elloco999 Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Weet iemand waar je hier in Nederland TUF-cloth kunt kopen/ bestellen? Bestellen bij b.v. amazon is geen optie aangezien ik dan de melding krijg dat dit product niet naam mijn bestemming kan worden verstuurd, zonder verdere opgave van reden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Hier is een .de website. Met prijs in euro's dus die zullen 't wel versturen naar je denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Heb de 2 links bekeken maar weet nog steeds niet wat het is . Ben blond van oorsprong . Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silver Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 @Geert Met video en al.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlazerNL Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Hier kan je het gemakkelijk in Nederland kopen: http://2sharp.nl/pr/eshop.php?&lang=nl&showmode= M.v..g JP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2014 Bedankt voor de reacties allemaal! Jammer dat die duitse shop zo hoge verzendkosten rekent (9,95€). Helemaal als je bedenkt dat dit ook in een envelop opgestuurd zou kunnen worden... Dus toch maar bij 2sharp besteld. @Geert, TUF-Cloth is een doekje met een roest- en vuilwerende coating waarmee je je mes kunt onderhouden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maxgainz Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 Ik spuit gewoon wd40 op mijn mes en als ik buiten ben dan is vaseline ook goed genoeg. Kun je meteen als firestarter gebruiken op een watje etc. Als ik dan toch de gekke neiging krijg om met een gigantisch mes eten te gaan bereiden dan was ik hem wel eerst even af Is dat TUF glide niet een beter investering trouwens? dan kun je zlef doekjes maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 even ter info; WD40 is *NIET* langdurig roestwerend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 ik zweer nog steeds bij Ballistol, nog voedsel veilig ook en voor "1001 dingen" toepasbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maxgainz Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 Dat wist ik eerlijk gezegd niet, tot nu toe heb ik nog geen roest. Thuis ook maar vaseline erop dan of toch overstappen op TUFglide Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 of ballistol. :-) ik heb hier wel een busje staan, maar is geloof ik geen food-safe variant en blijft dus ver weg van het appelschilmesje.. mijn omgeving is niet zo corrosief, gewoon regelmatig schoonmaken en er een patine op laten groeien lijkt genoeg te zijn hier.. blinkt niet zo mooi, maar ik vind het leuk ogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maxgainz Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Ik ging vandaag even Ballisto halen maar de dump was natuurlijk dicht..zeer handig Ik zat de speceficaties op te zoeken en ze zeggen dat het niet plakkerig wordt of uitdroogt, als dat zo is kan ik meteen wd40 op mijn fitness zooi ermee vervangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 De geschiedenis van Ballistol, best interessant om te lezen: http://www.ballistol-shop.nl/Ballistol-Story.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Friso Geplaatst: 23 mei 2015 Delen Geplaatst: 23 mei 2015 Ondertussen is tuf cloth te koop bij knivesandtools. Hele goede winkel! Ik gebruik zelf toch liever olijfolie, omdat ik het dan sowieso niet giftig is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 23 mei 2015 Delen Geplaatst: 23 mei 2015 Ondertussen is tuf cloth te koop bij knivesandtools. Hele goede winkel! Ik gebruik zelf toch liever olijfolie, omdat ik het dan sowieso niet giftig is. alleen jammer dat het verderft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 23 mei 2015 Delen Geplaatst: 23 mei 2015 Ik gebruik mijn mes zo vaak dat ik niet zou weten hoe het ding in vredesnaam zou kunnen roesten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 23 mei 2015 Delen Geplaatst: 23 mei 2015 Ik gebruik mijn mes zo vaak dat ik niet zou weten hoe het ding in vredesnaam zou kunnen roesten... lederen schede, lekker gaan zwemmen in de dode zee. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kwakster Geplaatst: 26 mei 2015 Delen Geplaatst: 26 mei 2015 Een informatief linkje in dit verband: http://www.dayattherange.com/?page_id=3667 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 26 mei 2015 Delen Geplaatst: 26 mei 2015 'k kreeg een spuitbusje van die Ballistol bij m'n Mora Forest Exclusive 277 ...... die Duitsers weten je altijd in te pakken met cadeautjes als je er iets koopt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 26 mei 2015 Delen Geplaatst: 26 mei 2015 Ik vrijf een beetje olijfolie op mijn messen,ik doe dat 1 Keer per week. Voor geredschaap ,heb ik een kist met sand en oude olie,ik bewaar tuin gereidschaap en machete erin. Simpel en goedkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 21 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2015 Ondertussen is tuf cloth te koop bij knivesandtools. Hele goede winkel! Ik gebruik zelf toch liever olijfolie, omdat ik het dan sowieso niet giftig is. Bedankt voor de tip Hoewel ik zeer tevreden ben over mijn tuf cloth die ik toch ondertussen al geruime tijd gebruik om twee messen te onderhouden ben ik van plan om over te stappen op olijfolie. Goedkoop, overal verkrijgbaar en niet giftig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.