Dreutel Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Wilde whisky weken bij Gall & Gall! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sarapouly Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 @Aeron, hallo, hoe zie je dat je mijt erin hebt? dank 2 kilo tarwebloem voor 0,85 euro bij Deen leek me wel wat voor jullie ook. _Nog even denken hoe t op te slaan_ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aeron Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 @Aeron, hallo, hoe zie je dat je mijt erin hebt? dank Je ziet miniscule beestjes kruipen in/rond/op de pakken of je ziet kleine puntjes liggen (poppen, afgeworpen coconnen of eitjes). Kijk hier maar voor wat meer informatie. Beste is om alles koel en droog op te slaan, een mooie kelder zou dan een oplossing zijn. Wij hebben geen kelder dus bewaren alles zo veel mogelijk vacuum en in goed afgesloten verpakkingen. http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/biologie/beestjes-oude-meel-pot-afgesloten.34751 http://www.prettyhealthy.nl/beestjes-in-bloem-meel-tegengaan-voorkomen/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sarapouly Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 @Aeron, dank voor je reactie, ik ga dit zsm aanpakken. Heb vacuummachine en inspecteer morgen gelijk de nieuwe aankopen. Dan berging in vrij koel wel droog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koolmees Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Heel goed voor je voorraad: noten. Bevatten veel goede vetten, eiwitten en een prima voedingswaarde. Je hebt er weinig van nodig om toch een verzadigd gevoel te hebben en het is nog gezond ook. Bij sportnuts hebben ze nu een actie waarmee je 10% korting krijgt. Ze hebben ook superfoods als incabessen enz. Kortingscode: hfstac02 N.B. Ik heb er geen aandelen en verder ook geen belang bij. Ben wel al een tijdje klant en tot tevredenheid. Droog en donker bewaard kunnen noten minstens 6 maanden mee, maar ik denk ook nog wel een heel stuk langer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Kruidvat heeft deze week de Multivitaminen A - Z 120 stuks voor € 2,99 in de aanbieding. THT 04/2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Jan linders supermarkten (zuijje) pot spinazi Hak groot 2 halen 3e gratis (3 voor 2.96) 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
manta1985 Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik kom net van de Aldi / Action / Kruidvat vandaan. Action heeft vitamine bruistabletten 0,95 én potjes vitamines 3,29 cal/mag/zink en 2,79 multivitamine A-Z in verschillende soorten houdbaar tot aug 2013. Daarnaast ook messenslijper (1,95), hoofdlampje (1,99 niet kopen!, heb ik meteen gesloopt bij een poging om er batterijen in te krijgen, niet praktisch), plaatcompas (1,79) vuurmaker/firestarter magnesiumstick 1,95 werkt prima, van die aluminium 'trauma' dekens, zwachtels etc. Verschillende tandpasta's voor onder de euro per stuk. EHBO verbanddoos 40 delig 3,12. Tairibs: 0,99 per pakje. Secondelijm (3 tubes in 1 pakje) voor 0,52 (in verband met topic van 'lijmen' van wonden. Aldi heeft gedroogde uien in de aanbieding voor 1,99 voor 280 g. Ook meerdere potjes met vlees voor rond de 5 euro, maar zat vol met E-nummers. Leek mij niet echt top/lekker. Kruidvat: verschillende acties van shampoo (4 flacons andrelon voor 6,49) / deo (2+1 gratis). Zendium 2 tubes voor 3,99. Ik zag ook Prodent tandpasta 5 tubes voor 4,99 liggen. Aandachtspuntje: ik las dat de oogst van o.a. mais in de VS en andere landen dit jaar erg tegenviel dus ik verwacht dat de pijzen voor mais binnenkort zullen stijgen... C1000 heeft leuke actie bij elke besteding van 5 euro krijg je een spaarzegel. 5 zegels = volle spaarkaart = 5 euro korting bij een aantal bedrijven (bij besteding van 25,-). Interessant in combi met aanschaf b.v. vacuumapparaat (dacht 32 euro) bij Kijkshop, kledingwinkel of boeken (de sleghte) of zaden bij groenrijk. Mooie prepper combi's te maken dus! De korting is stapelbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Lidl 2 blikken snert voor 1,50 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 C1000 heeft een paar leuke prepbiedingen: Alles van Conimex, Bonduelle groenteconserven, tandenborstels, toiletpapier, wasmiddel, theelichten, tonijn in blik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Action heeft wat in de aanbieding: http://www.action.nl/products/view/id/5899/-p/viewid/10/favoritelistid/1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 En nog wat bij de Aldi, inkijkwerende folie: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_2710_48_5_344_4042.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Lidl 2 blikken snert voor 1,50 euro. Die is heel lekker en zeer goed te combineren met roggebrood uit blik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Action heeft wat in de aanbieding: http://www.action.nl/products/view/id/5899/-p/viewid/10/favoritelistid/1 Die Noodlesoep kun je goedkoper (va 025/0,30 pst) bij AH of bij de toko kopen, want ook bij die van de Action moet je water toevoegen. Dit zijn die pakjes, heb je in verschillende smaken (kip/beef/curry enz.) en ook van verschillende merken. Soms bij de toko per 10 bijv. nog goedkoper. http://www.i-toko.nl/indomie-instant-noedelsoep-ui-kip.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Ik kom net van de Aldi / Action / Kruidvat vandaan. Action heeft vitamine bruistabletten 0,95 én potjes vitamines 3,29 cal/mag/zink en 2,79 multivitamine A-Z in verschillende soorten houdbaar tot aug 2013. Tairibs: 0,99 per pakje. Dat van die tabletten is idd goedkoper dan bij andere aanbieders, maar vaak gaat het maar om 20 tabletten, dan ben je met de potjes dus veel voordeliger uit (voor meer dagen). Verder bedoel je met de Tairibs waarschijnlijk Tyrips.../kabelbinders (ik maak ook typefouten dus daarom zeg ik het niet, alleen maar om verwarring te komen meld ik het even) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 En is je melk (of karnemelk) op, dan is water ook prima. Ipv eieren kun je ook ei-poeder gebruiken, dat is lang houdbaar. Waar kun je dat ei-poeder goedkoop halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Waarom niet de basis ingrediënten kopen? Lijkt mij goedkoper dan dit soort mixen. Zal idd samen misschien goedkoper zijn, maar het scheelt je wel in ruimte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Waar kun je dat ei-poeder goedkoop halen? http://preppers.nl/forum/threads/621-heelei-poeder?highlight=heelei Kijk hier eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 http://preppers.nl/forum/threads/621-heelei-poeder?highlight=heelei Kijk hier eens. Bedankt ! Ga ik idd wat bestellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Vanaf woensdag 6 kilo omo €9,00 @ mediamarkt! Op = Op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Weet niet of jullie deze site al kennen: http://www.voordeelmuis.nl/ Toets hier bijv wasmiddel in, of tandpasta in het zoekvenster en dan laat de site je de actuele folderaanbiedingen zien van verschillende winkels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Deze week bij de Lidl: Belbake pannenkoekmix (fles alleen melk toevoegen) 175gr 2 voor 1eurie. Ook bij de Lidl: Mcennedy cranberries gedroogd 200gr 1,99 eurie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Vergeten:o Bij de Lidl: thermo onderbroek 6,99 eurie en shirt voor 5,99 eurie voor dames en heren. Dames s t/m l Heren m t/m xl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FreaZ Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Bar Le Duc 6x 2L voor 2 euro bij C1000 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Vergeten:o Bij de Lidl: thermo onderbroek 6,99 eurie en shirt voor 5,99 eurie voor dames en heren. Dames s t/m l Heren m t/m xl Zijn bij de Wibra te koop voor 4,99 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.