Mr. Gold Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 . Het is bijna 21 december. Dat betekent dat het bijna tijd is voor het kerstdiner, maar er zijn ook mensen die ervan overtuigd zijn dat dan de wereld vergaat. De maya-kalender gaat namelijk niet verder dan die datum. Er zijn zogenaamde 'doomsday preppers' die zich voorbereiden op het einde van de wereld. Maar wat zou er dan gebeuren? En is het echt waar? Bron en lees verder: http://www.girlscene.nl/p/9497/betekent_21_december_2012_het_einde_van_de_wereld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Bron en lees verder: http://www.girlscene.nl/p/9497/betekent_21_december_2012_het_einde_van_de_wereld Nou, dat is nog niet eens een raar stukje. Ze hebben zich er aardig in verdiept. Leuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Het wordt een beetje saai om steeds maar weer over 21 december te lezen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Het wordt een beetje saai om steeds maar weer over 21 december te lezen... Dont worry. Zaterdag is het allemaal voorbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Zou dat komen doordat het bijna de 21ste is??? Zo gek nog niet die reporter van girlscene;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Bron en lees verder: http://www.girlscene.nl/p/9497/betekent_21_december_2012_het_einde_van_de_wereld Mrgold, wat doe toch op girlscene, ben je stieken een justin bieber fan?Of heb je aandeel in antipukkels creme. een bezorgde moeder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Dont worry. Zaterdag is het allemaal voorbij. Dat kan je op twee manieren opvatten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Mrgold, wat doe toch op girlscene, ben je stieken een justin bieber fan?Of heb je aandeel in antipukkels creme. een bezorgde moeder. Google en een dochter in huis :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Mrgold, wat doe toch op girlscene, ben je stieken een justin bieber fan?Of heb je aandeel in antipukkels creme. een bezorgde moeder. Wist je niet dat Mr. Gold DE aanvoerder is van de Justin Bieber fansite Nederland??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wist je niet dat Mr. Gold DE aanvoerder is van de Justin Bieber fansite Nederland??? Wie is Justin Bieber? Ook een forum bezoeker? Zo te zien wel bekend als hij fans heeft:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wie is Justin Bieber? Ook een forum bezoeker? Zo te zien wel bekend als hij fans heeft:confused: Tom,get a life,je weet wel ,buiten ,zonlicht, radiotje,gillende groupie . Vandag neem ik niemand serieus,morgen zijn wij er niet meer:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wist je niet dat Mr. Gold DE aanvoerder is van de Justin Bieber fansite Nederland??? Mr. Gold is dé belieber van dit forum. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wie is Justin Bieber? Ook een forum bezoeker? Zo te zien wel bekend als hij fans heeft:confused: Justin Bieber zet zowel Ray Mears als Bear Grylls in de schaduw qua survivalskills... ...moet ook wel als je dagelijks hordes gillende tienermeisjes van je lijf moet houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wist je niet dat Mr. Gold DE aanvoerder is van de Justin Bieber fansite Nederland??? verbaast me helemaal niets meer ontopic, je kan zien dat deze reporter zich ingelezen heeft, alleen maar goed toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Vinden jullie het vandaag ook wat spannend?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Vinden jullie het vandaag ook wat spannend?? Nahhh........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 vind het toch een rare dag. toch een klein deel van mij dat denkt: het zal toch niet???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Ik weet wel dat ik in ieder geval blij ben dat ik niet meer telkens hoef uit te leggen dat het niet het eind van de maya kalender is en en nieuw begin, planeten, enz, enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SemperFi Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 Ik vond het ook een rare dag. Veel mensen die begonnen over het einde van de wereld en de "idioten in Doomsday Preppers op National Geographic". Ik moest me inhouden om er op in te gaan, maar heb dit dan toch niet gedaan. Het feit dat ik prep ga ik niet aan de grote klok hangen, tot het echt eens SHTF is, dan zullen we eens kijken hoe deze personen zullen reageren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.