Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Onze eigen @Simurgh van de Prepshop.nl is vanavond te zien bij omroep Max in het programma "Hallo Nederland" De uitzending is vrijdag 14 november 2014 17:40 op NPO2 Wil je Jeroen Klaassen ook zien in vol ornaat en benieuwd wat die te vertellen heeft voor de ouderen onder ons :-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 `Dat gaan we niet missen (Omroep max is wel voor de oudjes ). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 We gaan er helemaal voor zitten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Onthoudt 1 ding, deze oudjes hebben met de paplepel geleerd voorraden aan te leggen, het prepper zijn zit in hun DNA!!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Hmm, beetje preken voor eigen parochie...misschien eens zinvol die oudjes in de omgeving te vragen waarom ze dit voorraadjes aanleggen en voorbereiden (zonder preppen als woord) en wecken en moestuinieren en zelf maken of repareren niet echt doorgeven aan hun kinderen en kindskinderen. De gemiddelde prepper wordt altijd gevraagd waarom die prept, waarom die vraag niet eens terugspelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Gewoon verkleden als Sinterklaas, die is ook al heeeeeeel oud en dan een ebola masker voor doen. Maar waarschijnlijk is het al opgenomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 [ATTACH=CONFIG]14589[/ATTACH] Vergeet je helmpie niet @Simurgh (Geintje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Is deze aflevering terug te vinden bij uitzending gemist? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2014 Is deze aflevering terug te vinden bij uitzending gemist? Ongetwijfeld, we zullen een linkje zetten als het is uitgezonden (waarschijnlijk dag erna) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Pffff. .. Ben nog niet wakker. ... Het is vandaag vrijdag hè. ..sjongejonge Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 17:40 uur is toch geen tijdstip? Dan werk ik nog (of ben bijna klaar, afhankelijk van de drukte)! Ben benieuwd, ik ga Uitzending Gemist in de gaten houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Recorder staat ingesteld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 ooohh dan moet ik er maar klaar voor gaan zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2014 Nog 3 minuten :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Ze hebben behoorlijk geknipt volgens mij. Het is al weer voorbij. PS was dat die drone die ik ga winnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Het zag er weer prima uit. Maar ik vind zelf dat de derde stap "zet de radio en tv aan" echt nergens opslaat. (Het helpt wel dasr niet van) maar als nou de sirenes afgaan doe ik iets heel ander Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Goed stukje, geen gedoe, geen sensatie, gewoon de tip "zorg dat je voorraad in huis hebt". Mooier kan toch niet in een paar minuten? P.s., leuke kippen Jeroen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Het zag er weer prima uit. Maar ik vind zelf dat de derde stap "zet de radio en tv aan" echt nergens opslaat. (Het helpt wel dasr niet van) maar als nou de sirenes afgaan doe ik iets heel ander Nou deel je wijsheid Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 gezien, kort maar wel leuk, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Altijd kort, maar fijn dat de simpele boodschapiets meer voorraad is gebleven. @Mandy Lifeboats Ik ben ook trots op mijn chicks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mariskaexcentriek Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Gezien, kort maar krachtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 En een legende is geboren LOL wel twee (of waren het anderhalf) minuten in beeld. Moet zeggen dat de gestookte (aardappel) alkohol het meest is blijven hangen;-) Misschien toch een maar een workshopje stoken gaan volgen , of misschien een ideetje op de volgende SC ;-) Bij de drone dacht ik ook meteen, goh zal dat um zijn van de prijsvraag ;-) Jammer dat er niet meer items uit de prepshop aan bod zijn gekomen, maar wel leuk om te weten bij wie we spullen kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 voor de preppers die het hebben gemist: http://www.npo.nl/tijd-voor-meldpunt-hallo-nederland/14-11-2014/POW_00790031 Edit:vanaf 7:33 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Toverlevingsdrang Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Zo, dat was kort maar krachtig, leuk inkijkje in een hoekje van het magazijn btw;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Hoppa, leuk stukje tv weer! Bedankt! CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.