FincaInSpanje Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 We weten allemaal dat water drinken goed voor je is, 2 liter per dag ongeveer. Ik kwam een goed stuk tegen waarin wordt uitgelegd op welke tijden je het beste water kunt drinken voor je gezondheid. http://worldunity.me/weet-je-wel-dat-je-water-op-de-verkeerde-manier-drinkt/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 @FincaInSpanje snachts gaat er een halve liter tot een liter water doorheen. smorgens een mok koffie. Na het eten een blikje. Tijdens lunch een grote mok thee. Tijdens fietsen een halve liter Aquarius, of Turkse appelthee en een halve liter water. Biertje voor het eten. Na het eten een blikje cola, en een mok thee. En een paar biertjes erna. En weer bronwater erna. Nadeel van al dat vocht is, dat als je net lekker op bed ligt, je door te ontspannen ook je blaas ontspant, ofwel, ik blijf heen en weer naar de pot lopen om te p== Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2015 @FincaInSpanje snachts gaat er een halve liter tot een liter water doorheen. smorgens een mok koffie. Na het eten een blikje. Tijdens lunch een grote mok thee. Tijdens fietsen een halve liter Aquarius, of Turkse appelthee en een halve liter water. Biertje voor het eten. Na het eten een blikje cola, en een mok thee. En een paar biertjes erna. En weer bronwater erna. Nadeel van al dat vocht is, dat als je net lekker op bed ligt, je door te ontspannen ook je blaas ontspant, ofwel, ik blijf heen en weer naar de pot lopen om te p== Ik drink ook heel veel, net als mijn oudste zoon overigens. Ik moet halverwege de nacht ook altijd minimaal een keer naar de wc. Leuke anekdote. Ik heb nog geen wc op de bovenverdieping in Spanje en besloot een keer een plastic fles mee te nemen voor al ik moest plassen. Dan hoefde ik niet weer naar beneden was het idee. Dus ik de hals eraf gesneden en ik 's nachts plassen in de fles. Voel ik na een tijdje warm hand nat en warm worden, dus liep deze alweer over. Ik had geen idee dat ik zoveel vocht in 1x kwijt kon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keturah Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Grappig, sinds ik een paar jaar geleden s'nachts regelmatig wakker werd omdat ik dorst had ben ik begonnen om voor ik naar bed ga een glas water te drinken. Blijkt dus nog ergens goed voor te zijn ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Toevallig vandaag een hele berg gehaald, deel ik altijd gratis uit aan de klanten. Wordt altijd wel gebruik van gemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Ik drink ook heel veel, net als mijn oudste zoon overigens. Ik moet halverwege de nacht ook altijd minimaal een keer naar de wc. Leuke anekdote. Ik heb nog geen wc op de bovenverdieping in Spanje en besloot een keer een plastic fles mee te nemen voor al ik moest plassen. Dan hoefde ik niet weer naar beneden was het idee. Dus ik de hals eraf gesneden en ik 's nachts plassen in de fles. Voel ik na een tijdje warm hand nat en warm worden, dus liep deze alweer over. Ik had geen idee dat ik zoveel vocht in 1x kwijt kon. Aquarius flessen van een halve liter zijn genoeg voor 1 beurt. En lekker wijdsmonds zodat je hem er goed in kan hangen Scheelt je lopen naar het toilet als je eenmaal comfortabel ligt. En je kan het flesje ook nog eens als kruikje gebruiken voor je voeten. Ranzig ? Dat mag je zelf beoordelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2015 Aquarius flessen van een halve liter zijn genoeg voor 1 beurt. En lekker wijdsmonds zodat je hem er goed in kan hangen Scheelt je lopen naar het toilet als je eenmaal comfortabel ligt. En je kan het flesje ook nog eens als kruikje gebruiken voor je voeten. Ranzig ? Dat mag je zelf beoordelen. Ik ben ook een Fan van Aquarius, de Lemon variant. Zeker als deze ijs en ijskoud is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Ik ben ook een Fan van Aquarius, de Lemon variant. Zeker als deze ijs en ijskoud is. en niet op lichaamstemperatuur, neem ik aan.. haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Ik dring in de ochtend 3-5 glazen water, dat ik daarna betaald mag gaan pissen is alleen maar een voordeel. Ik zal ook elk verrekt voordeel uit mn rotloontje halen wat ik kan. verder probeer ik tenminste 1,5l te drinken tijdens mn werk (8urige werkdag) en in de avond het liefst nog 0,5/1L. Ik vind het een fijne manier om wakker te worden zodat mijn lichaam ook gelijk op gang is. Verder drink ik eigenlijk alleen maar water en soms eens wat icetea of een vruchtensapje maar meestal alleen water. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Grappig om dit eens op een rijtje te zetten. En misschien maar goed ook. 's Ochtends Melk 0,4l Koffie in de trein 0,3l water op de zaak 0,2l ca. 5 koffie/thee op de zaak 1,0l Vruchtensap thuis 0,3l ca 5 thee 's avonds 1,2l Totaal is dat zo'n 3,3 liter Eerlijk gezegd is dat meer dan ik verwacht had. Ik heb namelijk wel eens met water rond gezeuld om 2 liter water per dag te drinken, dat is dan naast deze hoeveelheid... Geen wonder dat ik toen zo veel naar de wc moest! @MyronPrps, geweldig toch, plassen op kosten van de baas. Nog een tip: gratis stroom van de baas! Lader en USB kabeltje mee en hoppa! Al kan niet iedereen dat doen natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Ik ben ook een Fan van Aquarius, de Lemon variant. Zeker als deze ijs en ijskoud is. hier ook een fan Alleen die blauwe smaakt naar zeep. Alles met bos vruchten smaakt bij mij en mijn moeder naar zeep. fuitella is ook al zo goor daar door. zit er appel in neutraliseert de zeepsmaak. Door ons is de yogi bosvruchten uit de handel gehaald Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 hier ook een fan Alleen die blauwe smaakt naar zeep. Alles met bos vruchten smaakt bij mij en mijn moeder naar zeep. fuitella is ook al zo goor daar door. zit er appel in neutraliseert de zeepsmaak. Door ons is de yogi bosvruchten uit de handel gehaald Ik snappetnie. Dus omdat jij en je ma bosvruchten naar zeep vinden smaken, heeft yogi de smaak bosvruchten uit de handel gehaald? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Ik snappetnie. Dus omdat jij en je ma bosvruchten naar zeep vinden smaken, heeft yogi de smaak bosvruchten uit de handel gehaald? We waren de eerste klagers Ze hebben toen direct een onderzoek ingesteld en de boel uit de schappen gehaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 We waren de eerste klagers Ze hebben toen direct een onderzoek ingesteld en de boel uit de schappen gehaald. Oke dus alles met bosvruchtensmaak smaakt bij jou en je ma naar zeep, dus ga je klagen bij yogi dat hun yogi met bosvruchtensmaak naar zeep smaakt, dus stelt yogi direct een onderzoek in en halen ze de boel uit de schappen? Nee, ik snappetnogsteedsnie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 @Loreen het gevaar bestond dat er een productiefout in zat. Overigens regende het een week later klachten en toen is besloten het definitief uit de schappen Te halen. Was toen een nieuw product. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Een zeepje wat naar yogi yogi ruikt lijkt mij dan weer wel lekker:) Wat drinken betreft; 's morgens vaak melk ( i.c.m. Havermout of brinta). Tijdens mijn werk, veel water, thee of vruchtensappen,1,5 tot 2 ltr. 'S avonds thee, water, heel soms een biertje/wijntje. In het weekend drink ook graag eens tomaten/ groenten sap en sinaasappel sap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Interessant om te lezen van die tijdstippen. Klinkt best logisch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Wow een reclamedraadje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Ik drink ook heel veel, net als mijn oudste zoon overigens. Ik moet halverwege de nacht ook altijd minimaal een keer naar de wc. Leuke anekdote. Ik heb nog geen wc op de bovenverdieping in Spanje en besloot een keer een plastic fles mee te nemen voor al ik moest plassen. Dan hoefde ik niet weer naar beneden was het idee. Dus ik de hals eraf gesneden en ik 's nachts plassen in de fles. Voel ik na een tijdje warm hand nat en warm worden, dus liep deze alweer over. Ik had geen idee dat ik zoveel vocht in 1x kwijt kon. Ik drink ook wel veel vooral gisteren avond een duvel of 6 en daarna nog wat pils . Vanmorgen had ik wat koppijn. Hoe zou dat komen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Ik drink ook wel veel vooral gisteren avond een duvel of 6 en daarna nog wat pils . Vanmorgen had ik wat koppijn. Hoe zou dat komen . Dat komt van die pils na de Duvels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 Dat komt van die pils na de Duvels. Ook de bodemlegging was niet perfect. Pasta gehakt balletjes in de tomaten saus is geen goede bodem voor 6 duvels en een derde van een krat pils . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2015 Ik drink ook wel veel vooral gisteren avond een duvel of 6 en daarna nog wat pils . Vanmorgen had ik wat koppijn. Hoe zou dat komen . Op zich heb je maar 1 fout gemaakt. Had voordat je ging slapen 2 glazen water gedronken en je koppijn was een stuk minder, dan wel weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.