Ga naar inhoud
GENEGEERD

30k voor 32 kamers op 22500 vierkante meter, kompleet met viswater


vdwalle

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1.5% vastgoed belasting per jaar, verzeking is over het algemeen erg goedkoop voor vastgoed in zweden.

Maandelijkse kosten afval en electriciteit minstens 50 Euro als je water en afvoer hebt zal het wat meer zijn dits is alleen de vaste kosten electriciteit komt er uiteraard nog bij.

Kosten voor vaklui in zweden minstens 80 euro per uur .

Link naar reactie
Delen op andere sites

195.000 : 40 kamers = 4.875 euri, dus nog te doen, en te bereiken toch

 

Goed gevonden!! Ziet er niet slecht uit zo op het eerste gezicht en ook veel land er omheen voor een flink stuk permacultuur. Dan wordt het ipv zweeds leren alleen mijn frans een beetje bijschaven..... en ipv roeien moeten de mannen ons over wat bergen heendragen..... moet te doen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Das mazzel! Ik hou van hard werken en van een borrel! :)

 

Vergeet het voeren van voedsel niet. Die preppervrouwen kunnen er wat van. :p

 

Zeg dames, als jullie nou ook mijn project zo kunnen motoriseren...... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet het voeren van voedsel niet. Die preppervrouwen kunnen er wat van. :p

 

Zeg dames, als jullie nou ook mijn project zo kunnen motoriseren...... :D

 

kijk ff naar mijn hotelletje in de vogezen, das echt wel wat !!!! @Heksenboot

de andere meisjes spreken al wat frans, dus das al makkelijk, comprende

 

denk zo'n 700 km van utrecht, en wel hoog genoeg zou ik denken, dat kan wel een echte prepperBOL worden hoor !!

en een leuk vakantieplekje, zonder SHFT :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach, les vosges , pas mal . of spreken ze er nog steeds deutsch uit protest?

 

Geen idee, toevallig vond ik dit pand, naar aanleiding van dat huis in zweden.

Is voor mij altijd al favoriet geweest als BOL, maar uiteindelijk gekozen voor de Ardennen.

Stel je eens voor, zo'n hotel vol met gelijkgestemden na een SHTF, dan maak je wel meer kans hoor.

FF een wal of muurtje er rond, en waterput graven, zijn we al een end............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

frankrijk? echt? ik vind het zo'n ongelofelijk arrogant teringvolk (de meesten , dan ) doe mij dan inderdaad de ardennen of Luxemburg maar . is voor mij helemaal belachelijk dichtbij ,dus mocht ik wat vergeten zijn ga ik het gewoon ff thuis halen :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter
De Vogezen, geweldig, Routes des Cretes, 'k heb nog de Grand Ballon opgefietst in m'n jeugd. Mooi groen gebied, 't dorpje Willer sur Thur, goeie herinneringen aan. :)

liggen vozen met een francaise zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

frankrijk? echt? ik vind het zo'n ongelofelijk arrogant teringvolk (de meesten , dan ) doe mij dan inderdaad de ardennen of Luxemburg maar . is voor mij helemaal belachelijk dichtbij ,dus mocht ik wat vergeten zijn ga ik het gewoon ff thuis halen :p

 

Gewoon frans leren spreken, dan blijkt dat weer heel anders te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

joh, ik spreek voldoende frans om ze óf zo'n veer in hun gat te steken dat zeer van gaan blozen óf hun moeder, grootmoeder en hun hele nageslacht te vervloeken tot het krijgen van allerlei akelige kwalen . (het laatste deed ik meestal binnensmonds in het nederlands . het is niet mijn volk, echt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

maar goed, er zitten in de vogezen nog genoeg met duitse voorvaderen, daar kan ik beter mee door één deur

had vriendinnetje al verhuizing naar teutoburgerwald aangezegd als ik toch die 23 miljoen win in de loterij :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam
Lijkt me helemaal top, maar wat is de adder onder het gras ?.

 

Dat daar een groot deel van het jaar geen/weinig zonlicht is en het ingesneeuwd of heel slecht bereikbaar is?

 

Als we er een BOL willen maken moet iedereen wel van kaarten houden, je hebt er in de winter zeeen van tijd over (die je in de zomer dan weer tekort komt). Zijn films van groepen in een ingesneeuwd landhuis. Liepen over het algemeen niet goed af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat daar een groot deel van het jaar geen/weinig zonlicht is en het ingesneeuwd of heel slecht bereikbaar is?

 

Als we er een BOL willen maken moet iedereen wel van kaarten houden, je hebt er in de winter zeeen van tijd over (die je in de zomer dan weer tekort komt). Zijn films van groepen in een ingesneeuwd landhuis. Liepen over het algemeen niet goed af ;)

 

En zeker niet als je er een stel preppers in zet met bijlen messen en andere dingen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...