dezelfredzamebuitenmens Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Tijdens de herfstvakantie had ik een paar dagen voor mezelf. Op naar het bos! Hut bouwen, vuur maken, long log fire, brood bakken, mand vlechten, eten zoeken, hazelnoten poffen. Heerlijk! Twee dagen geen mens gezien. Voor een verslag met meer pics zie: http://dezelfredzamebuitenmens.blogspot.nl/2015/11/bushcraft-in-de-herfst.html 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Mooi verslag, dank daarvoor. Zelf heb ik afgelopen zaterdag met een stel oude vrienden een wandeling gemaakt van zo'n 35 kilometer door bossen en landbouwgebieden. Doen we ieder jaar bij het begin van de herfst. Het voelt goed om de wisseling van de seizoenen bewust mee te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Mooi verslag van een paar mooie dagen. Bedankt voor het delen. Mooi geschreven trouwens. Waande me heel even zelf op jouw stek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bennie Geplaatst: 11 november 2015 Delen Geplaatst: 11 november 2015 Net je verslag ontdekt op het nbc forum. Mooi genieten weer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Mooie ervaring en stink jalours! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Wheeeeh. Heerlijk. Zo hier vanuit de woestijn mis ik dat toch echt heel heel erg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Een mooi verslag van een paar mooie dagen! En zo te zien nog meer interessante posts op uw blog. Ik kom zeker nog eens terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Tjee wat gaaf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Hier in huis volgen we je al een tijdje (in de positieve zin van het woord) via het internet en vind het altijd heerlijk om je verslagen te lezen Helaas gaan de meeste volwassenen met kinderen veel minder vaak de bossen in terwijl er juist zoveel te leren valt over en in de natuur. Door goede reclame voor de natuur willen mensen ook eerder naar de natuur gaan om te ontspannen en lijken er steeds meer bedrijven die survival of bushcraft weekenden organiseren voor beginners te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Bos vond ik 30 jaar lang heerlijk, was er het grootste gedeelte van het jaar te vinden. Nu ervaar ik het als Russisch roulette met die rot teken! Van de winter ga ik weer meer de bossen in, dan is er minder kans op een beet. Kijk er naar uit naar een flink pak sneeuw, en dan een paar dagen weer eens de bossen in. Gave blog topic starter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dezelfredzamebuitenmens Geplaatst: 14 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2015 Dank voor jullie leuke reacties . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast idefix Geplaatst: 15 november 2015 Delen Geplaatst: 15 november 2015 geweldig mooi om te lezen ....bedankt voor deze feel good story ...heb in geuren en kleuren zitten genieten en het water liep me in de mond Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.