Communicator Geplaatst: 7 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Dyndns heeft mijn actieve urls uitgeschakeld. ... grmbl... ik heb preppers.dyndns-ip.com weer geactiveerd, maar dat zal minimaal een dag duren voor dat dit weer ge-updated is door de dns servers. Wellicht verstandig om ook het ipadres te gebruiken voor zulke situaties. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Heb je een vast IP adres dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ooooh! Hoe macheert dit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ooooh! Hoe macheert dit? @Amazing Dree weet dat wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Als je dat programma in de beginpost download kan je er eigenlijk meteen mee aan de slag. Als het goed is in ieder geval! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 @Amazing Dree weet dat wel. Wist het het wel, is het. Ik heb het toen gewoon geprobeerd, en het lukte, maar hoe ook al weer precies Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Wist het het wel, is het. Ik heb het toen gewoon geprobeerd, en het lukte, maar hoe ook al weer precies Hahaha, okee. Dat had ik nou ook.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Conclusie: Gewoon proberen @Navauden !!! Jij bent wel een slimme meid, denk ik zo, dus dat gaat zeker lukken ! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Conclusie: Gewoon proberen @Navauden !!! Jij bent wel een slimme meid, denk ik zo, dus dat gaat zeker lukken ! Haha, bedankt voor het compliment Ik zal morgen eens proberen EDIT: Ik was te nieuwsgierig, heb het nu geprobeerd.. Het is gelukt ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 ik heb TS opnieuw geïnstalleerd maar loop nog tegen het ww aan. Wie wordt precies bedoeld met de site admin qua WW? PM wordt gewaardeerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Haha, bedankt voor het compliment Ik zal morgen eens proberen EDIT: Ik was te nieuwsgierig, heb het nu geprobeerd.. Het is gelukt ! We zien je 3x zonder geluid en dan niks meer.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 We zien je 3x zonder geluid en dan niks meer.... Ja ik weet het. Ik ben ondertussen ook aan het skypen, de twee combineren leek mij geen goed plan, haha. Dus straks/morgen ga ik proberen iets te zeggen ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ah, leuk, kijken we naar uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Haha, bedankt voor het compliment Ik zal morgen eens proberen EDIT: Ik was te nieuwsgierig, heb het nu geprobeerd.. Het is gelukt ! Zie je wel, een slimme meid dus !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Zie je wel, een slimme meid dus !!!! We zijn met vijf nu ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ook mij is het gelukt vanavond en het was leuk eens wat mensen van hier live te spreken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Klinkt leuk zeg! Als alle stress hier is overgewaaid gaan we dat ook eens proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Kind kan de was doen. Jammer genoeg was er niemand online.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Kind kan de was doen. Jammer genoeg was er niemand online.. Ben jij online nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 *bump* Ik kom ook vanavond! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Kom naar Kanaal Prepper Ronde (27mc) ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Ik heb de afgelopen dagen teamspeak op mijn ipad en pc geinstalleerd. Aanvankelijk een paar leuke gesprekken gevoerd, maar binnen 1 dag is de harde teamspeak kern overgegaan op een private kanaal met slotje (niet beschikbaar voor nieuwkomers). Een niet mis te verstaan signaal: 'U bent niet gewenst' . Kennelijk is de teamspeak community erg op zichzelf en privacy gesteld en zijn nieuwe mensen niet welkom. Teamspeak heeft wat mij betreft afgedaan. Bunkerprepper Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Ik heb alles nu gedownload, maar wachtwoord admin?? zou iemand mij een PM kunnen sturen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 @Bunkerprepper Ik wil wel met je ouwehoeren hoor, als ik weet hoe het werkt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Het werkt! Is goed te doen heel duidelijk, zelf ik weet hoe het werkt. Nu nog met zijn allen op de teamspeak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten