Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dingen die anderen niet in hun BOB hebben zitten


BTF

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of iemand anders of @Krullenbol het al in dit topic geplaatst had maar just in case: foto's van je dierbaren en als je religieus bent een miniversie van je favoriete sprookjesboek. Persoonlijk hecht ik aan beide geen waarde, maar mensen die daar wel waarde aan hechten doen er goed aan om dit nu alvast te regelen. Een stapel fotoboeken of een statenvertaling van een paar kilo ga je niet meezeulen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hahahaha proest... geen commentaar. :p

 

Een foto van mijn twee kinderen heb ik altijd bij me, keurig geprint op een plastic kaartje (aangezien fotopapier op den duur verpulvert)

 

Ik verkies nog altijd een gewone bijbel gedrukt op gewoon papier. Die kan nog wel eens waardevol zijn als blijkt dat de blaadjes bijzonder geschikt zijn om sigaretten van te rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lonely wolf
Ik verkies nog altijd een gewone bijbel gedrukt op gewoon papier. Die kan nog wel eens waardevol zijn als blijkt dat de blaadjes bijzonder geschikt zijn om sigaretten van te rollen.

 

Ja mijn vader vertelde wel eens hierover met het de anekdote :"Wat roken we vandaag?" Antw. "Ik geloof, Matheus 3.2!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Bresser nachtkijker ( wil kunnen zien wie me benaderd in het donker )

Bandeplak setje

Militairy Tactical Radio Headset ( met walk en talk PTT voor me portofoon )

 

mag je in NL nachtkijkers hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik van nachtkijkers is vrij in Nederland alleen het gebruik op wapens is streng verboden.

 

Voor zover mij bekend :confused: Mag men geen Nachtkijkers met Richtkruis gebruiken. Dit natuurlijk s'Nachts .In Duitsland mag het weer wel.

Nou weet ik ook niet zeker of dit alleen betrekking heeft op de Jacht. Dus dat Jagers deze niet in bezit mogen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...