Gast der_obergefreiter Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 http://www.wbesusterengraetheide.nl/ree%20slachten.htm . Deze vond ik . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 http://www.wbesusterengraetheide.nl/ree%20slachten.htm . Deze vond ik . Getver, nou dat wordt nog effe oefenen of kunnen we jou hiervoor al vragen wanneer het zover is dat we dit al nodig hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Getver, nou dat wordt nog effe oefenen of kunnen we jou hiervoor al vragen wanneer het zover is dat we dit al nodig hebben? Jahoor , zeker als ik honger heb ben ik best bereid iets zijn jas uit te trekken . Moet hierbij even aan opa's verhalen over "dakhazen" denken . Zelfs kraaien zullen hun leven niet veilig zijn in dat geval . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Jahoor , zeker als ik honger heb ben ik best bereid iets zijn jas uit te trekken . Moet hierbij even aan opa's verhalen over "dakhazen" denken . Zelfs kraaien zullen hun leven niet veilig zijn in dat geval . Gelukkig doet Gordon Ramsay het even voor: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 En dan gelijk de jas gebruiken om een warme kleding stuk van te maken. Hee ramsey kan ook please zeggen en complimentjes geven. Issie toch weer in mijn waardering gestegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Jahoor , zeker als ik honger heb ben ik best bereid iets zijn jas uit te trekken . Moet hierbij even aan opa's verhalen over "dakhazen" denken . Zelfs kraaien zullen hun leven niet veilig zijn in dat geval . Kraaien, duiven etc die komen ook aan de beurt ja. Onlangs ben ik nog uitgenodigd voor de ganzenjacht,Aanvankelijk had ik er enige weerstand tegen maar hoe meer ik erover nadenk dat die paar duizend ganzen die ik daar gezien heb de boel bij die boer vernielen,Vind ik dat een betere optie dan die paar herten die hier in het gebied leven. Ik heb wel te kennen gegeven dat alles wat ik schoot gedoneerd wordt aan de voedselbank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Gelukkig doet Gordon Ramsay het even voor: Als je hier met je zoontje zo gaat koken krijg je direct de instanties over de vloer. Pedagogisch onverantwoord noemen ze dat. Heb ik ook een keer meegemaakt,Je mag hier je kinderen niets anders leren dan de indoctrinatie die ze nu op school ondergaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Jahoor , zeker als ik honger heb ben ik best bereid iets zijn jas uit te trekken . Moet hierbij even aan opa's verhalen over "dakhazen" denken . Zelfs kraaien zullen hun leven niet veilig zijn in dat geval . Ik dacht ergens hier op de site gelezen te hebben dat kraaien niet te eten zijn (smaak, vies) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 En dan gelijk de jas gebruiken om een warme kleding stuk van te maken. Hee ramsey kan ook please zeggen en complimentjes geven. Issie toch weer in mijn waardering gestegen. Dat schelden doet ie natuurlijk voor de kijkcijfers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik dacht ergens hier op de site gelezen te hebben dat kraaien niet te eten zijn (smaak, vies) Kraaien gaat , meeuwen smaken goor , trouwens dat schijnt voor alle visetende vogels te gelden . Heb ik van horen zeggen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Kraaien gaat , meeuwen smaken goor , trouwens dat schijnt voor alle visetende vogels te gelden . Heb ik van horen zeggen . Portugezen schijnen wel eens kraai te eten,en zelfs dassen,weet er het fijne niet van maar deze "specialiteiten" zullen wel op een speciale manier klaar gemaakt moeten worden. Iemand een receptje misschien?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik ga er voor het gemak maar van uit dat wat er bij leven al stinkt naar urine of sterk ontwikkelde geurklieren ook zo smaakt . Bovendien lijken roofdieren mij niet echt ideale kost, anders zouden er wel meer gegeten worden . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Als je hier met je zoontje zo gaat koken krijg je direct de instanties over de vloer. Pedagogisch onverantwoord noemen ze dat. Heb ik ook een keer meegemaakt,Je mag hier je kinderen niets anders leren dan de indoctrinatie die ze nu op school ondergaan. Ik begreep het pas goed, toen ik uw nick achterstevoren las Maar idd , in Nederland weet de overheid wel "wat goed is voor ons" ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Portugezen schijnen wel eens kraai te eten,en zelfs dassen,weet er het fijne niet van maar deze "specialiteiten" zullen wel op een speciale manier klaar gemaakt moeten worden. Iemand een receptje misschien?? Tussen duim en wijsvinger ???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Een wijs man vertelde me onlangs dat je vooral kerriepoeder moet preppen, daarmee schijn je alles op smaak te krijgen, of tenminste te verdoezelen . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 En azijn! Daarmee krijg je ouder wild malser. Laurier, jeneverbes en piment zijn goede smaakmakers samen met azijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Heb ook ergens nog wel een boekje liggen over slachten. Is erg oud maar geen copyright meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Kraaien, duiven etc die komen ook aan de beurt ja. Onlangs ben ik nog uitgenodigd voor de ganzenjacht,Aanvankelijk had ik er enige weerstand tegen maar hoe meer ik erover nadenk dat die paar duizend ganzen die ik daar gezien heb de boel bij die boer vernielen,Vind ik dat een betere optie dan die paar herten die hier in het gebied leven. Ik heb wel te kennen gegeven dat alles wat ik schoot gedoneerd wordt aan de voedselbank. Je hebt blijkbaar je jachtdiploma en -akte maar had weerstand tegen de ganzenjacht ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Volgens de Amerikaanse manier: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Respectloos. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Je hebt blijkbaar je jachtdiploma en -akte maar had weerstand tegen de ganzenjacht ? Ja heb ik,En ja tegen plezier jacht ben ik ook. Het moet wel nut hebben en onderbouwd zijn wil ik meewerken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Respectloos. Maar wel ree(te) effectief! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Respectloos. Mijn stijl is het ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Maar wel ree(te) effectief! Hallo Johnny, Fijn dat je er weer bent kerel. Je filmpje is niet echt mijn ding zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Mijn stijl is het ook niet. Oh nee? Hoeveel heb jij er al geslacht dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.