Sureiscool Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Vanmiddag voor 5 euro wat leuke spulletjes kunnen kopen bij een huis waarvan de eigenaresse was overleden en een leegverkoop was. De score is: - 1 Nederlandse vlag - 8 pakken kompressen 100st - 2 verpakkingen kompressen van ander merk 100st. - 2 500ML flessen 70% alcohol (1 halfvol) - 4 nachtstoma's - 1 onbekende stoma (met ophanghaak) - 5 steriel verpakte urineopvangsystemen - 2 pakken stoma reinigingsdoekjes 100st. - 2 zakjes aansluitstukjes voor stoma Iemand enig idee wat ik met al die stoma's moet? ;D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Dit is handig, - 8 pakken kompressen 100st - 2 verpakkingen kompressen van ander merk 100st. - 2 500ML flessen 70% alcohol (1 halfvol) de rest????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Nou ja, er is wel een shtf te bedenken, waarbij je vrij snel achter het nut van een stoma komt als je de Nederlandse vlag hijst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BSTS Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 ik zou zeggen bewaren omgekeerd kun je ze volgens mij als infuuszak gebruiken maar dat zou je even moeten checken met onze huis/site arts.. @Keyser Suze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Iemand enig idee wat ik met al die stoma's moet? ;D Waarom KOOP je het dan ?!? Maar het eerste wat je bij thuiskomst en na de fotosessie dacht, was : ' hier moet ik een thread op preppers.nl aan wijden ' ?? :confused::confused: Maar na de shtf kun je snel met een priem een gat in je onderbuik maken en sch**ten terwijl niemand het ziet of ruikt. Dat dan weer wel ... Houdt je ook meteen de vlag schoon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 weet wel zeker dat alles 100% steriel is , wie weet waaraan ze is gestorven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Maar wat zal die wapperen!!! Nou ja, er is wel een shtf te bedenken, waarbij je vrij snel achter het nut van een stoma komt als je de Nederlandse vlag hijst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Toverlevingsdrang Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Vanmiddag voor 5 euro wat leuke spulletjes kunnen kopen bij een huis waarvan de eigenaresse was overleden en een leegverkoop was. De score is: - 1 Nederlandse vlag - 8 pakken kompressen 100st - 2 verpakkingen kompressen van ander merk 100st. - 2 500ML flessen 70% alcohol (1 halfvol) - 4 nachtstoma's - 1 onbekende stoma (met ophanghaak) - 5 steriel verpakte urineopvangsystemen - 2 pakken stoma reinigingsdoekjes 100st. - 2 zakjes aansluitstukjes voor stoma Iemand enig idee wat ik met al die stoma's moet? ;D Yep aan 1 kant zwart spuiten, vullen met water, in het zonnetje hangen en daarna onder douchen hahahaha, goeie score gemaakt man, je hebt solarshowers op de kop getikt. Maarre ff zonder dollen nu, ik ben woonbegeleider in de geestelijke gezondheidszorg en kom dagelijks bij mensen over de vloer die dozen en dozen van dit soort spul hebben staatn vanwege vele vele diverse redenen, als ik jou was zou ik het bewaren, het zou wel eens zo kunnen zijn dat je je investering een aantal keer terug zou kunnen verdienen als ook dit soort materiaal in prijs gaat stijgen, heb je weer wat verdient voor je andere preps toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Iemand enig idee wat ik met al die stoma's moet? ;D Maak er een piszak van voor in de auto als je nodig moet op de A2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Maak er een piszak van voor in de auto als je nodig moet op de A2 Of als je met zo'n nieuwe stoptrein reist. Hoef je de conducteur niet om een plaszak te vragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Vanmiddag voor 5 euro wat leuke spulletjes kunnen kopen bij een huis waarvan de eigenaresse was overleden en een leegverkoop was. De score is: - 1 Nederlandse vlag - 8 pakken kompressen 100st - 2 verpakkingen kompressen van ander merk 100st. - 2 500ML flessen 70% alcohol (1 halfvol) - 4 nachtstoma's - 1 onbekende stoma (met ophanghaak) - 5 steriel verpakte urineopvangsystemen - 2 pakken stoma reinigingsdoekjes 100st. - 2 zakjes aansluitstukjes voor stoma Iemand enig idee wat ik met al die stoma's moet? ;D Vele stoma zakken zijn dubbel wandig met actieve kool ertussen zodat al die darm gassen wat minder vies ruiken. Wellicht deze ook, kun je dus prima water filter bouwen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Ben ik nu de enige die de post van Sureiscool ietwat vreemd dan wel verontrustend vindt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Ben ik nu de enige die de post van Sureiscool ietwat vreemd dan wel verontrustend vindt? Een beetje de omgekeerde wereld... Iets willekeurigs kopen en er daarna een prep/shtf toepassing voor gaan verzinnen, met behulp van een forum . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Oeh, handig zo'n Nederlandse vlag, kun je goed je kont mee vegen na SHTF. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 @Rothbard. Kijk je wel uit dat je niet je billen afveegt met de verkeerde vlag. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlagschennis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Haha bedankt voor de reacties iedereen, het was gewoon een grote doos medische zooi bij elkaar (op de vlag na dan) en ik had geen tijd om alles goed te bekijken, maar ik zag dat er wel wat handige dingen in zaten dus 5 euro leek me wel een leuk bod voor de hele reut. Ik had eigenlijk gehoopt dat het infuuszakken waren, maar zag dus thuis pas dat het stomazakken waren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 En de post hier was dus ook een beetje om alternatieve doeleinden voor de zakken te vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 en dat lijkt me een 'mission accomplished! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 "0 out of 1 members found this post helpful." Nationalisten hebben ook zelden een gevoel voor humor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Vele stoma zakken zijn dubbel wandig met actieve kool ertussen zodat al die darm gassen wat minder vies ruiken. Wellicht deze ook, kun je dus prima water filter bouwen! Haha ik zie me al stomadouches ophangen voor de hele straat bij de 1e de beste SHTF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 De Nederlandse vlag staat voor Fraude Pedo Bedrog Stelen Onderdrukking Armoe Drugs oorlog Duim afdruk Wietpas Kindermisbruik Homoles Belasting dienst is diefstal Het lossen oranje lint staat voor list/bedrog /Fraude/ Bilberg /gratis wonen/gratis leven omdat het domme volk graag in sprookjes geloofd Holland was ooit een leuk land Nederland BV zal alles afnemen van de burgers Privés/Vrijheid/Geld en voor 30 % van de bevolking raakt ook zijn huis kwijt jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Normaal doe ik dit nooit, maar hierbij toch een + bovenop de +. Nog zelden op dit forum iemand zo hard de spijker op de kop zien slaan . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 @jolanda @Rothbard Sorry hoor, maar: WAT VOOR EEN GELUL IS DIT? Toetsenbordkrijgers die stoer vanuit hun warme huisje lopen te kankeren op de Nederlandse vlag? Lekker achter de pc? Zeuren over Bilderberg en meer van dat soort onzin? Ga je schamen. Als je je kont wil afvegen met de vlag, ga dan weg. Sterker nog, ik zet je af bij de grens, ik breng je zelfs. Dit land is niet perfect, maar om dit soort dingen te roepen... Ik kan in veel dingen meegaan, maar wanneer je begint over "homoles" en "onderdrukking" dan geloof je waarschijnlijk in God, Allah of een ander sprookjesfiguur en woon je in Staphorst. Hate me... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Ook altijd leuk om te zien hoe nationalisten zich persoonlijk aangevallen voelen als je iets verkeerds zegt over een symbool van hun favoriete arbitrair afgebakend stukje zand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Ook altijd leuk om te zien hoe nationalisten zich persoonlijk aangevallen voelen als je iets zeg over de vlag van hun favoriete arbitrair afgebakend stukje zand. @Rothbard Fijn dat ik je heb kunnen laten lachen Nu nog een inhoudelijke reactie en jij bent de intellectueel van de avond, oh wereldburger die je d'r bent! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.