Gast ghostwhiper Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Aangezien ik met de vorige papa romeo ronde geen antenne had hangen maar een imax opgehaald en met veel moeite opgehangen. Zie hier hoe die staat. Ook heb ik een president lincoln gekocht en die gaat Ik zo aansluiten en testen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 @Communicator Komt nu niet het deel dat iedereen 'de zijne' tevoorschijn tovert om te zien wie de grootste heeft? Doet me overigens wel herinneren dat ik op het gebied van communicatie persoonlijk nog vorderingen kan maken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Mooie spriet @ghostwhiper Alleen krijg ik pijn aan mijn nek van het kijken naar de foto, of ik moet mijn laptop even op zijn kant zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Mooie spriet. Kun je hem nog wat hoger zetten? Het beste is het als de onderkant van de antenne minimaal een paar meter boven het hoogste deel van het dak uitsteekt. Denk er ook aan dat zo'n spriet een mooie bliksemgeleider kan zijn, ik zie geen aarding lopen.......... Welke President heb je gekocht de oude of de nieuwe President 2 ? Veel plezier met je spullen! K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Netjes! Alleen is je huis omgewaaid, het ligt op z'n zijkant! (Okee, ja, flauw, het is hier al een week boven de 30 graden, ik wordt er een beetje raar van ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 @Kungfufox dit is groot zat voor mij groter hoeft niet. @Peerke zo komt het met de upload geen idee waarom en weet niet hoe ik het recht moet krijgen @Kans de aarde zit er al aan alleen met de foto nog niet was er nog mee bezig. Het is een lincoln 1 Hij komt niet hoger te staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Mooie en goede aanschaf kerel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 @ghostwhiper nu is het recht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 @Communicator Komt nu niet het deel dat iedereen 'de zijne' tevoorschijn tovert om te zien wie de grootste heeft? Mijn vader zal wel 'de grootste' hebben. Een zelfgemaakte 3-delige uitschuifbare mast van 21 meter in een zelf aangelegde fundering. Eat that ! Met alle respect. Ik maak een diepe buiging voor mijn pa. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Wat een mooie bliksemafleiders hebben jullie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Wat een mooie bliksemafleiders hebben jullie. Ik zit nog onder de bomen @Communicator tis alleen op de gewone band stil. .. Op usb lsb en am is genoeg te horen had net een contest in Letland te pakken aldus Google Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Wat een mooie bliksemafleiders hebben jullie. Moet ik dit grappig vinden overkomen ? Dan is je post een hele domme. Of je bent zeer onwetend. Typisch Belgisch. Of misschien begrijp ik je post geheel verkeerd. Kan, ik heb iets autistisch. Neem me dan niet kwalijk. De gehele constructie is dusdanig overgedimensioneerd dat jij er een behoorlijk strak plassertje van krijgt. (maakt wederom kleine buiging naar mijn pa) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Moet ik dit grappig vinden overkomen ? Dan is je post een hele domme. Of je bent zeer onwetend. Typisch Belgisch. Of misschien begrijp ik je post geheel verkeerd. Kan, ik heb iets autistisch. Neem me dan niet kwalijk. De gehele constructie is dusdanig overgedimensioneerd dat jij er een behoorlijk strak plassertje van krijgt. Je mag het grappig vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Moet ik dit grappig vinden overkomen ? Dan is je post een hele domme. Of je bent zeer onwetend. Typisch Belgisch. Of misschien begrijp ik je post geheel verkeerd. Kan, ik heb iets autistisch. Neem me dan niet kwalijk. De gehele constructie is dusdanig overgedimensioneerd dat jij er een behoorlijk strak plassertje van krijgt. (maakt wederom kleine buiging naar mijn pa) Nou, dit was mijn "WTF?!" momentje van vandaag... Op meerdere manieren... ("Typisch Belgisch", "Autistisch", "Overgedimensioneerd" -f#ck! dubbele woordwaarde bij Scrabble!-, en "Strak plassertje". Zoveel foute uitdrukkingen in één post... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Nou, dit was mijn "WTF?!" momentje van vandaag... Op meerdere manieren... ("Typisch Belgisch", "Autistisch", "Overgedimensioneerd" -f#ck! dubbele woordwaarde bij Scrabble!-, en "Strak plassertje". Zoveel foute uitdrukkingen in één post... Whaha, stukje humor ook weer gehad! XD 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 De imax antenne vandaag naar beneden gehaald. Het ding komt nog 1,5 meter hoger zodat ik geen last van de dakgoot heb. Daarnaast word het een kantelmastje zodat het makkelijker word om antennes te wisselen indien nodig. Ook komt er een 2de 27mc antenne aan te hangen voor lokaler werk met een 2de bak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Heb de imax inmiddels weer staan. Ruim een meter extra hoogte er bij. Kan hem nu ook heel simpel alleen monteren en omhoog lopen omdat de mast kan kantelen. Mast net gemonteerd. Helemaal afgemonteerd. Details onderste steun met de afstel mogelijkheid. Straks de plug aan de coax solderen en vanavond proefdraaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
voordeur Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Laat maar even weten voor vanavond. of red je Zh weer niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Dat ziet er netjes uit hoor! Hoe bevalt je spriet tot nu toe? @ghostwhiper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Mooi! Maar is die bevestiging in je houten kozijn wel optimaal? Kan me voorstellen met zo'n mast dat je wel wat krachten erop krijgt... @ghostwhiper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 De imax 2000 is gewoon een goede basis antenne. Het ding is super met internationaal dx verkeer. Hoop dat dit beetje extra hoogte er voor zorgt dat ik minder storing heb. @voordeur zh is nog steeds te ver weg. Misschien als er weer binnenlandse condities zijn dat het wel lukt. Heb de plug er inmiddels aan gesoldeerd en de swr afgesteld. @prepass ik kan er zo'n beetje aanhangen dus ben er niet zo bang voor. En daarnaast heb ik niet echt veel andere keus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 21 januari 2015 Delen Geplaatst: 21 januari 2015 Gezien het feit dat ik nog niet echt top ontvangst had heb ik mn antenne nog maar 3 meter omhoog gezet. Had nog een buis liggen van 3 meter en met een rvs koppelbuis aan elkaar gebout. als ik hem plat heb liggen dan ligt de op van de antenne in de steeg Ontvangst is zeker beter geworden en ik kom ook veel harder binnen. (Eerst s6 en nu s9+10db) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimidrie Geplaatst: 21 januari 2015 Delen Geplaatst: 21 januari 2015 Dat ziet er goed uit. ik ga bij de volgende Papa Romeo ronde in de eempolder (tussen bunschoten amersfoort) met een mobiele stok staan. Ik kan op mijn huis helaas geen mast kwijt op het moment. Dan zou je toch zeggen dt ik je zou moeten kunnen horen vanaf daar. Ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 21 januari 2015 Delen Geplaatst: 21 januari 2015 Ik heb op ssb een babbeltje gemaakt met baarn vanavond. Was voorheen niet te doen en nu wel. MAAR ik heb veel last van plc storing en die kant op is een blinde hoek voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.