JohnVonSchutz Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Ja dat is mooi gemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Mooi zo die twee kleuren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Hè verdorie moet ik ook weer aan het leer om me te bewijzen....erg goed dit, klasse! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Hè verdorie moet ik ook weer aan het leer om me te bewijzen....erg goed dit, klasse! Hey Suze....zo blijven we bezig he man..en leren we steeds bij. De één inspireert de ander...hoe mooi toch , niet ? @Icewind tja nu zal ik ook weer een mes moeten posten deze week he...hehehe Wederom mooie kunst !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Strak! Mooie foto's en leuk mesje ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Hey Suze....zo blijven we bezig he man..en leren we steeds bij. De één inspireert de ander...hoe mooi toch , niet ? @Icewind tja nu zal ik ook weer een mes moeten posten deze week he...hehehe Wederom mooie kunst !!! Ja maar de lat ligt meteen zo hoog! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Atarax Geplaatst: 17 februari 2015 Delen Geplaatst: 17 februari 2015 Netjes gedaan. Ik heb trouwens gisteren mijn cold steel super edge in mijn boots verstopt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lichtje Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 Mooi gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Dit is een half open camouflage sheath voor een camo bowie. Gemaakt van plantaardig gelooid tuigleer. Met wat snijden en knippen, komt er wat zicht op, nog even monteren, stikken en kleuren en ... naar buiten, tis per slot van rekening lente 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Heel mooi , heel speciaal....good job!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 idd, heel speciaal en mooi, het mes ziet er ook wel goed uit ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Zo dan zulke sheath zie je niet vaak mooi hoor. Maar is er echt geen kans dat hij eruit stuiterd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 mooi zeg, was deze voor jezelf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Mooie schede hoor! Ben je niet bang dat je hem kwijtraakt in het bos met die fraaie camo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Wat wen mooie schede! Echt knap gemaakt! Hoe heb je hem gekleurd? Welk mes is het precies? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Zo dan zulke sheath zie je niet vaak mooi hoor. Maar is er echt geen kans dat hij eruit stuiterd? Ik verwacht niet dat dit model sheath echt functioneel is qua bushcraft of survival. Ik vind het design gaaf. Je kunt de sheath met mes echter op z´n kop houden en schudden zonder dat hij er uit valt. Hij wordt feitelijk alleen door de retention strap vast gehouden. @ Dreutel, zelf zit ik eigenlijk weinig in het bos. Met een paar rotte knieën wil dat niet meer zo. Vond het leuk te maken en wanneer de mogelijkheid zich voordoet verkoop ik hem. Ik denk dat ik nu wat sheaths voor Fällkniven F1 ga maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Wat wen mooie schede! Echt knap gemaakt! Hoe heb je hem gekleurd? Welk mes is het precies? Het is een Mtech camo bowie en de sheath is gekleurd met een mix van diverse kleuren die dat geel/groen maakten over de zwarte accenten opgebracht met een oude tandenborstel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Leuk! Zou je ook een sheath kunnen maken voor een fallkniven A1? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 @Icewind mooi man . En zeker mooi dat je het in een paar stappen hebt in gedeeld hoe je het hebt gemaakt . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Leuk! Zou je ook een sheath kunnen maken voor een fallkniven A1? Ik stuur een pb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 8 maart 2015 Delen Geplaatst: 8 maart 2015 @ Dreutel, zelf zit ik eigenlijk weinig in het bos. Met een paar rotte knieën wil dat niet meer zo. Vond het leuk te maken en wanneer de mogelijkheid zich voordoet verkoop ik hem. Ik denk dat ik nu wat sheaths voor Fällkniven F1 ga maken. kun je ook kydex sheats maken voor een F1? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2015 kun je ook kydex sheats maken voor een F1? Helaas werk ik alleen met leer, ik heb niet zoveel met kunststof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Eerste sheath voor Fällkniven F1. Cross draw design. Gemaakt van 3,5 millimeter dik plantaardig gelooid tuigleer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 mooie schede hoor! knap gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Dat ziet er goed uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.