Raycoupe Geplaatst: 13 december 2013 Delen Geplaatst: 13 december 2013 Ok, dan krijg jij van mij 20€, en dan ga je zonder onderbroek en t-shirt naar huis. @Raycoupe OF, was het, maar voor 500 ga ik ver tegenwoordig. ) Oh ja, met de kans dat mensen deze niet opmerking niet snappen, ik zit smachtend op je zaad te wachten, wanneer komt het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2013 Volgens mij neemt dit draadje stilaan een ongewenste wending. Volgens mij ben jij M en ik ben een gezonde hetero, dus nou nee. Getver. @Raycoupe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 13 december 2013 Delen Geplaatst: 13 december 2013 Volgens mij neemt dit draadje stilaan een ongewenste wending. Volgens mij ben jij M en ik ben een gezonde hetero, dus nou nee. Getver. @Raycoupe. Hahaha, chinese prei zaadjes, grapjas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ulco Geplaatst: 14 december 2013 Delen Geplaatst: 14 december 2013 @rupsjenooitgenoeg Goede tip. Dat ziet er idd een stuk minder arbeidsintensief uit. Blijven de rollen een beetje in vorm als je ze in je kachel hebt? Of rollen ze snel uit elkaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rupsjenooitgenoeg Geplaatst: 14 december 2013 Delen Geplaatst: 14 december 2013 @Ulco De rollen blijven in vorm, ik bind er een ijzerdraadje om maar dat kan ook gewoon met een katoenen draad ofzo. Wel laten ze een hoop as achter (maar dat doen de brikketten ook). Ik gebruik ze eigenlijk alleen als laatste kachelvulling van de dag, de andere morgen moet de kachel toch weer in orde gebracht worden. Zo,n rol brand toch wel een uur of 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2013 Is dit geen mooi idee voor een budgetkachel ? [ATTACH=CONFIG]6910[/ATTACH] Gemaakt van een oude gasfles. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 14 december 2013 Delen Geplaatst: 14 december 2013 Mooi kacheltje hoor @lewieke. Heb je aan de bovenkant ook een afvoer gelast voor het rookkanaal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2013 Correctie, dat is er geen van mij, ik zag het voorbeeld op een koopjessite, maar het brengt me wel op ideeën. Eerst leren lassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 december 2013 Delen Geplaatst: 14 december 2013 @rupsjenooitgenoeg Ik heb net een paar stevig opgerolde kranten inde kachel gegooid, ben benieuwd hoor, hoe dat werkt. Bedankt voor de (door mij vergeten) tip, iemand had dat al eens gepost, was ik helemaal vergeten. papier geeft altijd zoveel as vind ik, geef mij maar gewoon hout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 14 december 2013 Delen Geplaatst: 14 december 2013 Is dit geen mooi idee voor een budgetkachel ? [ATTACH=CONFIG]6910[/ATTACH] Gemaakt van een oude gasfles. Wel effe uitkijken voordat je de slijptol in een oude gasfles zet. Vriend van mij laat ze eerst vollopen met water en dan weer legen uiteraard. Laatste wat je wilt is dat er nog een beetje gas in zit en alleen de kraan opendraaien en paar dagen open laten staan is niet altijd voldoende..... Better safe than sorry. Van die kleintjes maak je ook leuke tuinkacheltjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2013 Klopt. Ik ken de risico's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 papier geeft altijd zoveel as vind ik, geef mij maar gewoon hout Tja, wel meer as, maar 3 strak opgerolde kranterolletjes zorgden toch voor een paar uur warmte (kachel was al lekker op gang). Per rol ongeveer 3 kranten opgerold. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.