Lekker Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Een foto reportage van een man in Rusland die zonder moderne middelen leeft: http://englishrussia.com/2014/01/16/one-day-in-the-xx-century/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Holy Prep dat is nog eens afzien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Ik zeg al te vaak niks, maar ik hou het daar bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Hele mooie foto-reportage. Een mooie blik op oude tijden. Luxe bedoening daar (veel spullen, dieren, groot huis). Kachel is echt een killer zo, zonder schoorsteen. Gelukkig weten wij daar betere oplossingen voor. Dat klimaat is ook echt berekoud. Geen land om je BOL te zetten. Beetje ver weg ook. Tja KS, dat is wat anders dan je tropische eilandje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Hier hou ik wel van, maar mijn gezin niet helaas. En zou ik echt zonder mijn computertje en leuke gadgets kunnen, ik vrees van niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Prachtige fotoreportage. Zelfvoorzienend zonder opsmuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 @Lekker ,Wellicht is het niets, maar ik krijg een malwaremelding via die link! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Ik zag dat hij doeken om zijn benen wikkelde. Een techniek die in Rusland nog veel gebruikt wordt. In het leger gebruikt men in plaats van sokken. Mooie fotoreportage. Ik zou de muren met leem behandelen, en van schapenwol of vacht beenwarmers maken... en een kacheltje zoals Geert ze maakt zou daar ook niet verkeerd zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Boeiende foto reportage. Geeft duidelijk weer dat overleven in dit soort omgevingen veel tijd/energie/toewijding kost. Tijd voor het spelen met elektronische gadgets zit er niet in..... In slaap vallen omdat je moe bent van fysieke arbeid is zoveel prettiger dan moe zijn van de dagelijkse werkzaamheden op kantoor wat velen van ons wel kennen...... Om nu te zeggen: "ik zou zo met 'm ruilen" lijkt mij iets te ver gaan. Het proberen/testen voor een paar weken/maanden lijkt me wel wat..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penn83 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Mooi om te zien! knap dat zeker! Heeft trouwens wel iets weg van Dick Proenneke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Boeiende foto reportage. Geeft duidelijk weer dat overleven in dit soort omgevingen veel tijd/energie/toewijding kost. Tijd voor het spelen met elektronische gadgets zit er niet in..... In slaap vallen omdat je moe bent van fysieke arbeid is zoveel prettiger dan moe zijn van de dagelijkse werkzaamheden op kantoor wat velen van ons wel kennen...... Om nu te zeggen: "ik zou zo met 'm ruilen" lijkt mij iets te ver gaan. Het proberen/testen voor een paar weken/maanden lijkt me wel wat..... aaaaaah kom op, mietjuuuuuuuuuuh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Mooi om te zien! knap dat zeker! Heeft trouwens wel iets weg van Dick Proenneke. Prachtige vent dit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Die Dick maakt het huis wat ik als zevenjarige ontwierp. Mijn vader, timmerman, vond het een goed ontwerp, maar wilde me niet helpen het te bouwen. Ik was boos, zo boos dat ik wegliep en verderop in de straat, op het geitenveld, mijn intrek nam in het geitenhok. Slapen kon ik daar ook wel, dat ging prima op het hooi. En samen met de geiten uit hun waterbak drinken vond ik ook best. Mijn moeder haalde me daaruit. Het was niet de bedoeling om als zevenjarige zelfstandig te wonen en al helemaal niet in een geitenhok. Helaas voor mij dus geen houten huis op de prairie, zelfs geen hutje op de heide. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Leuke fotorepo. Verschil met Dick Proeneke is volgens mij iig dat laatstgenoemde 1 per maand zaken aangeleverd kreeg met een vliegtuig, wat ik me kan herinneren. De fotorepo kon ik me niet onttrekken aan het idee dat de russische meneer niet geheel en al fris was itt dick proeneke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.