Joost3fm Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Hey mensen. Ik zit in de productie bij 3fm. We gaan het hebben over rampen en een wellicht einde van de beschaving en hoe je je erop kan voorbereiden. We zouden graag iemand hierover willen spreken. Als er iemand geïnteresseerd is, mail me dan zsm op jweerwag@gmail.com Joost 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik heb ondertussen Joost gesproken en hij gaat op zoek naar iemand die hem hierbij kan helpen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Morgen ochtend zo rond de klok van half 5 in de uitzending "Vroeg of Laat Perez" Met Ingrid Perez op 3FM in de nacht 04:00-5:59 kunnen jullie naar Prepper Bert luisteren die zijn verhaal mag doen. Uiteraard zal ik de website pluggen 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ahh leuk, succes bert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Te gek, zal zeker live proberen te luisteren. Kan hij meteen de vroege vogels wakker schudden XD. Succes !! Groeten Vinny. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Succes Bert... Damn half vijf!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Als jullie t goed vinden, dan luister ik het later wel terug Jammer wel, dat ze niet op een iets christelijker tijdstip aandacht aan preppen willen besteden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Succes, Bert! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Bert succes en you can do it:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Hey Bert, Zet hem op! Hoop dat er een link komt zodat we het terug kunnen luisteren! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 heel veel succes bert! vind het trouwens mooi dat 3fm het onder de aandacht brengt... (moest trouwens wel gelijk aan dick denken toen ik de titel las hahaha) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Berts krijgt versterking van Bert en is daar ontzettend blij mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Allejebroer wat n tijdstip Succes Bert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 kijk ben morgen om 4 uur toch mn nest uit,bakkie pleur, peuk en DB op de radio kan mn dag nog beter beginnen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 kijk ben morgen om 4 uur toch mn nest uit,bakkie pleur, peuk en DB op de radio kan mn dag nog beter beginnen? Ja, het kan nog veel beter, je dag begint met B ipv met DB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Hey Bert, Zet hem op! Hoop dat er een link komt zodat we het terug kunnen luisteren! Die komt er zeker, kan ik hem ook terug luisteren. Je denkt toch niet dat ik mij om half 5 laat wakker bellen :-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Hey mensen. Ik zit in de productie bij 3fm. We gaan het hebben over rampen en een wellicht einde van de beschaving en hoe je je erop kan voorbereiden. Het einde van de beschaving? Ga eens kijken bij een voetbalwedstrijd, reizen met de tram in Den Haag, pinnen in Utrecht of lopen door een "krachtwijk" in Nederland met je vriendin. Dan, Joost, kom je tot de conclusie dat "de beschaving", al lang ten einde is... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ja, of val Dick Berts eens aan op preppers.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ja, of val Dick Berts eens aan op preppers.nl Hahahahaha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 GO GO GO.........Mr. GOld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Hahahahaha! Klinkt als een uitnodiging:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Mr.G. beste bert, make us proud! het is te laat om wakker te blijven en te vroeg om wakker te worden, maar ik ben wel benieuwd.... break a leg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Cool, Mr Bert, goed zeg! Ongetwijfeld ook een top-prep-ambassadeur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 inderdaad te vroeg om dit live mee te maken... denk ik .. Ontzettend leuk! en kuddo's natuurlijk voor dit geweldige initiatief! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ja, het kan nog veel beter, je dag begint met B ipv met DB. whoeps hehe het is wat met die berts hier op het forum ik hou ze niet meer uit mekaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.