Gast gerbewoner Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Tuurlijk, ik zit alleen te denken of we die moeten afschermen Gerbewoner.. Wat vind Communicator dervan? Mijn voorkeur zou dat wel zijn,.. Wat mij betreft mag je hem afschermen. Je post toch wat je aan apparatuur in huis hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 Oke, ik zal voor de deelnemers vragen een afgeschermd gedeelte te maken en anders krijgen jullie de kaart via PM, ik bedenk wel iets, desnoods via filesharing.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Helemaal top. Dan hebben we een up to date lijst met mede preppers die voorzien zijn van een zender. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Simpele Danita 640, FM, 4 Watt, 100 Watt kacheltje erbij, open dipool antenne. Locatie: Midden Zweden Daarnaast nog 2 simpele PMR portootjes en binnekort een UV5R HAM porto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 Hey Enki, bedankt.. en de Danita is juist een van de betere... stevige " ouderwetse" bouw, stabiel dus mooi.. Ik zet je op de kaart... we gaan Europees.. grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Ik zal m'n dipooltje van de lente wel weer eens ophangen in de bomen (letterlijk niet meer dan twee stukken dikke waslijn van totaal 5.5m lang, SWR van 1 op 2), en dan op Nederland richten, wie weet hoor ik nog eens wat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 Er zitten wel een paar vermogenden tussen en met condities wellicht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Ik heb een danta 640 met little will antenne. (Amsterdam) vanaf eind q2 2013 heb ik ook de omgeving om op een dak een dipool te bouwen (als deze maar op te zetten / weg te halen is en blijft) Enki, goede ervaringen met een kacheltje? (mogelijk maar eentje kopen voor op voorraad, voor als mijn GSM t niet meer doet.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 gaat er hier ook een komen, zo gauw ik weet welke bak en antenne bij elkaar horen . Gisteren besteld Een TTI TCB 1100 Met een sirio omega 27 sprietje . Dus binnenkort zuidlimburg oost ook een speldje op de kaart . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Ik heb er 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 @Simurgh , lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
survivor1 Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 @whiskers ik heb een 10 whatt lincoln president mobiel te wolvega friesland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 prik op de kaart.... bedankt survivor1 je staat er op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 In de schuur ligt nog een oude Midland met een plakpoot antenne. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Ik heb er 1 Iedere ramp verandert in een feestje als je nog met Simurgh kunt praten:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Iedere ramp verandert in een feestje als je nog met Simurgh kunt praten:) Misschien niet lang van stof maar het beantwoord de vraag... ook niet echt zie ik nu. Lekker zorgvuldig van mij... Haha, ik heb een midland 42 met 40 watt versterker en een basis antenne. omgeving Gorinchem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 @Simurgh: daar zit ik dus ook. Waar heb jij je spullen gescoord? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 @ Simurgh, je staat er op, mooi het veld wordt beter gedekt nu... nu nog Flevo, amersfoort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 @ Retgals, weet je nog of ie het doet en wat het vermogen is? (en je locatie) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Ook ik heb een 27Mc liggen. Ik heb alleen nog geen antenne en ben een totale noob op het gebied van amateurradio. Ik ben omgeving Utrecht trouwens, en wil dus graag jullie gat op de kaart invullen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 @Sureiscool, de kennis valt wel in te vullen, zelfs afstellen kan worden geregeld. Geef je nog even door wat je hebt liggen? type en vermogen, AM/FM enzo.. Ik zet je op de map als " nog niet zendklaar" grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 @wiskers Ik heb hem nog even uit het stof gehaald en een paar fototjes gemaakt. Het betreft een Midland Alan 78 Plus Multi, en ik zie net dat die nu 100 euro kost op internet, goede deal voor 5 euro op de koninginnemarkt haha! Hier de foto's: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 18 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2012 @ Sureiscool dat was geen slechte deal!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 @wiskers Is dit bakkie geschikt om mee te doen? ik kan wellicht een antenne van maximaal 1 of 1,5 meter op het dakkapel zetten, maar is dat genoeg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 @wiskers Is dit bakkie geschikt om mee te doen? ik kan wellicht een antenne van maximaal 1 of 1,5 meter op het dakkapel zetten, maar is dat genoeg? Welk bakkie??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.