LastManStanding Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Ik ben al een tijd opzoek naar groot verpakkingen van gedroogde bonen ( kidney bonen, bruine bonen, etc) ook linzen zijn welkom Ik zie namelijk alleen maar kilo verpakkingen staan overal en ik weet dat ze in amerika wel zakken van 20 kilo verkopen in de wallmart etc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter_begeman Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Beemsterboer misschien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LastManStanding Geplaatst: 18 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2014 Is dit een groohandel? en kunnen er ook particulieren kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimidrie Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Ik bestel hier weleens grootverpakkingen: http://www.biovoordeel.nl/peulvruchten-c-1_2_236.html Mooie is dat het en grootverpakkingen zijn en dat de producten biologisch zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Dit is misschien heel interressant om in bulk aan te kopen, heb net gekeken bij die beemsterboer, misschien iets voor de prepshop @Simurgh ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter_begeman Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Ik weet eigenlijk niet of particulieren daar kunnen kopen. Ik zal ze morgen eens bellen. Ben zelf ook wel benieuwd. Heb vaker op de site gekeken. Nu maar eens aktie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Ik weet eigenlijk niet of particulieren daar kunnen kopen. Ik zal ze morgen eens bellen. Ben zelf ook wel benieuwd. Heb vaker op de site gekeken. Nu maar eens aktie. Heb je geen kennis met een KvK inschrijving? (ZZP-er bv.) Dan kan die van alles voor je bestellen of direct bij de groothandel afnemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 het belangrijkste is volgens mij niet de hoeveelheid, maar hoe het verpakt is. Afgevuld met stikstof of met oxygen absorber / vacuum - dan gaat de houdbaarheid met sprongen omhoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Ik heb wel eens droge bonen bij deNieuwe Band in Marum besteld. Daar zit het in papieren zakken. Samen met wat andere mensen heb ik een consumenten kring. Daar zal ik als ik trug ben in Nl meer over vertellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Dit is misschien heel interressant om in bulk aan te kopen, heb net gekeken bij die beemsterboer, misschien iets voor de prepshop @Simurgh ? Het is een heel erg leuk iets wat er als er een vaste winkel is bij kan komen. Maar nu niet, het gewicht maakt dat het niet fatsoenlijk te verzenden is. Als klant wordt gratis verzenden verwacht terwijl je voor grote gewrichten juist als bedrijf meer moet betalen. Dit is ook eigenlijk DE reden dat we geen granen meer hebben. De marges zijn echt heel klein (nog geen 10 procent en als iemand dan ook nog eens gratis verzending krijgt maak je verlies. Dus voor preppers leuk (ook alleen als het inderdaad goed verpakt is), maar voor de prepshop alleen maar een kostenpost als we dit online aanbieden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter_begeman Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Beemsterboer doet alleen container schepen vol en ook buiten Europa. Bijna niks in europa.. dus die valt af iig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Wat is je locatie ongeveer. Ik kan wel zeggen dat je dat spul makkelijk bij de molen in Vlaardingen kan halen in balen van 25 kilo, maar daar heb je niks aan in Oostmarsum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Ook ik heb wel interesse in een zak of deel er van, ook om te delen met anderen. (nabij Arkel/Gorinchem) Wil ook best (samen?) wat gaan halen bij de Molen en dan verdelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Het is een heel erg leuk iets wat er als er een vaste winkel is bij kan komen. Maar nu niet, het gewicht maakt dat het niet fatsoenlijk te verzenden is. Als klant wordt gratis verzenden verwacht terwijl je voor grote gewrichten juist als bedrijf meer moet betalen. Dit is ook eigenlijk DE reden dat we geen granen meer hebben. De marges zijn echt heel klein (nog geen 10 procent en als iemand dan ook nog eens gratis verzending krijgt maak je verlies. Dus voor preppers leuk (ook alleen als het inderdaad goed verpakt is), maar voor de prepshop alleen maar een kostenpost als we dit online aanbieden. Ik begrijp t volkomen hoor, wie weet in de toekomst een shop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Misschien een deal maken dat er op een SC zakken af te halen zijn door een groepsinitiatief? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.