contact combat Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Vond dit wel een goed stukje http://www.backdoorsurvival.com/9-mistakes-typically-made-by-preppers/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Zeker mooi stukje hij heeft wat goeie punten zeker de moeite waard om evne te lezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Vond dit wel een goed stukje http://www.backdoorsurvival.com/9-mistakes-typically-made-by-preppers/ Inderdaad, dat zijn ze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 zo te zien staat er nog veeeel meer op die site, kende hem nog niet maar ik vrees dat een groot deel van mijn werkdag vandaag op die site zal doorbrengen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ulco Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Een 10 met een griffel. Ik heb ook een paar van deze fouten gemaakt in het verleden maar dit stukje sluit haarfijn aan aan mijn kijk op het preppen. De rest van de site ook maar eens doorneuzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Vond dit wel een goed stukje http://www.backdoorsurvival.com/9-mistakes-typically-made-by-preppers/ Â Leerzame link. Thanx. Â Hier de hoofdpunten. Ze worden uitvoerig besproken. Even vertaald: Â De meest gemaakte fouten van preppers. Â 1. Opgeslagen voedselvoorraden niet inventariseren 2. Naar de meest waarschijnlijke risico's kijken en alleen daarop voorbereiden. 3. Alleen voorbereiden op bug out, terwijl bug in vaak beter is. 4. Niet precies op het juiste moment evacueren. 5. Spullen hebben, zonder te weten hoe ze te gebruiken. 6. Onderschatting van andere mensen als een bedreiging. 7. Het kopen van spullen, zonder vaardigheden (skills) te ontwikkelen. 8. Het goed opbergen van voedsel. 9. Alleen vertrouwen op jezelf en gelijkgestemde leden van je gemeenschap negeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Ha, mooi, samenvatting/vertaling, bedankt @Heksenboot. Â Over punt twee...ik beken...ik vind het toch zeer onwaarschijnlijk dat ik me ga voorbereiden op aliens of een poolshift. Ofwel, ik kan me zelf niet zover krijgen dat serieus te nemen als mogelijke optie die in mijn levensjaren voorbij zou kunnen gaan komen. Aanvulling op punt drie, ook als je juist wel een bug-in voorbereidt, hoort een B-plan voor bug-out plannen en oefenen bij een goede voorbereiding. Aan alle andere punten wordt natuurlijk continu gewerkt. (kuchkuch, soms wat minder continu) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rammel Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 zo te zien staat er nog veeeel meer op die site, kende hem nog niet maar ik vrees dat een groot deel van mijn werkdag vandaag op die site zal doorbrengen... Â Daar gaat ook mijn avond! ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Hey ,wat leuk, die vrouw ken ik. ,zij woon ook op een eiland. In de buurt van seatle, Portland.wat kouder dan bij mij. Ik bestellen trouwens vaak via haar bargain bin, maar die levered alleen op een USA address. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Leerzame link. Thanx. Â Hier de hoofdpunten. Ze worden uitvoerig besproken. Even vertaald: Â De meest gemaakte fouten van preppers. Â 1. Opgeslagen voedselvoorraden niet inventariseren 2. Naar de meest waarschijnlijke risico's kijken en alleen daarop voorbereiden. 3. Alleen voorbereiden op bug out, terwijl bug in vaak beter is. 4. Niet precies op het juiste moment evacueren. 5. Spullen hebben, zonder te weten hoe ze te gebruiken. 6. Onderschatting van andere mensen als een bedreiging. 7. Het kopen van spullen, zonder vaardigheden (skills) te ontwikkelen. 8. Het goed opbergen van voedsel. 9. Alleen vertrouwen op jezelf en gelijkgestemde leden van je gemeenschap negeren. Â Volgens mij heb je punt twee verkeerd begrepen, aangezien de OP zegt: These days, I recommend that one of the very first steps that you take when prepping is to evaluate the most likely risks in your area and within your personal domestic situation. Ik moet wel toegeven dat de opsomming een beetje onduidelijk staat geschreven op die site. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ulco Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Wat is er mis met de (vrije) vertaling van punt 2? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 @Ulco met de vertaling is niks mis. De titel is eigenlijk verkeerd. In de opsomming staan 9 kopjes. In die kopjes staat wat mensen vaak verkeerd doen, maar in kopje 2 staat wat je juist moet doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.