Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Piroska kreeg nog een envelop van mij dus ik stuur de mystery zaden mee @Lion. Greener Helemaal goed @Greener wanneer je het toestuurt, maar ik dacht ik ben vaker in Hongarije en bij Piroska op bezoek en had het dus ook mee kunnen nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Piroska kreeg nog een envelop van mij dus ik stuur de mystery zaden mee @Lion. Greener Jeetje dat je dat nog weet! Doe niet al te veel moeite hoor, ik vind het zo al leuk genoeg eigenlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 gefeliciteerd Piroska en Geert! Ik was helaas te laat. Gaat Geert nu weer een datum en tijd prikken? Hopelijk mis ik het nu niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 gefeliciteerd Piroska en Geert! Ik was helaas te laat. Gaat Geert nu weer een datum en tijd prikken? Hopelijk mis ik het nu niet... Zodra ik de enveloppe ontvangen heb plaats ik een postje voor een nieuwe dag en uur . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Zodra ik de enveloppe ontvangen heb plaats ik een postje voor een nieuwe dag en uur . Geert De envelop komt eraan, is al onderweg;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 @Lion ik ben in blijde verwachting . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 @Lion ik ben in blijde verwachting . Geert hahaha, in blijde verwachting nog wel. Dan wacht maar tot je de surprise zaden ziet:cool: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Na het legen van mijn postbus vond ik en grote witte enveloppe . De zaden . De enveloppe netjes open gemaakt en er zaten 15 setjes van 2 zakjes in met 2 soorten zaden . De veel besproken tomaten zaden en de geheim zinnige zaden . Dank aan @Greener en @Lion . Ik heb er een setje uitgehaald en ga nu een andere enveloppe halen (deze heeft regen schade ) en klaar maken voor de volgende kandidaat . Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Wie zondag de 23 maart om 20.15 u hier de zin ,, tomaat zaad heirloom mix voor mij ,, post krijgt de enveloppe toegestuurd . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 oeeeh spannend! ik zet het alarm op mijn telefoon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 oeeeh spannend! ik zet het alarm op mijn telefoon! Wat een enthousiasme voor @Greener's zaad. Zelfs z'n vrouw kan dat niet meer opbrengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Ik heb ook een alarm gezet. Gelukkig zijn er meerdere kansen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Ondanks dat ik wel mee ga doen, blijft het raar om om iemands zaad te vragen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 21 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Daar ging mijn drankje Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 22 maart 2014 Delen Geplaatst: 22 maart 2014 Nog 24u en je kan posten . De mijn zijn ondertussen reeds gezaaid onder glas . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 22 maart 2014 Delen Geplaatst: 22 maart 2014 Ondanks dat ik wel mee ga doen, blijft het raar om om iemands zaad te vragen Mijn buurman had wat rucolazaad voor me verzameld. Zegt ie tegen zijn vrouw: ik ga even naar Tanfana, zaad in haar doos doen. Tja zo ontstaan misverstanden. ( mijn voorraad zaden zit dus in een doos) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 22 maart 2014 Delen Geplaatst: 22 maart 2014 hahahaha ja dat kan ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 maart 2014 Delen Geplaatst: 23 maart 2014 Nog een uur of vier . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 23 maart 2014 Delen Geplaatst: 23 maart 2014 ,, tomaat zaad heirloom mix voor mij ,, Ja, wij willen graag zo' n zakje met zaadjes voor die prachtige tomaten. Daar maak ik graag de venserbank voor vrij. Tanfana Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 23 maart 2014 Delen Geplaatst: 23 maart 2014 zin ,, tomaat zaad heirloom mix voor mij ,, Tanfana Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 23 maart 2014 Delen Geplaatst: 23 maart 2014 Grappig, mijn computer gaf 20:15 aan. Na plaatsing zegt het forum 20:14 ...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 maart 2014 Delen Geplaatst: 23 maart 2014 En we hebben een winnaar . Na 2 pogingen gelukt . @Tanfana pm mij jou adres en ze gaan morgen vroeg op de bus . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 maart 2014 Delen Geplaatst: 23 maart 2014 Grappig, mijn computer gaf 20:15 aan. Na plaatsing zegt het forum 20:14 ...... Heb ook zo een computer . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 12 dagen na de start van de actie zijn de zaden bij me aangekomen (de derde ontvanger). Omdat het zo wat lang duurt voor alle zakjes op de plaats van bestemming zijn maak ik er twee enveloppen van. Dus de eerste twee mensen die om 21:00 reageren krijgen een envelop. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 26 maart 2014 Delen Geplaatst: 26 maart 2014 Ben ik op tijd? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.