rescue Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Ik zou iets van Hartkeks, en beefjerkey, blikje jam. en wat cup-a-soup zakjes..\ thee zakjes. Vaak nog wat een sport gel, muesli/fruit-repen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Still alive, kickin' and back on track! ik vond je ook al wat stilletjes.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Ik zou iets van Hartkeks, en beefjerkey, blikje jam. en wat cup-a-soup zakjes..\ thee zakjes. Vaak nog wat een sport gel, muesli/fruit-repen. en sexboekjes, dan vergeet je dat je honger hebt.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Krijg nou wat. De "overgebleven geest" leeft nog. Duikbril. Ik zou zeggen voor bescherming van de ogen. Rook, puin etc. Duikbril sluit je ogen nogal hermetisch af. Komt er geen troep in. (daar zou ik hem althans voor gebruiken.) Ja, alleen toch nog lastig voor brildrager.Ik had skybril geprobeerd, maar die zit ook niet lekker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2014 In mijn GHB zit nu: rozijnen (van de supermarkt, in doosjes), muesli-repen, hartkeks en dextro energy. Daar moet het mee lukken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 12 augustus 2014 Delen Geplaatst: 12 augustus 2014 Bananen-chips zoet of zout, gedroogde ananas en mango, biltong/jerky,bifi worstjes oid. blikken geroosterde amandelen en cashews, muesli-repen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fridtjof Geplaatst: 12 augustus 2014 Delen Geplaatst: 12 augustus 2014 In mijn GHB zit nu: rozijnen (van de supermarkt, in doosjes), muesli-repen, hartkeks en dextro energy. Daar moet het mee lukken. Je zou nog iets van beleg voor de Hartkeks mee kunnen nemen. Zijn ze beter te eten + meer calorieën. Denk aan een blikje leverpastei of van die mini-kuipjes jam en pindakaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 12 augustus 2014 Delen Geplaatst: 12 augustus 2014 Je zou nog iets van beleg voor de Hartkeks mee kunnen nemen. Zijn ze beter te eten + meer calorieën. Denk aan een blikje leverpastei of van die mini-kuipjes jam en pindakaas. Of een tube pasta, van Fred&Ed. Kan je natuurlijk ook zonder hartkeks opsmikkelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 17 december 2014 Delen Geplaatst: 17 december 2014 Sardines uit blik, er staat op dat het tot 5 jaar goed blijft ( dus reken maar op wat meer) en is voedzaam ( vis is sowieso gezond). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.