Wolf13 Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 @f150 Mm even kijken of ik dit goed volg. Dus stel je voor ik lijn al onze tips op die we nu op facebook plaatsen. Bijvoorbeeld die over hoe je je BOB moet inrichten. En dan plaatsen we die informatie logisch in een app waarbij er bij iedere nieuwe stap een eventuele app toepassing wordt toegepast? Klinkt als je kijkt naar de opties die je hierboven geeft niet echt als iets wat extra input geeft. Is het niet handiger als je alles in 1 app hebt maar slecht 1 keer hoeft in te geven in welke situatie je zit en dan alle juiste apps en info zonder internetverbinding op je iphone ipad extra ziet verschijnen? Neem als voorbeeld: je loopt een donkere ruimte in dus je opent de Wolfapp en typt het is donker. vervolgens krijg je een knop naar je zaklamp te zien, links naar text over hoe je vuur moet maken of alternatieve lichtbronnen etc etc. Als je alleen licht wil druk je op de zaklamp en je bent gered wil je voor langere tijd een lichtbron dan lees je de text door en doet wat daar staat. PS Dit is openbaar dus hierbij verklaar ik dit een publieke toepassing die door iedereen gemaakt mag worden Wel graag een vermelding naar preppersforum en onze facebookpagina. Zie link hieronder. hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
live2survive Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Het belangrijkste lijkt mij dat hij na installeren onafhankelijk van internet is en niet zwaar draait zodat het geen accu vreter wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Of met bekende eetbare planten. Of een basis survival handleiding met bv. shelter en vuur tips Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 must haves voor een bug-in en bug-out? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 @f150 en @Wolf13, kan één van jullie een app maken waarbij een kompaspijl altijd naar een vastgezet gps-punt wijst. Ik bedoel dus bijvoorbeeld een app die lijkt op een kompas maar waarbij de pijl altijd naar mijn huis wijst... waar ik ook ben op de wereldbol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 @f150 en @Wolf13, kan één van jullie een app maken waarbij een kompaspijl altijd naar een vastgezet gps-punt wijst. Ik bedoel dus bijvoorbeeld een app die lijkt op een kompas maar waarbij de pijl altijd naar mijn huis wijst... waar ik ook ben op de wereldbol. Zoiets? https://itunes.apple.com/nl/artist/ofijo/id324716773 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Zoiets? https://itunes.apple.com/nl/artist/ofijo/id324716773 Ik begrijp de link niet... zie alleen maar muziek en geen "kompas" of zoiets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik begrijp de link niet... zie alleen maar muziek en geen "kompas" of zoiets. Even de weblink: https://itunes.apple.com/us/app/wheres-my-car-gps-locator/id545239460?mt=8 Of gebruik je Android? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Even de weblink: https://itunes.apple.com/us/app/wheres-my-car-gps-locator/id545239460?mt=8 Of gebruik je Android? Inderdaad, dat is precies wat ik zoek. Dankjewel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aardbewoner Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Hallo, Vraag mij af is er geen app te verzinnen die op alle systemen draait ? Ook op netbook met linux of windows.Het is nu helaas zo dat veel programma's alleen op de nieuwste versies draaien.En de oudere programma's niet op de nieuwste(voorbeeld macro,s).Wat smartphones betreft pfff alles via hun store en internet. Dus ook een hoe installeer ik het later op een phone vanaf mijn computer is welkom/nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
timberwolf Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 misschien overbodig maar op de smartphone zit een camera BV:je ziet een wilde plant kan je die eten? maak een foto en de Wolfapp zoekt uit of de plant giftig is of niet incl recepten hoe klaar te maken groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 maart 2014 Delen Geplaatst: 21 maart 2014 Ik begrijp de link niet... zie alleen maar muziek en geen "kompas" of zoiets. Als je in Mekka woont bestaat zo'n app. Ben alleen de naam vergeten, dus lekkere nuttige info. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.