Raycoupe Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 @Vempain: Mooi om te zien hoe deze fabrikant de handdoek oppakt en tof dat je jezelf nogmaals wilt opofferen voor een test. De conclusie is dus dat ze net zo goed schoonmaken als de oude en nu echt "Allergen free and skin friendly" zijn. Missie geslaagd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Compliment @Vempain! Als jij er geen last van hebt, is het ook voor mij een optie om te proberen. Dank je dat je jezelf als proefkonijn gebruikte. Ook complimenten voor het bedrijf wat Coolhands produceert, dat ze daadwerkelijk rekening houden met mensen met allergieën en hun materiaal aanpassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 2 juni 2015 Delen Geplaatst: 2 juni 2015 @Vempain je bent een held. Je gooit lijf en leden in de strijd voor de community... chapeau. En ik zag dat de moslims onder ons er ook nog wat aan hebben... het is halal, dus ze mogen het eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 3 juni 2015 Delen Geplaatst: 3 juni 2015 Kijk dat is fijn om te zien! Maar toch je zelf moedwillig pijn doen voor ons. Je gaat letterlijk door vuur en vlam voor het forum! Wel heel fijn dat het bij 1 hand bleef de uitslag.... Bedankt voor het testen, we gaan de nieuwe variant volgende week vervangen als we ze binnen hebben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 3 juni 2015 Delen Geplaatst: 3 juni 2015 Ik vind dat de fabrikant nu officieel op de verpakking mag zetten "Tested on Vempain" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 3 juni 2015 Delen Geplaatst: 3 juni 2015 Ben zelf ook blij dat ik het alleen op m'n pols gedaan heb De doekjes zonder MIT heb ik daarna ook op m'n gezicht en oogleden geprobeerd aangezien ik geen reactie op m'n polsen had leek me dat nog wel veilig om ook uit te proberen. Hier ook geen uitslag van gekregen terwijl je vaak je ogen moet vermijden met soortgelijke schoonmaakdoekjes. Zelf ben ik dan ook erg tevreden over de Coolhands Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 3 juni 2015 Delen Geplaatst: 3 juni 2015 Ben zelf ook blij dat ik het alleen op m'n pols gedaan heb De doekjes zonder MIT heb ik daarna ook op m'n gezicht en oogleden geprobeerd aangezien ik geen reactie op m'n polsen had leek me dat nog wel veilig om ook uit te proberen. Hier ook geen uitslag van gekregen terwijl je vaak je ogen moet vermijden met soortgelijke schoonmaakdoekjes. Zelf ben ik dan ook erg tevreden over de Coolhands Te dapper, weet niet of dat had gedurft. Maar inderdaad wel een goede test! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 3 juni 2015 Delen Geplaatst: 3 juni 2015 Ergens staat me iets bij over een zak rijst van 25 jaar........ Als @Vempain deze test aandurft moeten er meer risicotesten worden uitgevoerd 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Remmer Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Hi Vempain, Bedankt voor het delen van de test resultaten, ben heel erg blij dat de MIT uit xde wipes zijn gehaald. Resultaat en dus ook de pijn was duidelijk zichtbaar. Heel erg bedankt voor je hulp in deze, Remmer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 13 juli 2015 Delen Geplaatst: 13 juli 2015 Heb een weekje of zo terug twee pakken van die coolwipes besteld. Zitten niet meer in de ronde pakjes Dat vond ik nu juist zo handig. Verder werken ze nog steeds even goed. Ik ben blijkbaar niet gevoelig voor MIT dus maakt voor mij persoonlijk geen verschil. Ik heb er standaard twee in m'n edc nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.