Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Aeron, hallo, hoe zie je dat je mijt erin hebt? dank

 

Je ziet miniscule beestjes kruipen in/rond/op de pakken of je ziet kleine puntjes liggen (poppen, afgeworpen coconnen of eitjes).

 

Kijk hier maar voor wat meer informatie. Beste is om alles koel en droog op te slaan, een mooie kelder zou dan een oplossing zijn. Wij hebben geen kelder dus bewaren alles zo veel mogelijk vacuum en in goed afgesloten verpakkingen.

 

http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/biologie/beestjes-oude-meel-pot-afgesloten.34751

http://www.prettyhealthy.nl/beestjes-in-bloem-meel-tegengaan-voorkomen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed voor je voorraad: noten. Bevatten veel goede vetten, eiwitten en een prima voedingswaarde. Je hebt er weinig van nodig om toch een verzadigd gevoel te hebben en het is nog gezond ook. Bij sportnuts hebben ze nu een actie waarmee je 10% korting krijgt. Ze hebben ook superfoods als incabessen enz. Kortingscode: hfstac02

 

N.B. Ik heb er geen aandelen en verder ook geen belang bij. Ben wel al een tijdje klant en tot tevredenheid. Droog en donker bewaard kunnen noten minstens 6 maanden mee, maar ik denk ook nog wel een heel stuk langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net van de Aldi / Action / Kruidvat vandaan.

Action heeft vitamine bruistabletten 0,95 én potjes vitamines 3,29 cal/mag/zink en 2,79 multivitamine A-Z in verschillende soorten houdbaar tot aug 2013. Daarnaast ook messenslijper (1,95), hoofdlampje (1,99 niet kopen!, heb ik meteen gesloopt bij een poging om er batterijen in te krijgen, niet praktisch), plaatcompas (1,79) vuurmaker/firestarter magnesiumstick 1,95 werkt prima, van die aluminium 'trauma' dekens, zwachtels etc. Verschillende tandpasta's voor onder de euro per stuk. EHBO verbanddoos 40 delig €3,12. Tairibs: 0,99 per pakje. Secondelijm (3 tubes in 1 pakje) voor 0,52 (in verband met topic van 'lijmen' van wonden.

 

Aldi heeft gedroogde uien in de aanbieding voor 1,99 voor 280 g. Ook meerdere potjes met vlees voor rond de 5 euro, maar zat vol met E-nummers. Leek mij niet echt top/lekker.

 

Kruidvat: verschillende acties van shampoo (4 flacons andrelon voor 6,49) / deo (2+1 gratis). Zendium 2 tubes voor 3,99. Ik zag ook Prodent tandpasta 5 tubes voor 4,99 liggen.

 

Aandachtspuntje: ik las dat de oogst van o.a. mais in de VS en andere landen dit jaar erg tegenviel dus ik verwacht dat de pijzen voor mais binnenkort zullen stijgen...

 

C1000 heeft leuke actie bij elke besteding van 5 euro krijg je een spaarzegel. 5 zegels = volle spaarkaart = 5 euro korting bij een aantal bedrijven (bij besteding van 25,-). Interessant in combi met aanschaf b.v. vacuumapparaat (dacht 32 euro) bij Kijkshop, kledingwinkel of boeken (de sleghte) of zaden bij groenrijk. Mooie prepper combi's te maken dus! De korting is stapelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Die Noodlesoep kun je goedkoper (va 025/0,30 pst) bij AH of bij de toko kopen, want ook bij die van de Action moet je water toevoegen.

 

Dit zijn die pakjes, heb je in verschillende smaken (kip/beef/curry enz.) en ook van verschillende merken. Soms bij de toko per 10 bijv. nog goedkoper.

http://www.i-toko.nl/indomie-instant-noedelsoep-ui-kip.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net van de Aldi / Action / Kruidvat vandaan.

Action heeft vitamine bruistabletten 0,95 én potjes vitamines 3,29 cal/mag/zink en 2,79 multivitamine A-Z in verschillende soorten houdbaar tot aug 2013.

Tairibs: 0,99 per pakje.

 

Dat van die tabletten is idd goedkoper dan bij andere aanbieders, maar vaak gaat het maar om 20 tabletten, dan ben je met de potjes dus veel voordeliger uit (voor meer dagen).

Verder bedoel je met de Tairibs waarschijnlijk Tyrips.../kabelbinders (ik maak ook typefouten dus daarom zeg ik het niet, alleen maar om verwarring te komen meld ik het even)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...