Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dagblad Van het Noorden.


MyronPrps

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Mr. Gold,

 

Ik zou graag willen weten of dit artikel een piek qua aanmeldingen teweeg brengt.

Zou je dit kunnen bekijken tzt?

 

 

Een bezoeker of 100 extra door dit prachtige interview. Je ziet toch meestal dat kranten (old school) of tijdschriften minder impact hebben dan nieuws op het internet (mensen klikken meteen door) of tv uitzendingen. Gisteren avond op SBS6 een preppers docu en dan zie je in die 2 uur een grote stroom nieuwe bezoekers. Vanaf vanavond ook weer DDP op National Geographic Seizoen 3 en levert per uitzending zo'n extra 600 bezoekers op die dag. In de herhalingen komen er dan ook nog paar honderd nieuwe bij, verwacht dus ook weer een stijging van de nieuwe leden en vraag aan jullie om lief tegen ze te zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bezoeker of 100 extra door dit prachtige interview. Je ziet toch meestal dat kranten (old school) of tijdschriften minder impact hebben dan nieuws op het internet (mensen klikken meteen door) of tv uitzendingen. Gisteren avond op SBS6 een preppers docu en dan zie je in die 2 uur een grote stroom nieuwe bezoekers. Vanaf vanavond ook weer DDP op National Geographic Seizoen 3 en levert per uitzending zo'n extra 600 bezoekers op die dag. In de herhalingen komen er dan ook nog paar honderd nieuwe bij, verwacht dus ook weer een stijging van de nieuwe leden en vraag aan jullie om lief tegen ze te zijn ;-)

 

krijg ik nu als beroemdheid ook een mooie gouden rand om al mijn posts heen ofzo?:) haha grapje maar wel erg leuk om te zien dat er dan gelijk mensen bijkomen. ik vraag me af hoeveel er actief blijven.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen erg bedankt voor de leuke reacties:) geeft gelijk weer hoe goed de sfeer is op dit forum:) ik hoop je zsm te mogen ontmoeten op een SC ik weet niet of brabant mij lukt maar een SC in een wat hoger gelegen deel van het land gaat mij zeker lukken:)

 

nogmaals erg bedankt voor de geweldige reacties

 

mvg, MP

 

PS: als iemand nog op of aanmerkingen heeft over mn voorraad zijn die erg welkom ookal staat niet alles erop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bezoeker of 100 extra door dit prachtige interview. Je ziet toch meestal dat kranten (old school) of tijdschriften minder impact hebben dan nieuws op het internet (mensen klikken meteen door) of tv uitzendingen. Gisteren avond op SBS6 een preppers docu en dan zie je in die 2 uur een grote stroom nieuwe bezoekers. Vanaf vanavond ook weer DDP op National Geographic Seizoen 3 en levert per uitzending zo'n extra 600 bezoekers op die dag. In de herhalingen komen er dan ook nog paar honderd nieuwe bij, verwacht dus ook weer een stijging van de nieuwe leden en vraag aan jullie om lief tegen ze te zijn ;-)

 

Bedankt, fijn om te lezen!

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan natuurlijk deze week nog een kort follow up berichtje dat een dergelijke gasstoring als in Apeldoorn voor "Niels" geen probleem was geweest, want genoeg alternatieven in huis om te verwarmen en te koken ;-)

 

Maarre, mooi helder stuk waarin je terecht refereert aan een grotere storing in JOUW (en verspreidingsgebied DVHN) omgeving. Hopelijk is dat dan de trigger datmen weer denkt, Ohja, dat was ook zo, wat een gedoe om een kopje thee te kunnen zetten...... etc.

 

GreetZ,

Pjotr78

 

(ook na een waterstoring wat kritischer naar zijn voorraden gaan kijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...