigen Tarp en Struik op de planning staan. Ben erg benieuwd naar al deze nieuwe programmas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 wanneer komt het volgende seizoen van So You Think You Can Prep? heb gehoord dat ze als intro muziekje de Whitney Prepon hebben met I Will Always Prep For You. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 @Nomad_404 wanneer komt het volgende seizoen van So You Think You Can Prep? heb gehoord dat ze als intro muziekje de Whitney Prepon hebben met I Will Always Prep For You. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 Haha @MyronPrps, ik voel een Prepper Plaat aankomen. Een suggestie voor de tracklist: Every Day I'm Prepperin' - LMFAO Prep It Like It's Hot - Snoop Dog Stand by your BOL - Dolly Parton Rice, Rice, Baby - Vanilla Ice I Believe I Can Fry - R. Kelly Fuel - Metallica Yesterday - The Beatles Paint it MultiCam - The Rolling Stones Paradise by the Glowstick Light Your Latest Tarp - Dire Straits Nothing For Money - Dire Straits A Great Day For Freedom - Pink Floyd Something In The Water - Brooke Fraser Industrial Desease - Dire Straits Me And My MRE - Johnny Cash Communication Breakdown - Led Zeppelin Don't Worry, Be Preppy - BOB Marley It Came Out Off The Sky - Creedence Clearwater Revival 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 Haha @MyronPrps, ik voel een Prepper Plaat aankomen. Een suggestie voor de tracklist: Every Day I'm Prepperin' - LMFAO Prep It Like It's Hot - Snoop Dog Stand by your BOL - Dolly Parton Rice, Rice, Baby - Vanilla Ice I Believe I Can Fry - R. Kelly Fuel - Metallica Yesterday - The Beatles Paint it MultiCam - The Rolling Stones Paradise by the Glowstick Light Your Latest Tarp - Dire Straits Nothing For Money - Dire Straits A Great Day For Freedom - Pink Floyd Something In The Water - Brooke Fraser Industrial Desease - Dire Straits Me And My MRE - Johnny Cash Communication Breakdown - Led Zeppelin Don't Worry, Be Preppy - BOB Marley It Came Out Off The Sky - Creedence Clearwater Revival Jij bent er echt voor gaan zitten. Ik lig dubbel van het lachen. Wat een humor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 Haha @MyronPrps, ik voel een Prepper Plaat aankomen. Een suggestie voor de tracklist: Every Day I'm Prepperin' - LMFAO Prep It Like It's Hot - Snoop Dog Stand by your BOL - Dolly Parton Rice, Rice, Baby - Vanilla Ice I Believe I Can Fry - R. Kelly Fuel - Metallica Yesterday - The Beatles Paint it MultiCam - The Rolling Stones Paradise by the Glowstick Light Your Latest Tarp - Dire Straits Nothing For Money - Dire Straits A Great Day For Freedom - Pink Floyd Something In The Water - Brooke Fraser Industrial Desease - Dire Straits Me And My MRE - Johnny Cash Communication Breakdown - Led Zeppelin Don't Worry, Be Preppy - BOB Marley It Came Out Off The Sky - Creedence Clearwater Revival hahahaha geweldig! vergeet ook de videospellen niet he: Call Of Preppy Grand Theft BOV Last Of Rice Ratchet and Clank: a Crack in the mylar bag. Prepstiny Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 @MyronPrps prepperfield 2 en project prep niet vergeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 hahahaha geweldig! vergeet ook de videospellen niet he: Call Of Preppy Grand Theft BOV Last Of Rice Ratchet and Clank: a Crack in the mylar bag. Prepstiny Nee zeker niet! Heeft iemand deze titels al aan dat Oostenrijkse preppertforum doorgemaild? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 Kunnen ze nu eens niet een reportage maken over een broodoven bv dan zou ik nog wat zinnig kunnen zeggen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 Kunnen ze nu eens niet een reportage maken over een broodoven bv dan zou ik nog wat zinnig kunnen zeggen... Dat programma is er al: "Heel Nederland Bakt" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 @CampusTalk (Eefje) kom er maar in en laat de geinporums het lachen vergaan door met een serieuze story te komen. Tip: Misschien kun je aangeven (FB) dat je ook geïnteresseerd bent in preppen want ze pluizen hier alles na:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 22 november 2014 Delen Geplaatst: 22 november 2014 Ik had eefje al een paar vragen gestuurd via pb @tom Tis niet alleen gein trappen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.