Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Reviewers gezocht] voor de Olight S15 en de PocketMonkey Multitool.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Tja, ik kan niet ontkennen dat ik de Olight ook wel zou willen reviewen, maar vind dat anderen aan de beurt zijn.

 

Ook heb ik het idee dat mijn review van de AQ nou niet echt een daverend succes was, gezien de beperkte reacties. :(

 

Dat was een belangrijk goede review, zeer grondig. Maar vergeet niet mensen lezen een review en zullen vaak pas reageren als ze het product interessant vinden en er meer over willen weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Olight zou ik in Spanje wel uitvoerig kunnen testen en reviewen. En oude boerderij midden in de bergen en als het daar donker is, dan is het ook echt donker. We gebruiken dus 's avonds veel licht, bijvoorbeeld als we 's avonds thuiskomen en we moeten de deur openmaken (twee sloten). Nu zet ik vaak de auto voor om extra licht te krijgen. Daarnaast moeten we naar buiten om de generator te starten en uit te zetten. Ook als ik iets nodig heb uit de schuur, dan heb ik 's avonds licht nodig. En als de honden 's nachts blaffen en dat houdt even aan, dan wil ik nog wel eens gaan kijken buiten. En een korte hike over mijn land door bergachtig gebied. Tot slot het gebruik in huis, omdat ik nog geen elektra heb dan heb je 's avonds en 's nachts licht nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag de MoneyPocketMultitool testen.

En wel om 3 redenen :

1. We gebruiken nu nog een goedkope multitool van de Kijkshop... troep eigenlijk;

2. Deze is zeer geschikt voor de kinderen om dagelijks bij zich te dragen... een simpel zakmes mag al niet mee naar school;

3. Dus als ie voldoet koop ik er meteen 3 in de Prepshop. ;)

 

 

Top dat je deze wilt testen en reviewen @CrossbowClan. Als je @Simurgh (Jeroen) een mailtje wilt sturen naar support (at) prepshop (punt) nl dan sturen we hem snel naar je toe. Ben erg benieuwd wat je er van vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb interesse de Olight S15 Baton te testen.

 

Reden is dat ik mijn zaklampen altijd in de gangbare AA of AAA vorm wil hebben ivm de ruime beschikbaarheid van dit type batterij.

Ik had de lamp al op het oog maar nog niet de knoop doorgehakt, nou ja als er een review gevraagd wordt...

Gebruik zou voor mij EDC zijn en worden gebruikt tijdens vakanties voor zowel veel licht bij klusjes in het donker als het lezen van een boek in de maanlichtstand.

Ik begrijp dat alleen de lamp getest moet worden maar het uitgebreide pakket met de extender tubes en filters maken dit toch wel een heel veelzijdige lamp.

Mocht de review mij gegund worden dan ga ik zeker de extender tube erbij bestellen.

Getest zouden worden:

 

-de verschillende lichtstanden

-bedieningsgemak / broekclip / lanyard

-lichtbeeld (artefacten / vervormingen / omgevingslicht)

-lichtkleur

-waterbestendigheid door de zaklamp enige tijd ondergedompeld te houden en -->

-mocht er toch waterinbreuk zijn na te gaan of drogen aan de lucht voldoende is om de lamp weer tot leven te wekken

-eventuele accessoires (foedraal) zullen worden besproken en de verpakking waarin geleverd wordt.

-toegevoegde waarde handleiding

-bruikbaarheid van de magnetische onderkant op bijvoorbeeld een auto motorkap.(magneet is ook te verwijderen)

-test zal gebeuren met vers geladen Eneloops (uit de prepshop)

-vergelijking met andere AA zaklampen (Fenix LD10 (1xAA) en LD20 (2xAA) ook qua gewicht.(dus met extender tube)

 

Uiteraard zullen er foto's gemaakt worden van het lichtbeeld in vergelijking met de andere zaklampen, van de verpakking en accessoires enz.

Mogelijk ook wat video.

 

 

Succes met het reviewen en testen van de complete set @AWOL Je mag een mailtje sturen naar @Simurgh (Jeroen) support (at) prepshop (punt) nl

 

Ben erg benieuwd wat je er van vindt aangezien ik nog met de oude Olight van de shop in de weer ben en mij afvraag of ik over moet stappen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met het reviewen en testen van de complete set @AWOL Je mag een mailtje sturen naar @Simurgh (Jeroen) support (at) prepshop (punt) nl

 

Ben erg benieuwd wat je er van vindt aangezien ik nog met de oude Olight van de shop in de weer ben en mij afvraag of ik over moet stappen :-)

 

Super dank je wel! Ik ga mijn best doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm heel graag had ik toch het PocketMonkey Multitool getest.

Ik kom veel van die zaken tegen dat je zegt van...mmmm dit zou handig zijn.

Nu gebruik ik voor veel zaken mijn leatherman.

Hmmm volgende keer meer geluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...