Zanshin Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Om 19.05 op NGC aflevering 1 van seizoen 3. Voor de liefhebber 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Gelijl opnemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ah geweldig! Hopelijk allemaal te downloaden de dag erna Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Voor onze website is dit een goede zaak. Nieuwe mensen weten dan makkelijker de weg te vinden en worden hier door jullie in een warm bad gezet. Veel mensen die nu actief zijn hier hebben ons toch weten te vinden n.a.v. Doomsday Preppers en weten nu ook wat ze zijn een naampje heeft :-) Ben erg benieuwd hoe dit nieuwe seizoen zich ontwikkeld bij Nat. Geo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Voor onze website is dit een goede zaak. Nieuwe mensen weten dan makkelijker de weg te vinden en worden hier door jullie in een warm bad gezet. Veel mensen die nu actief zijn hier hebben ons toch weten te vinden n.a.v. Doomsday Preppers en weten nu ook wat ze zijn een naampje heeft :-) Ben erg benieuwd hoe dit nieuwe seizoen zich ontwikkeld bij Nat. Geo Eeeeh... Is "Doomsday Preppers" echt HET programma wat de beeldvorming ontrent dit forum zou moeten vertegenwoordigen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Eeeeh... Is "Doomsday Preppers" echt HET programma wat de beeldvorming ontrent dit forum zou moeten vertegenwoordigen? Lol, dat dacht ik nu ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Daar komen jullie weer in actie. Wij zorgen dat ze komen ;-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 heb DDP seizoen 3 tijdje geleden al gezien en moet zeggen dat de mannen van "the colony" mij een beetje de figuurlijke kriebels gaven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maycet Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Hier eentje die door op consuminderaarsblogs al aan het consuminderen was en daardoor ook met "preppen" in aanraking is gekomen, tijdje terug al aangemeld maar nog geen rust en tijd gehad, maar doomsday preppers en gisteren reportage op sbs6 hebben toch weer aan het denken gezet. Net als Alaska the last frontier, Yukon man, allemaal programma's over voorzien in eigen levensonderhoud, heeft wel te denken gezet, en een of andere reportage over het verbouwen van een bepaald vehicle heeft zeker bijgedragen om naar Nederlandse versie (dit forum) te zoeken om er meer over te weten te komen. Stel dat... stroom uitvalt geen gas meer of erger rellen, je moet ergens beginnen zullen we maar zeggen:o en nadenken hoe je daar dan op gaat reageren, beter nu er mee beginnen als er midden in zitten met de gedachte... had ik maar... (vul zelf maar in) Maar om terug te keren op het onderwerp, toch wel eyeopener dus hier nog eentje die het op gaat nemen ps. zal binnenkort wel voorstellen, al lijkt dit in ene ook een voorstelrondje, sorry daarvoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 2 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ik zie dat het een heel seizoen is, dus dat vind ik wel weer geinig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silver Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Eeeeh... Is "Doomsday Preppers" echt HET programma wat de beeldvorming ontrent dit forum zou moeten vertegenwoordigen? Het beeld is denk ik niet zo negatief. Via dat programma en dat van BNN (met Leon de prepper)ben ik verder gaan zoeken op het fenomeen 'preppen'. Het hangt er denk ik wel vanaf uit wat voor context je ernaar op zoek gaat. Is DPP overdreven? Voel jij je met je gedachtengangen een realist? Optimist? Pessimist? Voor een ieder is dat anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Het beeld is denk ik niet zo negatief. Via dat programma en dat van BNN (met Leon de prepper)ben ik verder gaan zoeken op het fenomeen 'preppen'. Het hangt er denk ik wel vanaf uit wat voor context je ernaar op zoek gaat. Is DPP overdreven? Voel jij je met je gedachtengangen een realist? Optimist? Pessimist? Voor een ieder is dat anders. Check, Desalniettemin... Het zijn de excessen die het hem doen. Leon heeft "schade" aangericht. Recentelijk heeft een forumlid een oproep gedaan om een "verzetsgroep" te stichten om de eventuele Russische invasie tegen te houden. Er is maar 1 "extremist" nodig om de kijk op een hele gemeenschap te veranderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silver Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Check, Desalniettemin... Het zijn de excessen die het hem doen. Leon heeft "schade" aangericht. Recentelijk heeft een forumlid een oproep gedaan om een "verzetsgroep" te stichten om de eventuele Russische invasie tegen te houden. Er is maar 1 "extremist" nodig om de kijk op een hele gemeenschap te veranderen. Ben het wat dat betreft met je eens. Echter dat soort 'excessen' kom je overal tegen. Deze community zal geen uitzondering zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Dankzij Doomsday preppers leerde ik dat wat ik deed een naam had,zodoende ben ik gaan googlen en kwam hier uit....en was verliefd op het forum hahaha. Maar gisteren de uitzending gemist:mad:,weet iemand of het wordt herhaald? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Ik heb de uitzending van gisteren gezien . Alle twee de reportages vond ik maar niets . De een legde een tunnel aan die veel te klein was voor een afstand van 40 m te overbruggen die ook nog eens slecht toegankelijk was . De andere wilde zijn terrein verdedigen met quatsch met een veel te zwaar geschut op waar dat je dan maar 5km/ u meer kan rijden tijdens het schieten . Ik vraag mij soms af waar sommige mensen met hun gedachten zitten . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Never mind. Ik had vergeten dat we hier een jaar of meer acherlopen. Heb Seizoen 3 al gezien via usenet. -.- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.