Zanshin Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Geen idee of het wat zal zijn: 22.50-23.50 een prepperdocu op SBB 6 ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Ik heb de 300 zender allemaal afgezapt maar deze zender kan ik niet bekijken. Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Ik ga kijken: http://www.sbs6.nl/programmas/reportage/ Bedankt voor de tip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Xena Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Wij ook. Bedankt! @Zanshin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Ìk zit er op te wachten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jim90 Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Pfff, tis gewoon doomsday preppers UK.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
techie Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Deze ken ik. UK Preppers. Deel 1. http://www.youtube.com/watch?v=zfdselGG1Bo Er is ook een deel 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Ik heb de 300 zender allemaal afgezapt maar deze zender kan ik niet bekijken. Geert Vai internet straks zoeken naar uitzending gemist van SBS6? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Server rookt ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Deze ken ik. UK Preppers. Deel 1. http://www.youtube.com/watch?v=zfdselGG1Bo Er is ook een deel 2. Ik dacht al dat ik deze aflevering al had gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 2 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2014 hmmm jammer. Niks nieuws dus. Maarja, goed voor de site Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Ik heb de 300 zender allemaal afgezapt maar deze zender kan ik niet bekijken. Geert http://www.sbs6.nl/video/E8ukv82X1WZn/reportage-preppers-voorbereid-op-het-einde-van-de-wereld (SBS6 gemist). Het is inderdaad Doomsday Preppers UK. Toch de moeite waard om te kijken, maar een paar randgevallen waardoor de niet-prepper een verkeerd beeld kan krijgen. Die ex-militair met zijn BOV-BOL vind ik heel realistisch. Die kerel met zijn bootje naar een eilandje in de rivier heb ik mijn vraagtekens bij. WTSHTF zal de waterstand snel stijgen als er geen water meer wordt afgevoerd via gemalen en dergelijke. Die Urban prepper heb ik ook mijn vraagtekens bij. Een stad kan heel snel veranderen in één bonk brandende ellende WTSHTF, maar het is zijn keuze. De kerel die nu afgelegen in Slowakije woont met zijn gezin, heeft nog de meeste kans. Zij leven nu al vrij zelfvoorzienend en kunnen eten van het land (mooie grote haas was dat trouwens, echt iets voor de volgende SC:p). Jammer dat er in het algemeen randfiguren worden gebruikt voor dit soort programma's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Een goede actie van sbs6 om het uit te zenden voor mensen die niet naar national geograpic kijken. (en dat zijn er best veel want stel je voor dat je iets leert ) Vanmorgen kwam ik op m'n werk aan en m'n naaste collega was er razend enthousiast over en begon ook een klein beetje in te zien dat de overheid ook voor haar en het gezin geen toekomst kan geven. Zo heeft het in ieder geval weer bij zeker 1 persoon de ogen een heel klein beetje verder doen openen 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
techie Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Nederlanders zijn toch van nature preppers? AH reclame. Hamsteren. Plus reclame. Aanvulweken. Calvé reclame. Of ik nog knoflooksaus heb..... Neem daarbij die hele karavaan bug-out caravans elk jaar naar het zuiden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 pfff, dat noemen ze dan een reportage. Gewoon weer overgenomen van een ander ze zouden zelfs eens een keer iets moeten maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Nou goed dat t weer onder de aandacht gebracht wordt.. Is weer eens wat anders dan BNN Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Zoooooo blij dat ik geen kabel heb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.