Changing the mindset Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Wat een geweldig mooi geschreven artikel! Heerlijk nuchter!:thumbup: Dikke respect! CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Gaarne een linkje, kon het artikel niet vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Gaarne een linkje, kon het artikel niet vinden http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/?plus=%2Fnieuws%2Fgroningen%2Farticle11276563.ece%2FPreppers-zijn-op-alles-voorbereid--- alstu (wel even registreren anders kun je het artikel niet lezen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 31 mei 2014 Delen Geplaatst: 31 mei 2014 Of hier http://preppers.nl/forum/threads/9561-Dagblad-Van-het-Noorden?p=252020&viewfull=1#post252020 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 @Mr. Gold, Ik zou graag willen weten of dit artikel een piek qua aanmeldingen teweeg brengt. Zou je dit kunnen bekijken tzt? Een bezoeker of 100 extra door dit prachtige interview. Je ziet toch meestal dat kranten (old school) of tijdschriften minder impact hebben dan nieuws op het internet (mensen klikken meteen door) of tv uitzendingen. Gisteren avond op SBS6 een preppers docu en dan zie je in die 2 uur een grote stroom nieuwe bezoekers. Vanaf vanavond ook weer DDP op National Geographic Seizoen 3 en levert per uitzending zo'n extra 600 bezoekers op die dag. In de herhalingen komen er dan ook nog paar honderd nieuwe bij, verwacht dus ook weer een stijging van de nieuwe leden en vraag aan jullie om lief tegen ze te zijn ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Een bezoeker of 100 extra door dit prachtige interview. Je ziet toch meestal dat kranten (old school) of tijdschriften minder impact hebben dan nieuws op het internet (mensen klikken meteen door) of tv uitzendingen. Gisteren avond op SBS6 een preppers docu en dan zie je in die 2 uur een grote stroom nieuwe bezoekers. Vanaf vanavond ook weer DDP op National Geographic Seizoen 3 en levert per uitzending zo'n extra 600 bezoekers op die dag. In de herhalingen komen er dan ook nog paar honderd nieuwe bij, verwacht dus ook weer een stijging van de nieuwe leden en vraag aan jullie om lief tegen ze te zijn ;-) krijg ik nu als beroemdheid ook een mooie gouden rand om al mijn posts heen ofzo? haha grapje maar wel erg leuk om te zien dat er dan gelijk mensen bijkomen. ik vraag me af hoeveel er actief blijven. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Onwijs leuk artikel! Ik las het nu pas(sorry:o),maar fijn dat het gewoon lekker nuchter wordt neergezet zonder preppers belachelijk te maken.Echt super gedaan:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Erg leuk artikel, met veel plezier gelezen! Complimenten voor @MyronPrps en @LiselotteDvhN! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Iedereen erg bedankt voor de leuke reacties:) geeft gelijk weer hoe goed de sfeer is op dit forum:) ik hoop je zsm te mogen ontmoeten op een SC ik weet niet of brabant mij lukt maar een SC in een wat hoger gelegen deel van het land gaat mij zeker lukken:) nogmaals erg bedankt voor de geweldige reacties mvg, MP PS: als iemand nog op of aanmerkingen heeft over mn voorraad zijn die erg welkom ookal staat niet alles erop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Een bezoeker of 100 extra door dit prachtige interview. Je ziet toch meestal dat kranten (old school) of tijdschriften minder impact hebben dan nieuws op het internet (mensen klikken meteen door) of tv uitzendingen. Gisteren avond op SBS6 een preppers docu en dan zie je in die 2 uur een grote stroom nieuwe bezoekers. Vanaf vanavond ook weer DDP op National Geographic Seizoen 3 en levert per uitzending zo'n extra 600 bezoekers op die dag. In de herhalingen komen er dan ook nog paar honderd nieuwe bij, verwacht dus ook weer een stijging van de nieuwe leden en vraag aan jullie om lief tegen ze te zijn ;-) Bedankt, fijn om te lezen! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 En dan natuurlijk deze week nog een kort follow up berichtje dat een dergelijke gasstoring als in Apeldoorn voor "Niels" geen probleem was geweest, want genoeg alternatieven in huis om te verwarmen en te koken ;-) Maarre, mooi helder stuk waarin je terecht refereert aan een grotere storing in JOUW (en verspreidingsgebied DVHN) omgeving. Hopelijk is dat dan de trigger datmen weer denkt, Ohja, dat was ook zo, wat een gedoe om een kopje thee te kunnen zetten...... etc. GreetZ, Pjotr78 (ook na een waterstoring wat kritischer naar zijn voorraden gaan kijken) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.