Zinzzy Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Hallo mensen, @Kungfufox kwam in een ander onderwerp op een geweldig idee, helaas werd zijn idee daar niet erg gewaardeerd. Op deze manier bereiken we misschien wel de gemotiveerde, niet bang om vies te worden mede prepper's onder ons. Iets wat lijkt op de Mudrun, hindernisbaan van defensie, maar dat voor prepper's.. In het kader van team building, kijken hoe je conditie ervoor staat of gewoon omdat je t leuk vind om door de modder te rollen, wilde ik dus kijken of hier animo voor is... Dus wie o wie zou zoiets wel leuk vinden? Ik iig heeeel erg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Lijkt me errug leuk @Zinzzy. De interesse is er zeker bij ons. Dat brengt me op de volgende vraag... wordt die mudrun ook geschikt voor kinderen. Mijn kids (10 en 12 jr.) mogen dan wel geen varken eten (Moslim), maaar ze gedragen zich wel graag zo. Dus hou ons a.u.b. op de hoogte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2013 @CrossbowClan, mocht er animo genoeg zijn voor zowel volwassenen als kids en de locatie dat ook toe laat kunnen we altijd een mini parcours aanleggen, uiteraard zijn blessures mogelijk en daarom wel voor eigen risico ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 @CrossbowClan, mocht er animo genoeg zijn voor zowel volwassenen als kids en de locatie dat ook toe laat kunnen we altijd een mini parcours aanleggen, uiteraard zijn blessures mogelijk en daarom wel voor eigen risico ... Het lijkt me goed dat @Keyser Suze ook komt... voor de eventueel nodige medische verzorging. Dan kunnen we misschien ook ter plekke zijn hechtsetje testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Ik heb zeker wel interesse. Ik ben ook met de MudMaster binnenkort (28-29 sept) weer van de partij. Heb je al een idee waar, hoeveel km, wat voor hindernissen etc? Vergt nogal wat plannen en organisatie, denk ik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2013 @prepass heb nog helemaal geen idee over hoe waar wanneer of wat... Wil eerst ff kijken of er animo voor is en dan pas ga ik rondkijken en plannen .. iemand tegen die tijd zin om mee te werken aan de organisatie ervan?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Ik persoonlijk denk dat het wel handig zou zijn om ergens te plannen met mogelijkheid tot (warm)douchen of huren we een varkenswagen? Je zou eventueel ook setje schone kleren mee kunnen nemen of een paar vuilniszakken om je auto-stoelen plakken? Een brandslang is ook een optie maar dan zou het het beste volgende zomer kunnen worden geplant niet?.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Ja leuk! Ik doe mee. Hallo mensen, @Kungfufox kwam in een ander onderwerp op een geweldig idee, helaas werd zijn idee daar niet erg gewaardeerd. Op deze manier bereiken we misschien wel de gemotiveerde, niet bang om vies te worden mede prepper's onder ons. Iets wat lijkt op de Mudrun, hindernisbaan van defensie, maar dat voor prepper's.. In het kader van team building, kijken hoe je conditie ervoor staat of gewoon omdat je t leuk vind om door de modder te rollen, wilde ik dus kijken of hier animo voor is... Dus wie o wie zou zoiets wel leuk vinden? Ik iig heeeel erg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Ik wil de prijzen wel uitreiken en kijken :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Ik wil de prijzen wel uitreiken en kijken :-) Dan neem ik ze in ontvangst Ik wil graag meedoen als de locatie en de datum voor mij te doen zijn Goed initatief Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Nee, dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
longsurviver Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 als het in de buurt is en op de goede datum, doe ik mee!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Is het meer als mudmasters of is het meer zoals een wampex? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Oooooh! Die wampex is ook gaaf zeg! Kunnen we daar eens met een prepper groepje aan meedoen!?!? Is het meer als mudmasters of is het meer zoals een wampex? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Ik ben wel in voor een partijtje zoals Mudmasters! Maar dat lijkt me wel een hele hoop geregel zeg.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Wampex MudMasters whatever....dit soort uitjes zijn ALTIJD leuk! Doet iemand dit jaar nog mee met de wampex? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2013 Het is i derdaad heel veel geregel, en waarom het wiel opnieuw uitvinden ? Kunnen we misschien beter met een groep prepper's mee doen aan de mudrun volgend jaar, hebben we genoeg tijd om er vrij voor te nemen en hoeven we zelf niets te regelen behalve het vervoer. Zouden zelf dan na afloop ergens kunnen BBQen ofZo.. Datums en locaties zie foto.. Mocht t nou echt zo zijn dat merendeel van de mogelijke deelnemers het vanuit ons georganiseerd wilt hebben kunnen we altijd ff overleven... Ben gewoon ff de opties aan het bekijken... Kom maar met reacties... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.