DutchSurvival101 Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 hier een begin aan een morse topic kijken of dit het waard is .... .. . .-. / . . -. / -... . --. .. -. / .- .- -. / . . -. / -- --- .-. ... . / - --- .--. .. -.-. / -.- .. .--- -.- . -. / --- ..-. / -.. .. - / .... . - / .-- .- .- .-. -.. / .. ... voor iedereen die geen morse kent hier een paar sites om toch iets neer te zetten. http://www.onlineconversion.com/morse_code.htm http://morsecode.scphillips.com/jtranslator.html dit is handig om het te leren: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 --- ... --- / heb een bril nodig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Laatst was er zo'n tabel op het forum waarin je heel makkelijk kon zien welke letter je moest hebben.. Misschien leuk om erbij te plaatsen? Ik kan em niet vinden...pfff Mvg Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 http://preppers.nl/forum/threads/2613-Spellings-alfabet-Morsealfabet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Ik bedoelde een andere... 1 met 2 helften een helft begon met een . En de andere helft begon met - Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Een soort van geheimschrift zou wel nuttig kunnen zijn voor de shelter groep. Heeft alleen niks met morse te maken , maar ach, ik dacht ik zeg het effe http://nl.scoutwiki.org/Geheimschrift Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 .. -.- ...- .. -. -.. .... . - . . -. --. --- . -.. .. -. .. - .. .- - .. . ..-. .-.. .. .--- -.- - -- .. .--- --- --- -.- ... ..- .--. . .-. .... .- -. -.. .. --. --- -- --. . .-.. ..- .. -.. .-.. --- --- ... -- . . - . -.-. --- -- -- ..- -. .. -.-. . .-. . -. -.. --- --- .-. -- .. -.. -.. . .-.. ...- .- -. .-.. .. -.-. .... - ... . .. -. . -. .-.-.- .-- . .-.. . . -. .- .- -. .-. .- -.. . .-. --..-- ...- --- .-.. --. . -. -.. . ... .... . .-.. - . .-. -.-. .- -- .--. .. -. --. . . -. .-- --- .-. -.- ... .... --- .--. ..--.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 IK VIND HET EEN GOED INITIATIEF LIJKT MIJ OOK SUPER HANDIG OMGELUIDLOOS MEE TE COMMUNICEREN DOORMIDDEL VAN LICHTSEINEN .WEL EEN AANRADER, VOLGENDE SHELTERCAMPING EEN WORKSHOP? :o --.. --- .- .-.. ... / .--- . / --.. --- / --.. .- .-.. / --.. .. . -. / -. .- / ...- . .-. - .- .-.. .. -. --. / -.- .- -. / .... . - / .- .-.. - .. .--- -.. / .-.. .- ... - .. --. . .-. .-.-.- .-.-.- .-.-.- .-.-.- -.- .- .- .-. .--. ... / -. .- -.. / .-. . --. .. .-.. .. . ...- / . .--- -.- ..- - ... / .... -.-. --- - / -. . / .-.. .- ...- . --. -.. --- --- -. / -. . . / -. .. / -. . -.- .. ..- -... .-. . --. / . - / -- --- / .-. . .--. ..- ... / .-.-.- -. . -. -. ..- -.- / -. . .-.. .-.. .. .-- / .-.. . .-- / -.- --- --- / - .- -.. / ..- --- --.. / -.- .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 http://welpen.pietermaritz.nl/1dracht/1dracht/Geheimetaalencodes.pdf Bijgaand een leuk codeboek van de welpies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 http://welpen.pietermaritz.nl/1dracht/1dracht/Geheimetaalencodes.pdf Bijgaand een leuk codeboek van de welpies Geinig boekje. Bestaat er ook onzichtbare inkt voor e-mail? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 @Dakhaas check mijn post maar staat bij kaart en kompas Laatst was er zo'n tabel op het forum waarin je heel makkelijk kon zien welke letter je moest hebben.. Misschien leuk om erbij te plaatsen? Ik kan em niet vinden...pfff Mvg Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 weten we gelijk je leeftijd http://welpen.pietermaritz.nl/1dracht/1dracht/Geheimetaalencodes.pdf Bijgaand een leuk codeboek van de welpies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rassy Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 --- .... - .... .. ... .. ... ...- . .-. .-. -.-- ..- ... . ..-. ..- .-.. .-.. .-.-.- -. . ...- . .-. .-. . .- .-.. -.-- - .... --- ..- --. .... - .- -... --- ..- - - .... .. ... -... ..- - .-.. . .- .-. -. .. -. --. -- --- .-. ... . -.-. --- -.. . - --- --. . - .... . .-. .-- .. - .... -... . . .. -. --. .- -... .-.. . - --- -. .- ...- .. --. .- - . --- -. - .... . ... - .- .-. ... .-- .. - .... .- ... . -..- - .- -. - .- .-. . . -..- - .-. . -- . .-.. -.-- ..- ... . ..-. ..- .-.. .-.. ... -.- .. .-.. .-.. ... . ...- . .-. -.-- ... . .-. .. --- ..- ... .--. .-. . .--. .--. . .-. ... .... --- ..- .-.. -.. .... .- ...- . .-.-.- Met de translator link uit de eerste post gedaan, werkt toch iets sneller dan elke letter opzoeken:p Gebaren taal of een verkorte versie daarvan zoals duikers gebruiken lijkt ook erg handig om iets van te leren, geloof dat dat een vrij universele taal is die voor verschillende spreektalen hetzelfde is dus dan kan je toch communiceren met mensen die een totaal andere taal praten, (wat met morse toch wel lastig is) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 Geinig boekje. Bestaat er ook onzichtbare inkt voor e-mail? zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz ben je nu ? --> dat was dus de onzichtbare foruminkttekst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 18 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2013 --- .... - .... .. ... .. ... ...- . .-. .-. -.-- ..- ... . ..-. ..- .-.. .-.. .-.-.- -. . ...- . .-. .-. . .- .-.. -.-- - .... --- ..- --. .... - .- -... --- ..- - - .... .. ... -... ..- - .-.. . .- .-. -. .. -. --. -- --- .-. ... . -.-. --- -.. . - --- --. . - .... . .-. .-- .. - .... -... . . .. -. --. .- -... .-.. . - --- -. .- ...- .. --. .- - . --- -. - .... . ... - .- .-. ... .-- .. - .... .- ... . -..- - .- -. - .- .-. . . -..- - .-. . -- . .-.. -.-- ..- ... . ..-. ..- .-.. .-.. ... -.- .. .-.. .-.. ... . ...- . .-. -.-- ... . .-. .. --- ..- ... .--. .-. . .--. .--. . .-. ... .... --- ..- .-.. -.. .... .- ...- . .-.-.- Met de translator link uit de eerste post gedaan, werkt toch iets sneller dan elke letter opzoeken:p Gebaren taal of een verkorte versie daarvan zoals duikers gebruiken lijkt ook erg handig om iets van te leren, geloof dat dat een vrij universele taal is die voor verschillende spreektalen hetzelfde is dus dan kan je toch communiceren met mensen die een totaal andere taal praten, (wat met morse toch wel lastig is) Militaire gebarentaal is over het algemeen het zelfde. die kun je als burger leren op internet. print het uit en bewaar het en oefening baart kunst. plus over het algemeen is het iets uitdruken in gebaar overal het zelfde... zo als F**K Y** en eten en hallo enz enz.. let wel onze nul kan beledigend zijn voor een buitenlander hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 @hamster, thanks! @popeye, inderdaad hahahaah (zie post @gebruikersnaam ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz ben je nu ? --> dat was dus de onzichtbare foruminkttekst He Roel, hoe kan ik die tekst nu zichtbaar maken? 'k Heb al citroensap op m'n scherm gesmeerd en erover heen geplast, maar niets helpt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz He Roel, hoe kan ik die tekst nu zichtbaar maken? 'k Heb al citroensap op m'n scherm gesmeerd en erover heen geplast, maar niets helpt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 zo makkelijk als dit he @gebruikersnaam hahaha wel grappig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 @hamster: Kijk eens goed naar mijn quote van gebruikersnaam... zie je de z's in wit staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 heb hem ff bekeken en gedownload elke info is altijd lekker thanks @wiskers http://welpen.pietermaritz.nl/1dracht/1dracht/Geheimetaalencodes.pdf Bijgaand een leuk codeboek van de welpies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 @raycoupe je bedoeld dit? misschien hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 @raycoupe je bedoeld dit? misschien hahaha Yep, je ziet de net leesbare witte letters op de gele achtergrond. Maf dat de quote van mijn nickname in 't wit geen melding geeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 Wel aardig idee, kun je verborgen berichten bij je berichten zetten... haha errug leuk... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 19 mei 2013 Delen Geplaatst: 19 mei 2013 @hamster, info delen vind ik altijd leuk.. en omgekeerd natuurlijk ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.