Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eetbare kruiden en planten


hamster

Aanbevolen berichten

@frank1964

ga naar link http://b1.org/online en volg de volgende stappen

 

1) klik op select archive

2) zoek het bestand op wat je wilt uitpakken en klik hierop

3) nu zie op de pagina staan eetbare kruiden en planten docx als je hierop klikt kun je hem opslaan op je pc/laptop als word bestand

 

hoop dat je hier wat aan hebt

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@frank1964

ga naar link http://b1.org/online en volg de volgende stappen

 

1) klik op select archive

2) zoek het bestand op wat je wilt uitpakken en klik hierop

3) nu zie op de pagina staan eetbare kruiden en planten docx als je hierop klikt kun je hem opslaan op je pc/laptop als word bestand

 

hoop dat je hier wat aan hebt

 

OK!!! hebbes, thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey preppers

 

ik zocht een download voor kruiden/eetbareplanten, heb hier gezocht en niet gevonden wat ik zocht (om mijn eigen boekje aan te vullen)

vandaar dat ik maar mijn eigen vonsten hier neerzet alle plaatsnamen cq notities heb ik verwijderd omdat ik niet teveel wil prijs geven waar ik zit etc etc

ik hoop dat het wat is voor jullie en dat er misschien mensen zijn die hier wat eerlijk commetaar op hebben

 

download link -->

http://speedy.sh/6PHJn/Eetbare-kruiden-en-planten.rar

 

Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts

 

Hamster

 

Goed gedaan. Bedankt voor de link. Mooi om even te printen (daar gaat mijn inkt.)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is waarschijnlijk aardig wat werk in gaan zitten. Bedankt!

Ik ga hier zeker wat planten uithalen die ik zelf kan verbouwen. Dit jaar wilde ik eigenlijk wel ipv alle standaard groenten en fruit die in ons klimaat kunnen groeien, de wilde varianten gaan planten. Vooral om te zien hoe ze eruit zien in alle stadia en uiteraard proeven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Daar is waarschijnlijk aardig wat werk in gaan zitten. Bedankt!

Ik ga hier zeker wat planten uithalen die ik zelf kan verbouwen. Dit jaar wilde ik eigenlijk wel ipv alle standaard groenten en fruit die in ons klimaat kunnen groeien, de wilde varianten gaan planten. Vooral om te zien hoe ze eruit zien in alle stadia en uiteraard proeven :)

 

Wat een leuk idee! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 jaren later...
  • 1 maand later...
Op 9-4-2013 om 22:09, hamster zei:

hey preppers

 

ik zocht een download voor kruiden/eetbareplanten, heb hier gezocht en niet gevonden wat ik zocht (om mijn eigen boekje aan te vullen)

vandaar dat ik maar mijn eigen vonsten hier neerzet alle plaatsnamen cq notities heb ik verwijderd omdat ik niet teveel wil prijs geven waar ik zit etc etc

ik hoop dat het wat is voor jullie en dat er misschien mensen zijn die hier wat eerlijk commetaar op hebben

 

download link -->




http://speedy.sh/6PHJn/Eetbare-kruiden-en-planten.rar
 

 

 

Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts

 

Hamster

Beste @hamster het lukt mij dus niet om dit te downloaden.

Is het jou wel gelukt @Sjuul misschien weet @Info_junky hoe ik het moet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2013 om 21:30, frank1964 zei:

ga naar link http://b1.org/online en volg de volgende stappen

 

1) klik op select archive

2) zoek het bestand op wat je wilt uitpakken en klik hierop

3) nu zie op de pagina staan eetbare kruiden en planten docx als je hierop klikt kun je hem opslaan op je pc/laptop als word bestand

 

hoop dat je hier wat aan hebt

 

 

Quote

OK!!! hebbes, thanx

@JJ&A hier staat wat meer uitleg maar ik weet niet hoe veilig het is om te downloaden want het is geen word-file oid

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JJ&A,

 

Hai,

Nee, is mij niet gelukt, helaas.

Ik weet veel eetbare planten/ kruiden, "onkruiden".

Ken niet de Latijnse namen, enkel hoe ze in Nederland genoemd worden, en sommige engelse namen, that's all. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gevonden, online, weegbree, de smalle en brede uitvoering, zijn levens voedsel.

Kan je voor zoveel dingen gebruiken.

Is meestal bekend, omdat je met deze plant de prik van brandnetel kunt elimineren, net zo als met hondsdraf.

Blad plukken, goed kneuzen en dan op de brandnetel plek wrijven.

 

Paardebloem is nog zo'n plant die zeer veelzijdig is, je kan paardebloem limonade maken van de bloemen, sla van het blad, stoven als groente.

Wel uitkijken dat je niet vlak langs drukke wegen plukt,

ivm uitlaatgassen/ fijnstof. 

En, goed wassen voor gebruik.

Paardebloem is een bitter kruid. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...