appelflapje Geplaatst: 1 juli 2013 Delen Geplaatst: 1 juli 2013 Hallo allemaal, Zoals besproken in het teamspeak draadje lijkt het mij leuk zo nu en dan een thema avond te houden op de preppers.nl teamspeak waar we het over het algemeen hebben over een vooraf bepaald onderwerp. Ik stel voor om woensdag 3 juli te beginnen met een avond met het thema "bedreigende situaties en/of persoonlijke shtf's, wat heb je er van geleerd?" Het beste is denk ik als ik het gesprek leid. Zo blijft het (hopelijk ) overzichtelijk en rustig. Programma: 20:00 - 20:15 | verzamel tijd 20:15 - 20:30 | verhaal(en) deelnemer 1 20:30 - 20:35 | vraag en antwoord voor deelnemer 1 20:35 - 20:50 | verhaal(en) Jan001 20:50 - 20:55 | vraag en antwoord voor Jan001 20:55 - 21:10 | verhaal(en) Communicator 21:10 - 21:15 | vraag en antwoord voor Communicator 21:15 - 21:30 | verhaal(en) deelnemer 4 21:30 - 21:35 | vraag en antwoord voor deelnemer 4 21:35 - 21:50 | verhaal(en) deelnemer 5 21:50 - 22:05 | vraag en antwoord voor deelnemer 5 22:05 - 22:20 | verhaal(en) Appelflapje 22:20 - 22:30 | vraag en antwoord voor Appelflapje Dit is een ruim schema. Het is slechts een voorbeeldje om een beetje aan te geven wat mijn idee is. Ook weet ik niet of het per deelnemer 20 minuten duurt, ik denk dat 20 minuten wel zo ongeveer het maximum is. Dit is gewoon afwachten. De "deelnemer" zal worden ingevuld zodra er bekend is wie er allemaal mee wil doen! Ik heb er "verhaal(en)" ingezet omdat mits de tijd het toelaat, je ook best meer kunt vertellen. Het beste is denk ik je verhaal in te delen om deze manier: probleem > oplossing > maatregelen om herhaling te voorkomen. Zo heeft ieders verhaal zo ongeveer dezelfde opbouw. Aan een persoonlijke shtf of dreigende situatie zit niet echt een limiet in wat met het onderwerp te maken heeft. Alles is dus eigenlijk welkom! Wel lijkt het mij een goed plan om van te voren aan te geven waarover je het hebt. Zo weten de anderen wat ze kunnen verwachten. Dus, meld je zelf even aan en geef even aan waar je wilt staan (welk deelnemer nummer) zodat ik het kan aanpassen. Ik heb mijzelf al laatste ingedeeld aangezien ik laat op de avond mij het beste voel en ook het makkelijkst kan praten. Ik ben benieuwd! Groetjes, Appelflapje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2013 @Communicator @jan001 @Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2013 Haai, Zelf ga ik het hebben over een ontplofte boiler en een harde klap met mn fiets. Ik ben benieuwd wat jullie willen bespreken Groetjes, Appeflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 juli 2013 Delen Geplaatst: 1 juli 2013 *aanmeld - verhaal blijft geheim Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2013 @Communicator waar wil je staan in het programma? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 juli 2013 Delen Geplaatst: 1 juli 2013 @Communicator waar wil je staan in het programma? Als driede Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 1 juli 2013 Delen Geplaatst: 1 juli 2013 aangemeld en verhaal brand oosterhout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2013 @jan001 oeh spannend! Daar ben ik toch wel heul nieuwsgierig naar, op welk nummer wil je staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 1 juli 2013 Delen Geplaatst: 1 juli 2013 @appelflapje, doe maar 2?beetje echt en toch leermoment geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Haai allemaal, Ik heb nu sowieso nog 3 plekken open staan. Wie heeft zin morgen avond ook z'n verhaal te doen? Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ik ga wel luisteren maar ga zelf niks vertellen. Ik hou niet zo van praten op deze manier helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ik ga wel luisteren maar ga zelf niks vertellen. Ik hou niet zo van praten op deze manier helaas. @tijgertje19 Das lekker dan hahaha. En als je nu wat wilt vragen? ofzo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ik heb me ook aangemeld. Ben net al even gewezen op de teamspek-regel: pas gaan praten als de ander stil is. Even wennen na alle (beeld)communicatie via skype en google hangout;) Als het lukt kom ik morgen wel online. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Haai @f150, Wil jij ook spreken of kom je luisteren? Anders zet ik je even in het schema groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Haai @f150, Wil jij ook spreken of kom je luisteren? Anders zet ik je even in het schema groetjes, Appelflapje Als ik al inhaak is het vooral om even te luisteren en kennis te maken; kids hebben ook de nodige aandacht nodig 's avonds;) Waar wil jij het over hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimputten Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Waar vind dit allemaal plaatst? Gewoon op de chat of is dit een hele domme vraag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2013 @f150 is goed! Zie ik je hopelijk morgen Ik wil het hebben over een ontplofte boiler. Het thema is persoonlijke shtf of dreigende situatie. @Kimputten op teamspeak gaan we dit doen morgen. Kijk even in het teamspeak topic voor informatie over hoe je daar moet inloggen. Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Hoi @appelflapje. Wat een cool idee hee! Mag ik komen luisteren? En evt. wat vragen zo nu en dan? Zelf het ik geen verhaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ja iedereen is welkom om te luisteren vragen te stellen en als je wil je verhaal te doen @Heksenboot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Zit nou te luisteren. Verhalen zat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ja iedereen is welkom om te luisteren vragen te stellen en als je wil je verhaal te doen @Heksenboot Ah, dank je! Over het algemeen ben ik meer van het typen... (ahum)... omdat ik dan meer tijd heb, om over een antwoord na te denken en evt. e.a. te corrigeren. Ha, ik ben 1 keer op teamspeak geweest. In de tijd dat @tijgertje19 nog dacht dat ik een vrouw was... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Ah, dank je! Over het algemeen ben ik meer van het typen... (ahum)... omdat ik dan meer tijd heb, om over een antwoord na te denken en evt. e.a. te corrigeren. Ha, ik ben 1 keer op teamspeak geweest. In de tijd dat @tijgertje19 nog dacht dat ik een vrouw was... Sorry haha nu weet ik wel beter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Sorry haha nu weet ik wel beter Hahaha, ik vond het wel komisch. Dat is ook het leuke van teamspeak, een soort mini-meeting, waarbij je toch een beter "beeld" van elkaar krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 2 juli 2013 Delen Geplaatst: 2 juli 2013 Het leuke van teamspeak vind ik dat je de echte en de toetsenbord preppers kan herkennen. Dit bedoel ik niet kwaad maar is helaas de waarheid op Preppers.nl 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2013 Haai Allemaal, Ik wil vanavond nog even een laatste keer onder de aandacht brengen. Als je een verhaal wilt vertellen betrekkend op het thema van vanavond hoor ik dat graag. Luisteren en vragen stellen kan altijd en iedereen van het forum is welkom! Tot vanavond, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.