Ga naar inhoud
GENEGEERD

CampusTalk; verslaggeefster Eefje zoekt hulp


CampusTalk

Aanbevolen berichten

[Mod] In verband met de gastvrijheid kunnen we na alle ongein hier nu weer back on topic? :)

 

@CampusTalk Zoals je wellicht merkt zijn de leden hier aardig gezellig maar zijn ze over het algemeen niet direct het type wat meteen voor de camera springt zoals je zelf ook wel vermoede. Desondanks zal er ongetwijfeld eentje tussen zitten die jou wel een gunst wil bewijzen en je wil bijstaan in je reportage maar welke gunst wil je daar zelf tegenover zetten? M.a.w. waarmee wil jij de twijfelende prepper alsnog over de streep trekken om mee te werken aan je reportage? What's in it for him/her? :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@CampusTalk, sorry dat ik je draadje gehijacked heb met meligheid ^_^ maar zo zie je wel dat preppers niet uitsluitend sombere doemdenkers zijn ^_~

Zoals @Kungfufox al schreef, velen zullen niet direct de behoefte hebben om op tv te komen.

Hoewel ik niet van plan ben om voor de tv een interview te geven, via mail vindt ik dat geen probleem. Dus mocht dat zo uitkomen, laat gerust een PM achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje heeft contact met Thomas (van het eerdere filmpje op zijn doomsday forum waarin ik wat uitleg geef) en heeft mij inmiddels gemaild. Ik heb haar gevraagd me even te bellen en dan zien we wel wat we kunnen. Dit komt als het allemaal lukt wel op lokale tv dus ik moet ietwat voorzichtiger zijn maar wellicht komen we er uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Heb een mailtje van haar binnengekregen. Uitzending is klaar.

 

---------------

Ik heb de datum van de uitzending van CampusTalk op RTV Utrecht, namelijk zondag 12-04-2015. De tijd kun je op de site van RTV Utrecht vinden en de uitzending komt ook op de site te staan. Terugkijken is dus mogelijk. Nogmaals bedankt voor je medewerking!

---------------

 

We zullen het gaan zien dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...