lewieke Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Het is je vast al opgevallen dat de ene meer kan met een Euro dan iemand anders. Het lijkt me leuk om te tonen met foto's wat wij nog kunnen met maximaal 1 . Een paar dingetjes die ik nog regel met 1 Euro : - Ik kocht vandaag 16 dekseltjes die ik gebruik om de glazen flessen van passata opnieuw te gebruiken. Gewoon een andere dop op de fles en ze kan voor wat anders dienen ipv weggegooid te worden. [ATTACH=CONFIG]19002[/ATTACH] Zodra ik de kans heb plaats ik de foto's. Wat doe jij met 1 Euro ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Een heerlijk en koel ijsje kopen bij de plaatselijke ijscoboer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Een euroknaller kopen bij de Mac Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast anoniem Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Wat doe jij met 1 Euro ? Vorige week zat ik in Spanje Daar kan je op een terras nog een heerlijk glas "vino tinto" drinken die met een warme glimlach gekoeld wordt geserveerd. En dan zetten ze ook nog een schaal heerlijke olijven, een schaaltje chips en wat andere tapas. Er was wifi, en ik zat er best wel lang ivm het uploaden van diverse data naar dropbox. (ik zat er ruim 1,5 uur) Tot mijn verbazing werd mijn bijna lege glas (ongevraagd) bijgevuld, en de totale rekening was 1 euro. Op zo'n moment kan ik het niet laten om 1 euro te betalen op het schaaltje, en een briefje van 5 euro extra onder het schaaltje, zodat je de "muchas gracias" wordt bespaard. Die ene keer heeft 1 euro voor mij een compleet andere waarde dan de andere keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Promotie Maes pils. 5.36€ per 24 flesjes. Dit krijg je voor 1 € [ATTACH=CONFIG]19003[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Met 1 € kocht ik deze week 350g witte asperges. Van de markt. [ATTACH=CONFIG]19008[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Promotie Maes pils. 5.36€ per 24 flesjes. Dit krijg je voor 1 € En die zijn nog lekker ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Bij de appelproducent koop ik 12kg appels voor 3.5€. Met 1€ koop je dus ongeveer 3.5 kg appels. Daarvan maak ik 2l appelsap, 2 porties appelmoes, of je kan 22 appels uit het vuistje eten. Je moet wel je trots opzij zetten. De appels worden verkocht onder de benaming : dierenvoeder. Buiten de wat ongewone afmetingen en vormen en af en toe een bluts en buil is er niets mis mee. [ATTACH=CONFIG]19009[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Bij de appelproducent koop ik 12kg appels voor 3.5€. Met 1€ koop je dus ongeveer 3.5 kg appels. Daarvan maak ik 2l appelsap. [ATTACH=CONFIG]19007[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Brooddoos Action : 1,19€, 75 diepvrieszakjes - 1.75€ Met een brooddoos kan je met een beetje geluk een jaar weg, goed voor pakweg 200 maaltijden. Dus ongeveer 5x goedkoper. [ATTACH=CONFIG]19011[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]19012[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crisis Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Bij de appelproducent koop ik 12kg appels voor 3.5. Met 1 koop je dus ongeveer 3.5 kg appels. Daarvan maak ik 2l appelsap, 2 porties appelmoes, of je kan 22 appels uit het vuistje eten. Je moet wel je trots opzij zetten. De appels worden verkocht onder de benaming : dierenvoeder. Buiten de wat ongewone afmetingen en vormen en af en toe een bluts en buil is er niets mis mee. [ATTACH=CONFIG]19009[/ATTACH] M.a.w.: De appels die niet goed genoeg zijn voor 't "normale volk" in de supermarkten. Wat ik met een euro doe? Goh...ik kan we niks herinneren van wat ik voor één euro kocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Japio Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Misschien iets kopen tijdens de route 99 weken bij Albert Heijn. 0,99 eurocent wordt in Nederland toch afgerond op 1 euro. Dan pakken ze me met cash geld toch nog die ene cent af. �� Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Japio Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 hahahaha. Daar moet ik eigenlijk toch om lachen. Lijkt op de guldentijdperk in de 80 en 90 er jaren van de 20e eeuw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Kijk eens, het gaat er mij nu niet om, om iemand jaloers te maken, @lewieke, maar als iemand nu 0,75 Euro, 75 Euro cent bijlegt, dan koop ik 1x onderstaande fles: En krijgt hij/zij 350 ml., 37,5%, zeer effectieve Vodka. Deal? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Brooddoos Action : 1,19, 75 diepvrieszakjes - 1.75 Met een brooddoos kan je met een beetje geluk een jaar weg, goed voor pakweg 200 maaltijden. Dus ongeveer 5x goedkoper. [ATTACH=CONFIG]19011[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]19012[/ATTACH] Die broodtrommels hebben wij ook voor de kinderen, de meeste gaan 1-2 weken mee waarna het deksel langzaam begint af te scheuren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Voor 1 euro heb ik een half brood bij de bakker. Kan ik weer even mee toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Vandaag meststof voor tomaten van Viano 6.75€/1.75kg vergeleken met kamerplantenmeststof van action 0.95€/l Wat blijkt ? De samenstelling is dezelfde op calcium na. Dat kan ik gemakkelijk manueel toevoegen. Ik heb me voorgenomen me niet meer te laten vangen. Ik zal in de toekomst vaker kleine hoeveelheden vloeibare meststof aan mijn plantjes geven. [ATTACH=CONFIG]19045[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19046[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Is de concentratie ook dezelfde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Is de concentratie ook dezelfde? 't is moeilijk te vergelijken. De ene is vast, de ander vloeibaar. Maar er wordt gesproken in %. Dus als je dan het gewicht gaat vergelijken, kom je zelfs voordeliger uit voor Action omdat je sowieso 5x goedkoper zit in vergelijking met hetzelfde gewicht. De afgifte van de voedingsstoffen gaat sneller met vloeibaar, dus moet je vaker kleine hoeveelheden geven. Iets meer werk dus. Ik heb mijn plantjes ook nog wat handenvol kalk gegeven om de zuurtegraad van mijn potgrond te compenseren. Morgen toch nog maar eens de ph meten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Had laatst verschillende soorten mest bij de Action bekeken. Bleek allemaal dezelfde NPK waardes te zijn uit dezelfde stoffen. Voor wat meer geld koop ik dan professionele mest waar ik veel minder van nodig heb. Ontopic. Wat ik laatst voor een euro heb gekocht... Ik was vorige week in Amsterdam en daar had je hokjes met een raam er in. Voor een euro kon je 1 minuut .. Ach laat maar, jullie hebben nu nog een hele andere kijk op ondergetekende Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 19 juni 2015 Delen Geplaatst: 19 juni 2015 met 1 euro per persoon, dus 2 euro voor 2 personen kun je wel een avondmaaltje maken met wat creativiteit zelf wraps maken ( beetje water en bloem) en deze wraps dan vullen met een roerbakmengel van 1 ui 1 spitskool handje rozijnen beetje kerrie poeder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 19 juni 2015 Delen Geplaatst: 19 juni 2015 Tja, voor een euro kan je het moeilijk laten liggen toch... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.