f150 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Benieuwd naar de actuele golfhoogtes? http://www.rijkswaterstaat.nl/apps/geoservices/rwsnl/?baselayer=KAART&projecttype=golfgegevens¢er=140377%2C475043&mapscale=3072000&legend=1&height=800&width=1200&cookieload=true [ATTACH=CONFIG]6755[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Oke het wordt dus seriues Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Oke het wordt dus seriues Dat kun je wel stellen. Springtij is er nog niet eens. Komende nacht kan het net goed gaan, of helemaal fout............. Harlingen haven In Lemmer hebben we nu onweer en hagel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 En de windsnelheden: http://www.rijkswaterstaat.nl/apps/geoservices/rwsnl/?baselayer=KAART&projecttype=windsnelheden_en_windstoten¢er=140377%2C475043&mapscale=3072000&legend=1&height=800&width=1200&cookieload=true Inderdaad pieken met 40 m/s [ATTACH=CONFIG]6757[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Spectaculair hoe hier alles tot werkelijk op de voet gevolgd wordt....TOP !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Wij zouden vanavond uiteten gaan maar daar heb ik geen zin in met dit pokken weer en het wordt zo te lezen nog erger. Trouwens ik vind het wel lollig dat iedereen het op de voet volgt echt een stelletje weer/storm fanaten hier top werk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Antwerpen, Schelde zal overstromen. http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie/video/detail/1752779/Antwerpen-Schelde-zal-overstromen.dhtml Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik hoop niet dat onze boom om waait die is namelijk 7 meter hoog en 1 meter dik en dood dus hopen dat die blijft staan anders moeten we aanbellen bij de buren als dat nog gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Antwerpen, Schelde zal overstromen. http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie/video/detail/1752779/Antwerpen-Schelde-zal-overstromen.dhtml Inderdaad, inwoners Bredene worden al geevacueerd: http://www.knack.be/nieuws/belgie/bewoners-bredene-geevacueerd-voor-zware-storm/live-normal-118604.html En op Vlieland hoeft er geen gat meer in de dijk geslagen te worden, die 'is er al', zeewater stroomt voetpad op. https://twitter.com/MichaelvdPoel/status/408603307930689538/photo/1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Wij zouden vanavond uiteten gaan maar daar heb ik geen zin in met dit pokken weer en het wordt zo te lezen nog erger. Trouwens ik vind het wel lollig dat iedereen het op de voet volgt echt een stelletje weer/storm fanaten hier top werk Die storm geloof ik wel , Meer in de gaten houden van waterstanden , ( Natuurlijk moeilijk te begrijpen in Gelderland) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Inderdaad maar wij wonen tussen de Maas en de Waal dus water zat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Net binnen. Wind pikt op (NH). Tuinset begon te wandelen. Alles maar vast gezet. Vrouw medisch beroep en gaat straks te werk. Gelukkig minder dan 10 km afstand. Deze "voelt" niet goed. Sent from my HTC One using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 ( Natuurlijk moeilijk te begrijpen in Gelderland)Ehm, dat begrijpen de Geldersen wel hoor. Gelderland zit niet zo goed mijn zijn dijken hoor. Het is best spannend af en toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Inderdaad, inwoners worden al geevacueerd: http://www.knack.be/nieuws/belgie/bewoners-bredene-geevacueerd-voor-zware-storm/live-normal-118604.html Bredene is aan de kust, in Antwerpen stad moet (hopelijk) niemand geëvacueerd worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Dat zeker en bij ons is de dijk vorig jaar al bijna door gebroken las ik ergens weet alleen niet meer waar en wanneer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik hoop niet dat onze boom om waait die is namelijk 7 meter hoog en 1 meter dik en dood dus hopen dat die blijft staan anders moeten we aanbellen bij de buren als dat nog gaat Het voordeel van storm is dat bomen op eigen terrein, die om gaan mooi op gezaagd kunnen worden. Je hebt hier dan ook geen kapvergunning nodig, want de wind verleent je een gunst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Is er ergens al het luchtalarm af gegaan? Kan me wel voorstellen dat dat nog gebeurt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ja maar als die valt is het huis van de buren er geweest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 En we hebben geen hout haard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ja maar als die valt is het huis van de buren er geweest[/quote Wordt het misschien tijd om hem te verankeren, of gedeeltelijk in te zagen zodat die een goede kant kan opvallen, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ja hij wordt waarschijnlijk ook een kopje kleiner gemaakt of weg maar dan is er zo'n groot gat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Is dit nu echt het begin van de hororwinter? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 @carismo yep idd er zal water vloeien....ik zit hier in stabroek niet ver van de uiteinden van de schelde waar BASF begint enz...het zal spannend worden. Als ze een beetje verkeerde inschatting hebben gemaakt wordt het hier natter dan verwacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Binnenvaart heeft het ook zwaar met dit weer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Bredene is aan de kust, in Antwerpen stad moet (hopelijk) niemand geëvacueerd worden. Ja sorry, heb ik al gewijzigd voor de duidelijkheid. Ging om inwoners Bredene. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.