Jan c Geplaatst: 23 december 2013 Delen Geplaatst: 23 december 2013 Zijn er mensen die ervaring hebben met aankoop spullen op de prepshop? Ben van plan om me een waterfilter ,extra mora mes , paracord, waterzuiveringstabletten,en nog wat klein spul aan te schaffen .... Of zijn er goedkopere alternatieve webshops ? Grtn Jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dontor Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 Nope, ik heb zelf nog niets op de prepshop hier besteld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 Het beste is dat je met een paar mensen uit je buurt een beetje samen afspreekt zodat je over de 200 euro komt, zo zijn er geen verzendingskosten ... Een alternatief zijn dumpstores, as adventure stores, decathlon,... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 31 december 2013 Delen Geplaatst: 31 december 2013 Ik heb wel al iets gekocht . Samen met een paar mede preppers zie post carismo . Maar heb ook al via een Nederlandse prepper iets besteld . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suburbian Geplaatst: 29 augustus 2014 Delen Geplaatst: 29 augustus 2014 Ja ik heb al driemaal een aantal dingetjes gekocht op de Prepshop, ben er erg tevreden over. Verzendkosten vallen op zich nog wel mee, al heb ik de eerste keer voor meer dan 200 euro besteld, dus kreeg ik die gratis... Ik ga ook al eens naar een dumpstore in de buurt. Daar vind je vaak ook spullen voor campings aan redelijke prijzen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Nooit iets gekocht. Teveel goede alternatieven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 heb al drie keer via prepshop besteld, ben toch redelijk tevreden kwa prijs en levertermijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 16 november 2014 Delen Geplaatst: 16 november 2014 heb er al een paar dingen gekocht, goede service, en kreeg er meestal nog iets extra bij. (rocket stove gekocht, kreeg ik een doos FFP3 maskers ; aantal sawyers gekocht, kreeg ik een bloempot stampertje) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 25 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2015 Nog maar een keertje iets gekocht. De service was ok, de prijs aanvaardbaar. (Ben ik nu toch wel vergeten wat ik kocht zeker?) Anderzijds vermijd ik het om veel extra spul te kopen dat ik toch niet gebruik. Zoals wodan al aangeeft, er zijn veel alternatieven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten