shooter Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Ik heb vandaag mijn oude kampeerkist weer eens opengemaakt, kijken of alles nog niet beschimmeld was (was al jaren niet meer gebruikt) ... Tot mijn verbazing rook het alleen een beetje muf maar nergens schimmel en alles zag er ok uit. In de kist zat ook een plastic tas met daarin een aantal zakken Raven gevriesdroogd voer, een paar blikjes unox leverpastei, pakjes Bever hardkecks en een zak Globetrotter trekkingfood. Alles had THT van 1990 of 1992 ... Ik heb alvast een blikje leverpatei geopend, zag er perfect uit, textuur was ok en het smaakt en ruikt nog prima, ik durf ze wel op te eten dus. Pakje vacuum hardkecks geopend ... muf, alle pakjes weggegooid. Binnenkort zal ik de voedselzakken eens proberen, jullie horen dat dan nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Klinkt goed @shooter! Laat even weten of je nog leeft na het eten van de leverpastei van 20 jaar over datum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2012 Voorlopig voel ik me best ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 heb je geen hond of poes die voor jouw kan voorproeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2012 heb je geen hond of poes die voor jouw kan voorproeven. Ahhhhh, ik eet nog eerder iets waarvan ik zeker ben dat het niet goed meer is dan dat ik het aan mijn kat voer (die er overigen een keer aan ruikt en zich dan onmiddelijk omdraait en wegloopt ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Oh lieve hemel! Dr. Prepper heeft me net een hartaanval bezorgd. Shooter zei 1990-1992 en toen dacht ik "dat is nog niet zo lang geleden" maar toen zei Dr. Prepper 20 jaar en realiseerde ik me ineens: ik ben stokoud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2012 Oh lieve hemel! Dr. Prepper heeft me net een hartaanval bezorgd. Shooter zei 1990-1992 en toen dacht ik "dat is nog niet zo lang geleden" maar toen zei Dr. Prepper 20 jaar en realiseerde ik me ineens: ik ben stokoud. En zo voelt je avatar zich ook ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Op dat plaatje zie ik er op mijn paasbest uit. Tenminste, sinds ik kinderen kreeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Haha, ik ken dat, chronisch moe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Oh lieve hemel! Dr. Prepper heeft me net een hartaanval bezorgd. Shooter zei 1990-1992 en toen dacht ik "dat is nog niet zo lang geleden" maar toen zei Dr. Prepper 20 jaar en realiseerde ik me ineens: ik ben stokoud. Lol, sorry Ik heb vooral last van het stokoud-syndroom als ik zie hoe oud helden uit m'n jeugd inmiddels zijn (George Michael, Kelly LeBrock, Luke Skywalker, River Phoenix, etc.) ... zucht ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Shooter, Waren die Hartkeks ook niet enigzins vettig aan de buitenkant van het koekje? Dit terwijl verse absoluut niet vettig zijn. Ik heb ze gegeten (5-8 jaar over de THT). Inderdaad erg muf en zoals gezegd enigzins vettig aan de buitenkant. Maar........niets van gekregen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2012 Er waren twee pakjes duidelijk niet meer vacuum dus heb ik gelijk weggegooid, van de nog wel gevacumeerde pajes heb ik er een opengemaakt, rook gelijk muf maar waren niet vettig. Dit waren de hartkecks van Bever zwersport zelf in alu verpakking. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Opmerkelijk. Exact dezelfde als de mijne dus, ook van Bever. Ik had er diverse. Sommigen die niet meer vacuum waren en enkelen nog wel. Weinig tot geen verschil in smaak en kraak...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Oh lieve hemel! Dr. Prepper heeft me net een hartaanval bezorgd. Shooter zei 1990-1992 en toen dacht ik "dat is nog niet zo lang geleden" maar toen zei Dr. Prepper 20 jaar en realiseerde ik me ineens: ik ben stokoud. Haha, ik had precies hetzelfde! Op het oud voelen na dan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Gefeliciteerd met je oude koekjes.....maar ik dacht dat HIER de SHTF behoorlijk bezig is... http://preppers.nl/forum/threads/1650-Mogelijke-secessie-van-Cataloni%C3%AB-en-belegering-van-het-Spaanse-parlement-door-Occupy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2012 Ga je nou topics kapen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 Klinkt goed @shooter! Laat even weten of je nog leeft na het eten van de leverpastei van 20 jaar over datum Ja ik had hier ook altijd m'n twijfels over, nu is leverpastei bij mij altijd ver voor de THT datum al verorberd maar goed om te weten dat @shooter nog leeft na het eten van >20jr oude leverpastei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.