Mr. Gold Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 De AT5 Nieuwsredactie (Anneloes) zoekt een persoon die ze willen interviewen die in Amsterdam woont en zich voorbereid tegen Ebola. Is er hier een gebruiker die hieraan wilt meewerken? Je kan Anneloes bereiken via 020-5551142 of e-mail amullink@at5.nl Lijst van community leden die in principe aan bepaalde media aandacht wilt mee werken @Keyser Suze (interview per telefoon en/of e-mail) @FKAGB (communicatie & off grid) via telefoon @MyronPrps (interview via e-mail) telefoon kan besproken worden voor de juiste deal :-) @Amazing Dree (in de prachtige wachtkamer) onder bepaalde voorwaarden @jobs (bij geschikte vraagstellers) @Geert (gepast mee werken) @DickBerts (Reserve bank voor DWDD) :-) @bjo1998 (via e-mail) @Lindaja (in principe voor alles te porren) :-) @Stuudje (om de media nog meer te motiveren) @phaelin (wilt onder voorwaarden ook graag meewerken. @Ronin Kogaratsu (misschien) @Cyberbeer Wilt zeker meewerken maar niet op de beeldbuis :-) @wiskers (interview) @f150 (wilt graag meewerken met privacy voorwaarden) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Dat is buiten mijn woonplaats dus ik sla over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 ook te ver voor mij:) PS: het systeem werkt wel goed bij de vorige heb ik mij aangemeld via een mailtje maar hadden ze al een prepper haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik woon niet in A'dam. En ik ben tegen milieuzones. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnneloesAT5 Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Beste Preppers, Zoals al eerder aangegeven ben ik opzoek naar iemand in Amsterdam die zich voorbereid op de komst van Ebola. Ik ben bereikbaar op 020-5551144. Ik hoor graag van jullie! Groet, Anneloes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.