Tullie Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Hallo, misschien een rare vraag, maar stel er komt een lockdown in nederland mbt het corona virus. Hier ga ik wel vanuit. Hebben we dan gewoon onze faciliteiten in huis? Zoals water? of moet ik dit nu gaan inslaan 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnM Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Ik zie geen enkele reden waarom de watervoorziening in gevaar zou komen door deze Coronauitbraak. Dus voor deze specifieke situatie... nee. Maar het is natuurlijk altijd een goed idee om water achter de hand te hebben. En een waterfilter. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opa Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Ook ik zie niet in waarom corona zou moeten zorgen voor problemen met het water. Maar voor dit soort situaties is het wel handig als je (drink)water in huis hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Ik vind het toch wel geruststellend dat ik een eigen bron op 100 meter diepte heb.? 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
candyman Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Ik heb een waterfilter in huis waarmee ik ook virussen kan filteren. https://www.lifestraw.com/products/lifestraw-mission/ Maar als je bang bent om corona via het water te krijgen kan je een boiler ophangen en water eerst koken voordat je het drinkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hermanusb Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Met wat pvc pijpen en een lange tuinslang kun je vrij snel je eigen bron slaan in je tuin. moet je wel een meter of 20 pvc pijp hebben, 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Ik heb begrepen dat ze er bij het waterleidingsbedrijf alles aan doen om iedereen van water te blijven voorzien, ook begrepen dat ze op dit moment zelfs mensen met een betalingsachterstand niet afsluiten omdat ierdereen zijn of haar handen moet kunnen wassen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Albis Geplaatst: 26 maart 2020 Delen Geplaatst: 26 maart 2020 Je kan ook water uit de kraan wecken, zo is het ook heel lang houdbaar en hoef je geen fleswater te kopen. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 26 maart 2020 Delen Geplaatst: 26 maart 2020 Water zal blijven stromen. Dat is geen reden om je zorgen over te maken. Tenzij er een storing is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 2 juni 2020 Delen Geplaatst: 2 juni 2020 Op 16-3-2020 om 11:30, candyman zei: Ik heb een waterfilter in huis waarmee ik ook virussen kan filteren. https://www.lifestraw.com/products/lifestraw-mission/ Maar als je bang bent om corona via het water te krijgen kan je een boiler ophangen en water eerst koken voordat je het drinkt. Of Topic Ik heb er wel eens over na gedacht zou je met een luchtpompje met daar voor de goede waterfilter met actieve koolfilter ook kunnen gebruiken om de corvit-19 er uit te filteren die je vervolgen gebruikt om gezuiverd lucht te kunnen inademen, met behulp dan een volgelaatsmasker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.