Rataplan Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 http://www.ijzertijdboerderij.nl Beste mensen, Een tijdje terug is er in het topic van historisch leven gesproken over de ijzertijd boerderij in Dongen en hier eens een bezoek aan te brengen. De mensen die destijds aangaven mee te willen waren @Peerke @Amazing Dree @tom666. We hebben afgesproken rond deze te kijken voor een datum die ons allen schikt. De boerderij opent haar deuren vanaf 4 april en is vervolgens elke zaterdagmiddag van 13:00 tot 17:00 uur geopend voor het publiek. De kosten zijn 3,50 p.p. en kinderen tot 3 jaar zijn gratis. De vraag luid dan ook, of de mensen die ik genoemd heb nog willen en kunnen en voor de mensen die dit vorige keer gemist hebben, of die ook graag mee willen ? De mogelijke datums zijn; zaterdag 11 april zaterdag 17 april zaterdag 25 april, deze laatste datum is een dag waarop er speciaal voor kinderen van allles en nog wat is te doen. Graag jullie voorkeur..... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Oeh dit ga ik ook in de gaten houden! Heb zo gauw de wedstrijdkalender niet paraat, maar weet zeker dat de kids dat leuk zouden vinden! Wij gaan wel eens naar Eindhoven museum, dat vinden de kids helemaal geweldig, misschien dat jullie dat ook leuk vinden een keer naar toe te gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Weer van die gave dingen. Daar had @Vempain het al een keer over. Ga ik niet voor elkaar krijgen allemaal helaas. Veel plezier alvast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 www.ijzertijdboerderij.nl Beste mensen, Een tijdje terug is er in het topic van historisch leven gesproken over de ijzertijd boerderij in Dongen en hier eens een bezoek aan te brengen. De mensen die destijds aangaven mee te willen waren @Peerke @Amazing Dree @tom666. We hebben afgesproken rond deze te kijken voor een datum die ons allen schikt. De boerderij opent haar deuren vanaf 4 april en is vervolgens elke zaterdagmiddag van 13:00 tot 17:00 uur geopend voor het publiek. De kosten zijn 3,50 p.p. en kinderen tot 3 jaar zijn gratis. De vraag luid dan ook, of de mensen die ik genoemd heb nog willen en kunnen en voor de mensen die dit vorige keer gemist hebben, of die ook graag mee willen ? De mogelijke datums zijn; zaterdag 11 april zaterdag 17 april zaterdag 25 april, deze laatste datum is een dag waarop er speciaal voor kinderen van allles en nog wat is te doen. Graag jullie voorkeur..... Zeker een aanrader om er eens heen te gaan (vooral heel leuk met kinderen) om daar een kijkje te nemen Voor ons is dat bijna een thuiswedstrijd dus mocht de datum op 11 of 25 april uitkomen kunnen we eventueel ook mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Ik heb mijn maat geinformeerd, misschien wil hij ook mee. Data maakt me niet zo uit. Hoop alleen dat het weer en persoonlijke dingen meewerken ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Dit klinkt erg leuk! ... 25 april is de enige datum dat wij mee zouden kunnen. Heb wel interesse om dan met de hele bups die kant op te gaan. Das een dik half uur rijden hier vandaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 http://www.ijzertijdboerderij.nl Beste mensen, Een tijdje terug is er in het topic van historisch leven gesproken over de ijzertijd boerderij in Dongen en hier eens een bezoek aan te brengen. De mensen die destijds aangaven mee te willen waren @Peerke @Amazing Dree @tom666. We hebben afgesproken rond deze te kijken voor een datum die ons allen schikt. De boerderij opent haar deuren vanaf 4 april en is vervolgens elke zaterdagmiddag van 13:00 tot 17:00 uur geopend voor het publiek. De kosten zijn € 3,50 p.p. en kinderen tot 3 jaar zijn gratis. De vraag luid dan ook, of de mensen die ik genoemd heb nog willen en kunnen en voor de mensen die dit vorige keer gemist hebben, of die ook graag mee willen ? De mogelijke datums zijn; zaterdag 11 april zaterdag 17 april zaterdag 25 april, deze laatste datum is een dag waarop er speciaal voor kinderen van allles en nog wat is te doen. Graag jullie voorkeur..... Ik heb zeker nog interesse maar moet dit even goed bekijken. Ik heb nu een nieuwe job met 1000 verantwoordelijkheden en moet even nazien of dit nog gaat lukken. Ik laat dit zo snel mogelijk weten . Zal eerder 25 april worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 1 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2015 25ste zou voor ons ook prima kunnen, gezien er nu al een aantal zijn die aangeven die datum te kunnen. S morgens kan ik dan nog ff naar cranenbroek, dat zit ook in Dongen, vind dat een leuke winkel om lekker te struinen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 kan ik dan nog ff naar cranenbroek Helemaal geen leuke winkel ... daar ligt veel te veel, voor weinig... althans... vaak .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Voor ons een beetje uit de richting. Maar leuk voor een kampeerweekeindje. Dus we gaan 25 april niet mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 @Rataplan Zet mij en @strijder maar op de lijst. Als ik zo bekijk is 25 april de beste datum voor een bezoek. In de tussentijd komen er misschien nog meer aanmeldingen binnen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2015 Ik haal het ff naar voren. Zijn er nog mensen die het leuk lijken om hier ook naar toe te gaan 25 april:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 @Rataplan Indien e.e.a. de 25e mocht doorgaan, ben ik genoodzaakt om @strijder af te melden i.v.m. conflicterende privé-aangelegenheden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 vempain en ik zijn van de partij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2015 @Rataplan Indien e.e.a. de 25e mocht doorgaan, ben ik genoodzaakt om @strijder af te melden i.v.m. conflicterende privé-aangelegenheden. Oke jammer, maar denk dat er vast nog wel eens een herhaling komt, ik ben zowiezo fan van dat soort dingen. wens hem sterkte in ieder geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2015 vempain en ik zijn van de partij Oke gezellig, ik kijk er al naar uit:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Oke jammer, maar denk dat er vast nog wel eens een herhaling komt, ik ben zowiezo fan van dat soort dingen. wens hem sterkte in ieder geval. Het is niks ernstigs in dit geval. Een familie samenzijn. Daar hoor je bij te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 wil graag nog een kleine toevoeging doen met mensen die komen Het gezin van @jan001 komt ook alleen dan wel zonder jan001 zelf (1 volwassenen en 2 kinderen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2015 wil graag nog een kleine toevoeging doen met mensen die komen Het gezin van @jan001 komt ook alleen dan wel zonder jan001 zelf (1 volwassenen en 2 kinderen) Oke gezellig, hoe oud zijn de kids als ik vragen mag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Oke gezellig, hoe oud zijn de kids als ik vragen mag? Een tweeling van 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2015 Een tweeling van 5 Leuk zeg en van dezelfde leeftijd als mijn zoontje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 Zoals het er nu uit ziet kan ik ook komen met de kids Ze zijn overigens 9 en 11 jaar oud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 En als dit nu een succes wordt, dan is voor een volgende keer wellicht het Swifterkamp bij Lelystad een overweging waard. Dat is een dorp van Swifterbantboerderijen en andere prehistorische opstallen en ook erg de moeite waard. http://www.spnf.net Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Zijn er al concrete plannen over het boerderijbezoek? Hoe laat spreken we af? De kids hiero hebben er veel zin in, vooral zoonlief was enorm enthousiast. Ondertussen zijn we ook alle 3 al ziek geweest, dat is dus al achter de rug zodat we de 25e alle drie fris en fruitig in Dongen kunnen staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2015 En als dit nu een succes wordt, dan is voor een volgende keer wellicht het Swifterkamp bij Lelystad een overweging waard. Dat is een dorp van Swifterbantboerderijen en andere prehistorische opstallen en ook erg de moeite waard. http://www.spnf.net Help ons er nog maar eens aan herinneren over een tijd, ik heb wel interesse in ieder geval Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.