TyrionLannister Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Een Rus viel uit een trein in Siberie gehuld in een t-shirt, sweatpants en slippers bij een temperatuur van -40 graden Celsius (JA U LEEST HET GOED *MIN* *VEERTIG* *GRADEN* *CELSIUS*!!!) en wist dat te overleven door keihard naar het volgende station te rennen over een afstand van 7 kilometer. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2266483/Valery-Malkov-survives-falling-Siberian-train-running-FOUR-MILES-40C-temperatures-wearing-just-T-shirt-shorts-slippers.html In de jaren '80 was er een ouwe Rus die het hele jaar door rondliep in shorts met ontbloot bovenlijf en op blote voeten. Zelfs in de meest strenge winters! Hij had dan wel een uberstoere baard. Zie deze docu over Malkov waarin ook die baardmans voorkomt: En dan zitten we hier te miepen over de temperaturen van de afgelopen weken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Een Rus viel uit een trein in Siberie gehuld in een t-shirt, sweatpants en slippers bij een temperatuur van -40 graden Celsius (JA U LEEST HET GOED *MIN* *VEERTIG* *GRADEN* *CELSIUS*!!!) en wist dat te overleven door keihard naar het volgende station te rennen over een afstand van 7 kilometer. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2266483/Valery-Malkov-survives-falling-Siberian-train-running-FOUR-MILES-40C-temperatures-wearing-just-T-shirt-shorts-slippers.html Als je uit een trein valt als je een sigaretje wilt gaan roken dan denk ik dat het geen wonder is dat je de kou overleeft. Alcohol bevriest slecht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Dat water gieten is wel interessant, bij systema doen ze dat ook, de russen geloven dat het erg gezond is. nou respect hoor, ik haat die koude schok Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Je praat hier over een dronken aan de kou gewende Rus. Ik heb liever mijn North Face Jackie aan dan Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Sowieso, ff lekker in m'n t-shirtje en sweatpants op het balkonnetje bij -40 een peuk gaan roken, .... Wennen aan de kou is goed mogelijk. Denk maar eens aan onze eigen Winter Wim Hof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Ja @Marc67NL Wim Hof daar had ik ook aan gedacht. Tis allemaal te trainen zegt hij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Als je uit een trein valt als je een sigaretje wilt gaan roken dan denk ik dat het geen wonder is dat je de kou overleeft. Alcohol bevriest slecht Volgens mij werkt alcohol juist onderkoeling in de hand! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Ik denk dat 7km rennen bij min 40 veel mensen overleven als ze de wil en de conditie hebben om dat klein uurtje te rennen. Ik ken nog geen enkel verhaal dat iemand zonder fatsoenlijke uitrusting in slaap is gevallen bij min 40 EN weer wakker is geworden.... (blijft een stoer verhaal, min 40 is echt terin. Koud) Prep ze, Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Ik ren zelf ook in de winter bij vorst en sneeuw, zo'n 10-15km. Eerste echte goede vorst "run" is weer even wennen hierna gaat het gewoon elke beter. Enige is dat de laatste jaren m'n handen wat meer last krijgen van de koude. Het enige dat eigenlijk nooit went, is de kou van ijswater, als je er in valt..... Dan is het echt focus,focus,focus......zwem,zwem,zwem...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Ja @Marc67NL Wim Hof daar had ik ook aan gedacht. Tis allemaal te trainen zegt hij. Inderdaad. En het scheelt in de energierekening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.