Simurgh Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Als Chemicus houd ik me aanbevolen om producten te testen die met chemie te maken hebben zoals "oxygen absorbers", verpakkingsmaterialen, antiseptica, droogmiddelen, brandstoffen (wildgroei aan allerlei verschillende tabletten en cubes {esbit, paraform, hexamethylene tetramine}, etc, etc). Ik heb redenen om aan te nemen dat anderen in dit forum meer expertise hebben op het gebied van "knives and tools" dan ik heb, ofschoon ik hier al reeds een review heb geschreven over OPINEL messen. Wolf Hoi wolf, Ik had je review gemist, maar hij bevalt mij erg goed, veel beter dan een aantal die ik recent voorbij heb zien komen. Ik wil je dan ook aanbieden om een review te schrijven over de mylar bag en oxygen absorbers van de vrienden van de kerk (weet even de naam niet). Als je dit leuk vind en wilt doen, stuur even een pm. Groet Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 @Simurgh ; LDS Later Day Saints (mormonen) ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 @Simurgh ; LDS Later Day Saints (mormonen) ? Precies die prepers bedoel ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Hoi wolf, Ik had je review gemist, maar hij bevalt mij erg goed, veel beter dan een aantal die ik recent voorbij heb zien komen. Ik wil je dan ook aanbieden om een review te schrijven over de mylar bag en oxygen absorbers van de vrienden van de kerk (weet even de naam niet). Als je dit leuk vind en wilt doen, stuur even een pm. Groet Simurgh Zodra het in de garage wat warmer wordt wil ik de oxygen absorbers van die mormonen wel testen. Ik denk dat ik de capaciteit en de opname-snelheid wel zelf kan meten. Vooral de opnamesnelheid interesseert me. Overigens loop ik al een tijd met het idee rond om zelf oxygen absorbers te maken uitgaande van staalwol en calciumchloride en de resultaten hier te publiceren. Zal nog wel even duren. Wolf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Volgens mij is alles al getest, er komen in ieder geval al maanden geen verzoeken tot testen meer binnen via de beheerders. Vorige maand nog de LifeStraw en 2 verschillende boeken laten reviewen door de gebruikers. Zo nu en dan krijgen we aanvragen binnen van bedrijven om zaken te laten reviewen en dan meld ik mij via PM bij de potentiële reviewers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Zodra het in de garage wat warmer wordt wil ik de oxygen absorbers van die mormonen wel testen. Ik denk dat ik de capaciteit en de opname-snelheid wel zelf kan meten. Vooral de opnamesnelheid interesseert me. Overigens loop ik al een tijd met het idee rond om zelf oxygen absorbers te maken uitgaande van staalwol en calciumchloride en de resultaten hier te publiceren. Zal nog wel even duren. Wolf Ik hoor het wel. Wat is dit nu, minimaal vijftig tekens, ben ik er al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Mocht er nog iets getest moeten worden dan hou ik me warm aanbevolen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 12 maart 2013 Delen Geplaatst: 12 maart 2013 Mocht er nog iets getest moeten worden dan hou ik me warm aanbevolen Ik ook, heb tegenwoordig de weer genoeg vrije tijd dus ik test graag iets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.