carismo Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Ik heb al een tijdje een militaire 3 fold shovel e-tool en vind het best wel een deftig hebbeding dat z'n dienst al heeft bewezen. Deze ligt standaard in m'n wagen maar kan ik ook indien nodig aan mijn bob hangen. Ik hoop binnenkort ook een H.A.S.P. te kunnen bestellen. Onlangs zag ik een filmpje van een Chinese variant en vond het wel interessant om hier eens te delen. Dit topic is beetje bedoeld om dit soort schepjes te bespreken. Welke types heb je goede ervaringen mee en welke merken zijn bagger? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Leuk en leerzaam filmpje @carismo. Goeie tips hoe je een vouwschop kan gebruiken. Op je 3 folded shovel, kan je wat aanpassingen maken. Mes en zaag lijkt me wel handig. Bedankt voor het delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Leuk en leerzaam filmpje @carismo. Goeie tips hoe je een vouwschop kan gebruiken. Op je 3 folded shovel, kan je wat aanpassingen maken. Mes en zaag lijkt me wel handig. Bedankt voor het delen. Geen probleem iedereen kan er iets van opsteken nietwaar. Mijn 3 fold ding heeft aan 1 rechte kant en aan 1 schuine zijde een soort van serratie maar echt zagen doet het niet, misschien dat ik daar wel een zaag van maak. De vlakke kanten zijn wel geslepen. maar er zit een ronding in de schep waardoor het wel vrij moeilijk is om mee te batonnen omdat het zich dan na een tijdje vastzet, maar gewoon mee kappen lukt wel goed. Het is ook de versie zonder pikhouweel en hamerkop dus misschien moet ik eens uitkijken naar een upgrade. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Nog enkele filmpjes. [video=youtube;WT-JxTwwV7Q] De HX lijkt me wel wat, enkel ben ik niet zo happig op het mes met hol handvat, ook nergens een echte test te vinden... Dan vind ik deze iets overtuigender, al is een pallet niet echt te vergelijken met een hardhout.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Ik heb al een tijdje een militair 3 fold shovel e-tool en vind het best wel een deftig hebbeding dat z'n dienst al heeft bewezen. Deze ligt standaard in m'n wagen maar kan ik ook indien nodig aan mijn bob hangen. Ik hoop binnenkort ook een H.A.S.P. te kunnen bestellen. Onlangs zag ik een filmpje van een Chinese variant en vond het wel interessant om hier eens te delen. Dit topic is beetje bedoeld om dit soort schepjes te bespreken. Welke types heb je goede ervaringen mee en welke merken zijn bagger? hahaha dat filmpje was informatief en grappig, deed me denken aan een propaganda film van noord-korea. maar toch wel een leuk schepje, vraag me af of het schepje ook echt duurzaam is als je het zo zou gebruiken. Zou de as/bout bij het knik gedeelte het niet een keer begeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pinokkio Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 zit alltijd leuk spul bij ik zelf heb zo schepje van goldsteel een kopie van een spetsnaz niet zwaar maar super degelijk en kost maar 30 euro [video=youtube_share;0McQ-cQmUZA] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 @carismo: waar is die Chinees te koop? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 14 mei 2013 Delen Geplaatst: 14 mei 2013 Dat wil ik ook wel weten, leuk ding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2013 @carismo: waar is die Chinees te koop? Elk dorp heeft er wel een ff zoeken op WJQ-308 via amazon en ebay heb ik ze al gezien. een review van de chinees http://www.youtube.com/watch?v=NhqxkI3xDYY Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Zippo komt met een handige 4-in-1 woodsman: http://zippooutdoor.com/4-in-1-woodsman/ [ATTACH=CONFIG]3718[/ATTACH] Die heeft weer alles, behalve de shovel.. Helaas staat dat 'coming soon' er al meer dan een jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 @carismo: waar is die Chinees te koop? Ik zou dan geen chinese maar een amerikaanse uitvoering kopen. Bv http://www.gearupcenter.com/products/crovel-tactical.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 15 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2013 Ik zou dan geen chinese maar een amerikaanse uitvoering kopen. Bv http://www.gearupcenter.com/products/crovel-tactical.html 2de filmpje van post 4 (met hamer) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 mei 2013 Delen Geplaatst: 15 mei 2013 $60 op ebay! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 Ik heb zo'n chinees besteld. Als die er volgende maand is zien we wel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 18 mei 2013 Delen Geplaatst: 18 mei 2013 Ben benieuwd! Toffe features, ben alleen benieuwd of het ook blijft werken. Niet dat je het blad eraf slaat na 3 keer gebruiken weet je wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2013 M'n e-tool na een camo make-over: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Ik heb zo'n chinees besteld. Als die er volgende maand is zien we wel... Heb je deze al deftig kunnen uitproberen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 M'n e-tool na een camo make-over: Mooi gedaan, maar zit er niet erg veel zwart in? Steek nogal af tegen het gras Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Mooi gedaan, maar zit er niet erg veel zwart in? Steek nogal af tegen het gras is night-camo anders vind ik em niet meer terug in de dag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik kwam toevallig deze stoere multi-funktionele schep tegen bij ASMC: http://www.asmc.de/de/Werkzeuge/Werkzeuge/Werkzeuge/Spaten/United-Cutlery-Kommando-Survival-Schaufel-p.html Te gebruiken als schep, bijl, rope-cutter en zombie skullsplitter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Leuk schopje,maar pittig geprijst. Ik vind het ook een gevaarlijk ding om mee te graven.Bij een misstap of verkeerde handeling ????Dit gezien de geslepen(Getande)zijkanten. Voor een schopje vind ik dit te ........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ziet er vet uit maar zoals frans al zegt misschien beetje te gevaarlijk om mee te graven.En of die ook degelijk is weet ik niet maar persoonlijk heb ik het niet zo op een kunststof schep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ziet er vet uit maar zoals frans al zegt misschien beetje te gevaarlijk om mee te graven.En of die ook degelijk is weet ik niet maar persoonlijk heb ik het niet zo op een kunststof schep De steel is van kunstof de schep zelf van (RVS )2CR13 dit word ook vaak gebruikt voor het vervaardigen van REMSCHIJVEN..Dat Glasfiberversterkte kunstof is kwalitatief hoogwaardig!!!!!.Ik vind het ontwerp gewoon te gevaarlijk .Alleen al omdat het ook niet echt in balans is(Vooral hakken ). Met twee handen ???Misschien, maar met 1 hand(Het kan kantelen) En dan !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Mooi ding, maar ik vind de steel beetje te kort. Het ontwerp heeft meer weg van een tactisch mes. Voor een echte multi-tool schep-bijl opteer ik liever de HASP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik hou het toch liever bij me DIY geslepen schep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.